Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeśli nie ma mocy a poczyściłeś wszystkie przewody paliwowe i filtr powietrza to tak jak nie którzy mówią pompa paliwowa. U mnie też tak było jak kupiłem swój ale mój miał pierścienie po zapiekane, walniętą uszczelkę pod głowicą i powyrabiane zawory w głowicy nie mógł ciśnienia zrobić i dlatego nie miał moc, ale jak nie kopci to pompa.

Opublikowano

Mam go Ok. 3 miesiące , skrzynia 3 biegowa , jest w nim tylko górny zbiornik paliwa i tak ostatnio zauważyłem jak woziłem drzewo że 1 to idzie jak czołg tylko musi miec duże obroty ok 1500-2000 ,chyba wtedy się włącza turbina a jak chce włączyć 2 to zaraz się zdusi i zchodźi z obrotów i z powrotem 1 trzeba jechać oczywiście pod mała górkę bo po równym to cie jakoś buja .

Opublikowano

sprawdź , jeszcze jak leci paliwo z górnego zbiornika... zdejmij przewód od odstojnika i zobacz jak leci paliwo... może po prostu nie dostaje pełnej dawki ze zbiornika...

Opublikowano

Mi to wygląda na nie działający korektor nadciśnieniowy, @tomek73 Ci pisał sprawdź przewód może jest pęknięty i korektor nie dostaje ciśnienia a wtedy będzie chodził jak zwykła 6 albo ciut gorzej.

Opublikowano

sam sie nie baw, tylko daj pompe do regeneracji. Tysiak max kosztów, a bedzie jak nowa. Być oze nie bedzie nawet trzeba wymieniać sekcji, tylko dobrze wyregulowac i naprawić korektor dawki w zależnosci od ciśnienia doładowania (to sie najczesciej sypie w ciągnikach turbo i powoduje objawy jak u Ciebie) to wtedy za 2-3 stówki uporasz sie z awarią.

Podstawa, to dobry pompiarz i będziesz zaskoczony ile da sie z tego traktora mogy wykrzesać.

Opublikowano

Mam ursusa 1014. Ciągnik nie pali oleju, silnik ma kompresję bo pali w największe mrozy, pod obciążeniem nie puszcza dymu.

Jest tylko jeden mały mankament, poniżej 1200 obrotów przy ruszaniu silnik ma małą moc.

Czy może to być wina turbosprężarki ?, czy może wszystkie ursusy 1014 mają taki mankament.

Opublikowano

to jest wina pompy wtryskowej (a konkretnie elementu, który reguluje dawke w zależnosci od cisnienia doładowania)

Oddaj pompe do kumatego specjalisty na regulacje (i ewentualnie wymiane wadliwych elementów) a nie poznasz ciagnika.

 

Bedzie tylko jeden minus. Na wolnych pod obciązeniem traktor bedzie nie jakos mocno, ale dosc wyraźnie, kopcił na czarno.

Opublikowano

Witam forumowiczów.

 

Zacznę od tego że silnik jest po kapitalnym remoncie, jednak brak temu ciągnikowi mocy. Przy orce tak jakby dusi się. Temperatura wody maksymalnie przy obciążeniu 60 stopni i nic więcej. Pompa wtryskowa 2 razy sprawdzana. Głównie chciałbym dowiedzieć się dlaczego temperatura wody jest tak niska.

 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Witam. A jakie jest ciśnienie jak odpalasz zimny i jak sie nagrzeje ? Sprawdź termostat jak tylko 60 stopni ale to nic nie przeszkadza tylko trochę wiecej pali u mnie w 12 tak samo:)

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie na zimnym 24 a na ciepłym nie sprawdzałem. Termostat oczywiście jest. A co morze być przyczyną braku ognia na tłokach?

 

Edytowane przez pro119
Opublikowano (edytowane)

wał po szlifie, panewki nowe, komplety naprawcze, głowica, pompa regeneracja

 

Jakie powinno być ciśnienie w tłokach?

Edytowane przez pro119
Opublikowano (edytowane)

może paliwo chu*owe ostatnio u nas krecą chodzi o hurt bynajmniej na Podlasiu wtryski do wymiany u sąsiada w john deere i samochodzie przez zła ropę :)

a ciśnienie na zimnym tak 4,5 atm powinno być:) tak miedzy 3-5 atm powinno być:)

Edytowane przez masio513

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v