Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż w mojej c-330 słychać stukot w silniku, Najwyraźniej idzie go usłyszeć gdy silnik już gaśnie( na końcu filmiku) czy ktoś może ma pomysł gdzie zacząć szukać przyczyny? Dodam ze silnik jest około 150mth po kapitalnym remoncie.

 

Opublikowano

Ewidentnie któryś zawór klepie. W c 330 lubią się zawory rozpinać jak mają za duży luz. Szczelinomierz i do roboty. Z tego co pamiętam to 0.20 luz na obydwa zawory. U mojego sołtysa tak klepią zawory w ciapku to z daleka go słychać

Opublikowano

Luzy zaworowe do sprawdzenia oraz koło zebate wałka rozrządu czy nie złapało luzu na połączeniu wałek/koło kiedyś jak u mnie tam było rozbite to podobnie stukał 

Opublikowano

Za mocny stuk żeby na złym kącie wtrysku tak stukał,co mówią przedmówcy standardowa procedura,mi w 60-tce dość podobnie stukał a okazała się wadliwa panewka korbowodowa też był po remoncie.Jak układ rozrządu i zawory okey trzeba głębiej szukać 

Opublikowano

A możecie mi doradzić? U mnie stuka c 330, ale nie cały czas, tylko co jakiś czas stukanie narasta i nagle cichnie. I znowu coraz głośniej, trochę postuka i cisza. Dzieje się tak przeważnie pod obciążeniem, ale nie tylko. Głowicę mam po regeneracji. Nowe zawory, prowadnice, gniazda, planowanie.

Opublikowano

No to ja mialem identycznie. Sworzeń tłokowy był wyrobiony z jednej strony i gdy obracając się trafiał na ten luz zaczynało się stukanie. Czasem szybko przemijalo, czasem trwało to dłuższą chwilę. Nikt nie wiedzial co jest. Rozbieraj bo korbowód wylezie Ci bokiem. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim

Miałem ostatnio regenerowaną głowice w C-330 i po jej zamontowaniu słyszę stuki na niskich obrotach. Na wysokich obrotach stuki znikają. Ciągnik pali ładnie i pracuje normalnie. Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i kilka osób pisało że po regeneracji tak może być i mam nadzieję że one z czasem faktycznie ucichną.

Z drugiej strony stuki stukom nierówne, dlatego wrzucam nagranie z pracy silnika. Gdybyście uwazali że to nie jest "normalny" stukot po regeneracji tylko coś poważnego to będę wdzięczny na info :)

https://youtu.be/Ev3SrcksHqs

 

Edytowane przez Tomeken

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v