Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Oo eksportówka. Jaki numer? Moja 626, wypust na Holandię z prostą maską. Ona też ma 7.50? Strasznie wysokie się wydają. 

A co do skrojonych wymiarów to wczoraj zauważyłem bo teść ma w przyczepce tzw rumunce kabaty 16x7.50 i porażka, prawie 2cm za mało

Edytowane przez Sphinxi1
Opublikowano (edytowane)

na tej 362 jest 255/100, czyli odpowiednik 9,00

jak chcesz to pchać właśnie na 62 to sobie szukaj zwrotnicy miękkiej z 385 i koła 20, tylko siłownik musisz dać między koła 😉

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano (edytowane)

Mam tura więc miękka odpada. Ale siłownik i tak już komibuję dać między koła bo oś świeżo regenerowana i aż serce się kraje jak widzę jak ją gnie przy skrętach. 

Na yt widziałem filmik gdzie gość ma założone z przodu Michelin XZL 255/100 R16. Używki są w miarę normalnych pieniądzach tylko dwie rzeczy mnie od nich trochę odwodzą

1. Czy czasami nie będą stawiać za dużego oporu 

2. Nie mają bieżnika kierunkowego i ciekawe czy nie będzie lipy ze skręcaniem w świeżej orce 

 

Edit. Kurcze, wróciłem tu jeszcze raz bo zdziwko mnie złapało, że przecież w tej eksportówce masz koła w tym rozmiarze. Śmigasz nim w świeżej orce, żeby napisać jak się sprawuje?

Edytowane przez Sphinxi1
Opublikowano
4 godziny temu, izydor6280 napisał(a):

na tej 362 jest 255/100, czyli odpowiednik 9,00

jak chcesz to pchać właśnie na 62 to sobie szukaj zwrotnicy miękkiej z 385 i koła 20, tylko siłownik musisz dać między koła 😉

wyczyśc skrzynke mam kilka pytań

Opublikowano
15 godzin temu, Sphinxi1 napisał(a):

Edit. Kurcze, wróciłem tu jeszcze raz bo zdziwko mnie złapało, że przecież w tej eksportówce masz koła w tym rozmiarze. Śmigasz nim w świeżej orce, żeby napisać jak się sprawuje?

nie mój, zdjęcie z internetów
myślę że na tak szerokim laczku nie będzie tragedii mimo rzeźby bieżnika a z racji na obwód powinny się nawet lżej turlać niż 7,50

Opublikowano

No właśnie na oponach rodem z ostrówka/d47 pomimo bieżnika też ludzie narzekają na skręt. Ale coś mi się wydaje, że to pokłosie tego, że opona się tak nie wżyna w grunt, a o to mi w sumie chodzi, żeby zmniejszyć fale na polu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v