Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co może być przyczyna zakleszczania sie w C-360 na wsteczym biegu ??? Na innych sie nie zakleszcza ( raz w roku na 2 ). Kilka razy tak sie zakleszczył ze było trzeba cały lewarek rozbierać. Problem z tym zalkeszczaniem na wsteczym jest od nowości, jak tylko wyjechał z fabryki :P

Opublikowano
Mogą to byc wodziki

racja moga to byc podgiete wodziki. A na pewno jak wyjechal z rabryki?? moze przy tym ,,lewarku" sie ten ,,lepek" zdarl i nie lapie, lub sprzegło nie wysprzegla

 

Ja swoja c-360 potrafie w nocy odkleszczyc, mam przerobiony gwozc 5-cio calowy (sciety i sklepany czobek, a zarazem delikatnie podgiety)

 

Mi zawsze na 2 biegu sie kleszczy

Opublikowano

u mnie bardzo rzadko ale potrafi zakleszczyć sie na 2 biegu. nie jest to zbyt uciażliwe bo się bardzo rzadko zdarza a odblokowanie trwa chwilę. bardziej uciążliwy jest fakt, że praktycznie od nowości wyskakuje 1 bieg.

Opublikowano

U mnie zawsze zakleszcza się na 2, ale to chyba przez to że najcięższe prace wykonuje się właśnie na tym biegu i wodziki są przez to wyrobione, a wyskakuje mi tylko 3 i to tylko przy jeździe z góry. Poprzedni właściciel mówił mi że jemu od kąd pamięta zawsze tak się działo a najlepszy sposub na to to przytrzymać lewarek :P

Opublikowano

Proszę o pomoc w odkleszczeniu biegu III w C-360. Wiem, że moje pytanie dla znawców tematu może wydawać się naiwne ale naprawdę nie wiem jak to zrobić. Wiem, że się zakleszczył bo przy próbie wybicia biegu na luz drążek niby ustawił się w pozycji luz ale teraz nie przesuwa się w tej pozycji tak jak wcześniej oraz nie można wrzucić żadnego innego biegu. Cały czas traktor ma wbity III bieg. Jak dam na reduktorze na półbiegi to jest półbieg III biegu. Wiem, że trzeba odkręcić któryś zatrzask, ale nawet nie wiem który i co dalej zrobić.

Opublikowano

na pokrywie od skrzyni masz 5 takich dzyndzli na kluczyk 17 wykrecasz trzeci obojetnie z ktorej strony wkładasz tam srubokręt i starasz sie przesunąć do przodu i to wszystko ;] :rolleyes:

Opublikowano

oj to odkleszczanie :)

jeżeli na pierwszym biegu sie zakleszczy to drugi ,,korek" od prawej strony odkręcasz i wodzik do przodu :)

jak ktos chce to mogę zapodać fotę jaki mam przyrząd do odkleszczania -3nim roboty :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v