Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to same syfy,  Peltor to firma, jak ubralem to inny swiat.

Jak sprawdzić przełożenia w zwolnicach w ursus 355 ??  chcialbym cos zrobić żeby bieg 4 byl wolniejszy troche, zeby moznalo na nim kosic, przetrzasać, zgrabiać

Opublikowano
37 minut temu, wiki868 napisał:

to same syfy,  Peltor to firma, jak ubralem to inny swiat.

Co syfy, przecież Ci podesłałem właśnie PELTORA.

Opublikowano

siema wszystkim,kto mądry cos podpowie??  c 360  3p  załozone nowe koła zebate  nowe półośki  nowe łozyska w zwolnicach, załozozny skosny atak(spasowany na "bibułke") dzis pierwsza jazda   a tu ku,,,, wyje,,, nie wiem  musi troche pojezdzic aby sie ułozyo czy co?  zwolnice zalane olejem   85/140.    czesci  skropol.

Opublikowano (edytowane)

Nie musi być za ciasno mogą właśnie zęby względem siebie niewłaściwie wspólpracować tak jak pisze kolega Seweryn trzeba sprawdzić ślady współpracy kół zębatych

Tu masz artykuł pod koniec na rysunkach widać jak powinno być ustawione prawidłowo http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/1185/uklady-przeniesienia-napedu-cz-viii-przekladnie-glowne-i-mosty-napedowe.html

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

No ustawienie ataku to nie taka łatwa sprawa,wiem kto potrafi ustawić atak żeby na Gleasona było cicho u siebie też będe musiał to zrobić bo w końcu luz na wałku zrobi spustoszenie z czasem z kołem 

Opublikowano

ehhhhh,,,,,nie zwruciłem uwagi na slady wspołpracy,,,bibułka nie została przecięta to myslałem ze bedzie ok  , zapomniałem o sladach,,,hyyyy,, jedyne pocieszenie to ze nie jest jeszcze pomalowany, trzeba bedzie jeszcze raz  rozgrzebac zelastwo.,

 

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj odkręciłem dekiel od zwolnicy bo koło szalało mi na boki i kupiłem w sklepie nową nakrętkę na oś wraz z zabezpieczeniem i ku mojemu zdziwieniu nakrętka nie pasuje. Ma za gruby gwint. Moja stara jest trochę grubsza i ma drobny gwint. Da się gdzieś taką nakrętkę kupić? 

Edytowane przez PaweLisowicz
Opublikowano

jedyne co ci pozostaje to zrobic stara nakretke u tokaza tez mialem podobna sytuacje u znajomego wymienialismy wal kola na nowy bo stary by w tragicznym stanie kupilismy nowy a mowimy nakretka po co jak stara dobra  i byla za mala  musielismy jechac drugi raz do sklepu po nakretke  

Opublikowano (edytowane)

@jackob1997 Możesz podrzucić mi zdjęcie tej nakrętki od 4011? A co do zwolnic to nie wiem bo niedawno kupiłem od znajomego, a on też koło tego nic nie robił. Może od jakiegoś zetora to będzie? 

@krystekc355 Obydwie wymiarowo są dobre tylko ten gwint nieszczęsny. Narazie założyłem starą, jak będzie dalej się odkręcać to muszę nad tym pomyśleć.

Edytowane przez PaweLisowicz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v