Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Liloboot

czy słyszał ktoś w zetorach o pneumatycznej zamianie prędkości wom?

Polecane posty



lukasz12145    0

nie a ty słyszałes

jak ktos wie to niech pisze sam chetnie sie dowiem jaki to symbol i jak to działa

ale chyba nie ma takiego zetora kombajjny z napedem na tył i skretem na przod widziałem ale takiego bajeru w zetorze jeszcze nie :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liloboot    0

widziełem w opisie na allegro dlatego pytam czy ktoś sobie jaja robi czy to prawda to był 12245 chyba 93

Witam zainteresowanych kupnem ciągnika ZETOR 12245

Oto krótki opis:

- od pierwszego właściciela,

- bardzo mały przebieg (2723 mth),

- 120KM,

- 1993r. produkcji,

- szerokie i wysokie koła z tyłu (20,8x38), idealne do pługa obrotowego,

- blokada przedniego mostu,

- pneumatyczna zmiana prędkości WOM (540-1000 obrotów/minutę),

- 6 wyjść na hydrulikę,

- sprężarka,

- sprowadzony z Niemiec,

- zadbany.

Stan określam jako bardzo dobry.Istnieje możliwość transportu, zainteresowanych proszę o kontakt tel. 0 603 396 098.

 

Zapraszam również do obejrzenia innych maszyn i urządzeń rolniczych na mojej stronie internetowej: www.agromar.bodzanowo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



oFsik    30

Jeden z użytkowników ma przełączanie wajchą (dorobił w 8011) tak więc dorobić jeszcze pneumatycznie to żaden problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





darek1972    45

Czy ta końcówka wałka wkładana z boku w skrzynię się obraca? Jeśli nie to bardzo prosto to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piochu    7

Z tego co wiem to we wszystkich Proximach przedni napęd i blokada jest załączana elektro-pneumatycznie, sądzę że Zetor stosuje takie rozwiązanie gdyż pewnie są tańsze niż mieliby robić załączenie na elektromagnesach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tata1    0

Witam

 

Przełączanie pneumatyczne jest całkiem możliwe, proste w realizacji, podobnie hydrauliczne. Problem w tym że trzeba delikatnie przełączać, bo sprzęgło nie odłącza WOM, więc powinno sie przełączać na zgaszonym ciągniku, ale to też nie zawsze wychodzi, bo być może tryby sie ułożą na ząb i nie wskoczą, dlatego ja podczas przełączania tyknę rozrusznikiem i jest Ok. Jestem w trakcje obmyślania dżwigni mechanicznej.

 

Postanowiłem moje pomysły przenieść na inne forum, bliższym mojemu U-914, zapraszam tam po szczegóły, jak to proponuje wykonać samemu.

 

Mój post na temat przełącznika WOM na agrofoto.pl - ZOBACZ

 

 

http://www.agrofoto.pl/forum/Przelacznik-W...tml#entry350101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×