max2505

IMT - informacje o nim

Polecane posty

max2505    1

obejrzyjcie, a później piszcie: http://www.imt.co.yu/imt2005/srpski/proizv...privrednitr.htm

kiedyś słyszałem o wynalazku marki IMT. Był u nas takii w PGR. Nazywali je jugosłowianiec (montowane były na terenie byłej jugosławi). Z opowieści słyszałem że paliły tyle co dobra, poczciwa 60 a moc ta sama co 80. Podobno osiągał szybkosć w granicach 45 km/h. Miały montowane 4 - cylindrowe silniki perkinsa. Słyszałem także że sie psuły. Maska wygląda znajomo, MF czy starsze ursusy. Piszcie swoje opinie o nich. Może ktoś sie orienyuje czy czasami nie są robione na jakiejś licencji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

W mojej wsi dawno temu był traktor imt ale niczym nie przypominał tych na tej stronie był raczej podobny do U1224 ale hałas z skrzyni to z 1 km było słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

Podobno wiele części pasuje od MF i silnika perkins.


...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Np:IMT 577 mi bardzo przypomina MF-y


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

Powiem tak mamy w swojim gospodarstwie jeszcze dwa IMT 579 są to stare ciągniki które potrzebuja drobnych napraw ale robią swoją robote i nie można narzekać :) Dużo cześci pasuje z ursusa 4512 do silnika ,skrzyni i hydrauliki ale nie wszystkie wiec lepiej uwazać co sie kupuje . Ciagniki sa dość szybkie jak na tamte czasy nie mierzylem ale ponad 35 km/h napewno jada sa oszczedne i silne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

IMT- Idź Moja Trucizno :) tak to nazwaliśmy. Miałem kiedyś taki ciagnik tylko nie pamiętam modelu wiem tylko że miał napęd ciagnik był oszczędny w paliwie i aż za wiele sie niepsuł


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EMEK    1

miałem takiego imta ale go sprzedałem w tym roku był już za stary ale swoje robił i był oszczędny i za głośny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Niedawno też widziałem takiego IMT nawet dosyć szybką skrzynię miał i wygląd podobny do ursusa 5314 szybszy jak zetor 7745 który jechał przed nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EMEK    1

gdy mój tata jechał nim a ja za nim jechałem samochodem to jechał 40km/h a nie miał na całym gazie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomi1605    25

pompę można dostać w Agrorami w Kościelnej Wsi kolo Kalisza. Nr tel na dział części zachodnich. 627696570 lub627696565. Z hamulcami to już trochę zabawy bo orginalne cylinderki hamulcowe do np. 579 miały regulacje tylko z jednej strony. Miałem 579 to za pompę hydrauliczna płaciłem ponad 1200zl kilka lat do tylu. I jeszcze musiałem ja lekko przerobić bo kupiłem od 4514 Ursusa,a ona ma drobny frez na walku. Im 579 ma gruby frez,ale dobry tokarz załatwił ten problem w godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj