Zaloguj się, aby obserwować  
nickfrey

Wał korbowy do JD 1065

Polecane posty

griga    1099

Zapytaj w firmie tech-agro mają całkiem rozsądne ceny, ale i tak przygotuj się na wydatek pewnie ok 3 tyś zł.

Co się stało w Twoim że musisz kupić 2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

wał pękł :D najgorsze jest jednak to , że wymiana wału nie wystarczy . Szlifu wymaga też kadłub więc rozglądam się za całym silnikiem. znalazłem ale w cenie astronomicznej 15 tys. , w którym tak na prawdę nie wiadomo co siedzi. na dodstek teraz weekend i nie bardzo można sie dowiedzieć czy ten blok da sie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
griga    1099

Ta cena nie bierze się z niczego niestety :/ Remont tego silnika jest cholernie kosztowny o czym sam się już przekonałem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
griga    1099

Z tego co się pytałem Ojca to taki wał kosztuje ok 2000-2500zł On jak robił silnik to pytał o wszystkie ceny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

tylko, że ten silnik co jest do kupienia to nie jest po żadnym remoncie tylko taki wyciągnięty z rozebranego starego kombajnu i nie wiadomo czy tak naprawdę jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Pamiętaj jednak że taki wał za 3 tys jest oczywiście made in china, ile polata tego nikt nie wie. Policz ile jeszcze włożysz w inne części, a do tego jeszcze blok uszkodzony. Narobisz się , włożysz kupę kasy , ale czy pochodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chohlik10    0

Moja rada jest taka żebyś kupił silnik Leylanda zrobił kilka przeróbek i będzie maszyna biegała :) wiem bo ja tak zrobiłem i wszystko jest ok. no i spalanie dużo mniejsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

a ile kasy trzeba przygotować na silnik leylanda? swojemu zrobiłem kapitalkę i żniwa skończyłem ale trzeba było głęboko sięgnać do kieszeni :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chohlik10    0

ja Leylanda kupiłem za 2000zł plus do tego chłodnice oleju 400zł i trzeba utoczyć redukcje żeby założyć do Leylanda szajbe na pasy od oryginalnego no i jest jeszcze kalka przeróbek... tutaj masz kilka

 

http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=silnik+leyland

 

http://allegro.pl/search.php?string=sw+400...;personal_rec=0

 

tylko pamiętaj ze silnik musi miec swa smoki.... !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek74    1

Przyłączę się do tematu

Mam pytanie do tych co rozbierali silnik na części pierwsze od strony przystawki na pasy czy ta przystawka ma smarowanie z silnika czy w niej może być olej???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek74    1

Ubytki oleju z silnika nie są spore ze 3 razy w ciągu sezonu musiałem dolać ale śliwi się.Coś czuję że będę musiał się dostać do uszczelniacza na wale korbowym tylko czy to będzie w miare łatwo bez wyciągania silnika i czy to pomoże????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

powinno się udać bez wyjęcia silnika. trzeba wszystko odkręcić aby dostać się do simeringu, który tam uszczelnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Agri666
      Witam nabyłem ostatnio john deere 7700 power shift 19 biegow do przód 7 do tyłu.  Traktor opala lecz nie jedzie po wbiciu jazdy do przodu obojętnie jaki bieg traktor stoi słychać jednak ze biegi te się zmieniają po obciążeniu silnika po 5 sekundach sapala się pomarańczowa zębatka (mruga) pusta w środku co może być przyczyną braku jazdy 


    • Przez Highlander54
      Witam. 
      Dzisiaj chciałem wyozonować sobie kabinę w kombajnie, ale okazało się że na sprężarce klimatyzacji nie ma prądu. Na bezpieczniku jest, na przekaźniku również, na włączniku jest prąd. Ale już na czujnikach ciśnienia wysokiego i niskiego nie ma i na sprężarce też nie. Na zaworze przy parowniku od siły chłodzenia też nic nie ma. Chciałem po kablach dojść gdzie co idzie, tam jest wszystko w grubych wiązkach i ciężko znaleźć odpowiednie kable. Gdzie można szukać przyczyny? Skąd idzie prąd na czujniki i sprężarkę?
       
      A i jest to John Deere 1470
    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez krowazie
      Witam czy w kombajnie John Deere silnik jest za kabiną?
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj