Polecane posty

Brounter    18

Nie ma co lamentowac, jest to prosty ciągnik do naprawy więc sprawdz wszystkie kroki jakie Ci koledzy powyżej podpowiadali i będzie chodziło wszytsko sprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a zasilanie paliwa masz z dolnego czy górnego zbiornika??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli nie ma mocy a poczyściłeś wszystkie przewody paliwowe i filtr powietrza to tak jak nie którzy mówią pompa paliwowa. U mnie też tak było jak kupiłem swój ale mój miał pierścienie po zapiekane, walniętą uszczelkę pod głowicą i powyrabiane zawory w głowicy nie mógł ciśnienia zrobić i dlatego nie miał moc, ale jak nie kopci to pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1634U    6

Mam go Ok. 3 miesiące , skrzynia 3 biegowa , jest w nim tylko górny zbiornik paliwa i tak ostatnio zauważyłem jak woziłem drzewo że 1 to idzie jak czołg tylko musi miec duże obroty ok 1500-2000 ,chyba wtedy się włącza turbina a jak chce włączyć 2 to zaraz się zdusi i zchodźi z obrotów i z powrotem 1 trzeba jechać oczywiście pod mała górkę bo po równym to cie jakoś buja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

sprawdź , jeszcze jak leci paliwo z górnego zbiornika... zdejmij przewód od odstojnika i zobacz jak leci paliwo... może po prostu nie dostaje pełnej dawki ze zbiornika...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mi to wygląda na nie działający korektor nadciśnieniowy, @tomek73 Ci pisał sprawdź przewód może jest pęknięty i korektor nie dostaje ciśnienia a wtedy będzie chodził jak zwykła 6 albo ciut gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1634    0

Sądzę ze może byc ustawiona za mała dawka paliwa na pompie i wtedy ciągnik nie ma siły .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

sam sie nie baw, tylko daj pompe do regeneracji. Tysiak max kosztów, a bedzie jak nowa. Być oze nie bedzie nawet trzeba wymieniać sekcji, tylko dobrze wyregulowac i naprawić korektor dawki w zależnosci od ciśnienia doładowania (to sie najczesciej sypie w ciągnikach turbo i powoduje objawy jak u Ciebie) to wtedy za 2-3 stówki uporasz sie z awarią.

Podstawa, to dobry pompiarz i będziesz zaskoczony ile da sie z tego traktora mogy wykrzesać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Mam ursusa 1014. Ciągnik nie pali oleju, silnik ma kompresję bo pali w największe mrozy, pod obciążeniem nie puszcza dymu.

Jest tylko jeden mały mankament, poniżej 1200 obrotów przy ruszaniu silnik ma małą moc.

Czy może to być wina turbosprężarki ?, czy może wszystkie ursusy 1014 mają taki mankament.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

to jest wina pompy wtryskowej (a konkretnie elementu, który reguluje dawke w zależnosci od cisnienia doładowania)

Oddaj pompe do kumatego specjalisty na regulacje (i ewentualnie wymiane wadliwych elementów) a nie poznasz ciagnika.

 

Bedzie tylko jeden minus. Na wolnych pod obciązeniem traktor bedzie nie jakos mocno, ale dosc wyraźnie, kopcił na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

Witam forumowiczów.

 

Zacznę od tego że silnik jest po kapitalnym remoncie, jednak brak temu ciągnikowi mocy. Przy orce tak jakby dusi się. Temperatura wody maksymalnie przy obciążeniu 60 stopni i nic więcej. Pompa wtryskowa 2 razy sprawdzana. Głównie chciałbym dowiedzieć się dlaczego temperatura wody jest tak niska.

 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masio513    50

Witam. A jakie jest ciśnienie jak odpalasz zimny i jak sie nagrzeje ? Sprawdź termostat jak tylko 60 stopni ale to nic nie przeszkadza tylko trochę wiecej pali u mnie w 12 tak samo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

Ciśnienie na zimnym 24 a na ciepłym nie sprawdzałem. Termostat oczywiście jest. A co morze być przyczyną braku ognia na tłokach?

 

Edytowano przez pro119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Jak wszystko sprawne to najczęściej paliwo nie dochodzi w pełnej dawce do pompy wtryskowej. Trzeba przejrzeć układ paliwowy od baku po pompę wtryskową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pro119    0

wał po szlifie, panewki nowe, komplety naprawcze, głowica, pompa regeneracja

 

Jakie powinno być ciśnienie w tłokach?

Edytowano przez pro119

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masio513    50

może paliwo chu*owe ostatnio u nas krecą chodzi o hurt bynajmniej na Podlasiu wtryski do wymiany u sąsiada w john deere i samochodzie przez zła ropę :)

a ciśnienie na zimnym tak 4,5 atm powinno być:) tak miedzy 3-5 atm powinno być:)

Edytowano przez masio513

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj