Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam nadal problem z podnosnikei. wymieniłem przy pompie zawór bezpieczeństaw,wyczyściłem filtr, wimieniłem pierszy wałek wom i tuleje napędu pompy, a cały plecak dwa miesiące temu i nadal wolno podnosi ale jest troche lepiej niż wcześniej.Dodam jeszce że gdy odpale ciągnik to dwa,trzy razy dobrze podnosi a potem powolo. gdzy go zgase i znowu odpale to tak samo kilka razy dobrze podnosi a pózniej znowu polwoli.Peosze o szybką pomoc!!!

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z WOMem po załączeniu wałka jest hurgot, wymieniłem tarcze drugiego stopnia wałek i duży tryb od WOMu i nadal jest to samo jak przed wymianą tego wszystkiego może mi ktoś doradzi co może być nie tak.

Edytowane przez milanreal1
caps lock
Opublikowano

A gdzie Dokladnie wydobywa sie dziwiek?:) Jezeli tam masz dobrze zlozone, to zostaje zdjecie podnosnika, i zobacz czy widelki sa cale czy sa dobrze przykrecone. i ogolnie ta cala tuleje napedu pompy:) pozdrawiam

Opublikowano

Mam pytanie co prawda ostatnio miałem wyjęty wałek napędu pompy hydraulicznej jak robiłem mechanizm różnicowy ale miałem gowyjęty. Teraz moje pytanie czy da się wyjąć tuleję napędu pompy bez odjeżdżania tylnym mostem?

Opublikowano

siema, mam problem bo przy koszeniu jak to wiadomo przed zalozeniem walka wylancza sie walek i kiedy zalozylem walek i chialem uruchomic to dzwignia mi cieszko chodzila i nie chciala wbic walka po probach potem juz nie stawiała zadnego oporu czy to sprzeglo?

Opublikowano

Kolego miałem podobny problem tylko w 4011 (ta sama skrzynia prawie) i problem polegal na tym ze od dżwigienki tej w pokrywie od załaczania wom zerwal sie wałek i nie bylo zadnego oporu tak samo jak u ciebie tylko ja odrazu za to sie zabralem i to na cale szczescie bo pol walka z tym wybierakiem w skrzyni nic dobrego nie wróży a chodzi mi o waleczek od raczki wom do tego wybieraka on w polowie jest zablokowany tym wkretem 4mm co go widac z gory u mnie jest na klucz 7mm

Opublikowano

Tak, tylko musisz wyciągnąć wałek krótki i zdjąć dekiel z pompą.

Zdemontowałem wałek, plecak, pompę z deklem a tuleja napędu pompy dalej nie ma miejsca aby ją wyjąć-coś pominąłem?

Opublikowano

O.K. czytałem bez zrozumienia :) należy wysunąć wałek WOM 1 po odbezpieczeniu w komorze sprzęgła do tyłu poprzez tuleję napędu pompy- dopiero wówczas ona wychodzi bez problemu.

Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witajcie, mam problem ponieważ nie działa mi wom niezależny, mamy hipotezę, że winą jest docisk drugiego stopnia ale czy mogą być inne przyczyny? Czy w takim przypadku dla prasy by dokończyć prasowanie wystarczy na drogim biegu z zależnych i luz na reduktorze?

Opublikowano

Witam

Po wymianie pompy w podnośniku za cholerę nie mogę tą dzwignią od womu włączyć ani wyłączyć podnośnika ;/ Poprstu muszę albo młotkiem walnąc albo męczyć się rekoma póki drgnie, przed wymianą czegoś takiego nie było, może to być winą że ten 1 zatrzask którą reguluje sie biegi jest zakręcony na maxa ?

Opublikowano

@DK94 może skończyła się tarcza sprzęgłowa 2 stopnia. Obcięło nity wieloklinu tarczy. A pompa-układ hydrauliczny na niezależnym działa?

Jak tak ustawisz skrzynię to będziesz mógł prasować ale na postoju. Czy o to Ci chodziło? Reduktor ustawiony na luz to ciągnik stoi nawet z wybranym biegiem.

Dźwignię ustaw na wałek zależny, włóż odpowiedni bieg i prasuj. Tylko prasa przestaje być napędzana w momencie wciśnięcia sprzęgła na pierwszy stopień, a nie jak na wałku niezależnym przy drugim. Więc przy wiekszym łanie dobieraj taki bieg by prasa dała radę i ciągnika nie zdusiło.

 

@TheMeriko12 co jeszcze zmieniałeś, robiłem przy nim? Zmieniałeś dokręcałeś zatrzaski?

A dźwignią wyboru wałka możesz wybrać wałek i pompę zależną?

Opublikowano

A jak załączsz wom to są zgrzyty tak jak to powinno być ,czy wchodzi gładko ?A co do prasowania przez skrzynie to bym nie ryzykował bo coś możesz uszkodzić ,twierdze że to za duże obciążenia dla skrzyni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v