Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No możesz zamontować pod dachem ale wtedy nie będzie cyrkulacji powietrza i będzie grzała Ci głowę a niżej i po nogach będzie zimno.

Co do przewodów to zasilanie zrób z kolektora wodnego żeby Ci od razu ciepła woda szła, a powrót to koło pompy.Rozetnij przewód dolny chłodnicy, wyspawaj trójnik i już.I przy kolektorze załóż zawór żeby Ci w lato nagrzewnica nie grzała.

Opublikowano

Ja mam pytanie odnośnie ogrzewania ''rurowego'' od chłodnicy. Mianowicie mam taką rurę, brakuje mi jedynie tej przystawki do chłodnicy. Można to czymś zastąpić lub wykonać to ? jeśli tak to z jakiego materiału miało by to być? Bo skoro mam rurę i pozostałe części do takiego ogrzewania a brakuje mi jedynie tej przystawki to nie będę 100,- wydawał :)

Opublikowano

panowie ale jak bedziecie zakładac nagrzewnice to podłaczcie sie w mały obieg my mamy w miejscu gdzie jest kranik w bloku w c360 tokarz dorobił końcówke która jest wkrecona w blok i na nią jest wcisniety wąż i zawór zeby na lato zamknac a powrót na węzu miedzy termostatem a kolektorem grzeje dosyc dobrze

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem nowy chciał bym prosić o pomoc odnośnie podłączenia ogrzewania do mojego ursusa c 330 Czy jak na tym zdjęciu co dodałem podłącze węże w miejscach tych kwadracików czy będzie obieg ? post-62780-0-58782400-1361389246.jpgpost-62780-0-58782400-1361389246.jpgpost-62780-0-58782400-1361389246.jpgpost-62780-0-58782400-1361389246.jpgpost-62780-0-58782400-1361389246.jpgpost-62780-0-58782400-1361389246.jpg

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Tak jak pokazujesz nie będziesz miał obiegu , powrut może być do dolnego węża ale zasilanie nagrzewnicy musisz podłączyć w bloku lub w głowicy na zaślepce. powodzenia w ulepszaniu.

Opublikowano

Ta pierwsze z brzegu , ja juz czytam z 3 dni i nic nie znajduje . Znalazlem ze do bloku trzeba sie we wiercic a tego bym chcial uniknąć.

Smieszy mnie ze dostałem ostrzezenie za dublowanie tematow .

Opublikowano (edytowane)

Proszę o informację i zdjęcia jak się wpiąć w instalcję, zwłaszcza gdzie podpiąć zasilanie i jak to zrobić? Myślałem, żeby zasilanie wpiąć w tą aluminiową obudowę przed termostatem, a wyjście z nagrzewnicy do dolnego węża do chłodnicy.

Edytowane przez michal009
Opublikowano

Może i wydajne, z tym, że obecnie robią takie tłumiki, że zaraz się przepalają i nie chce skończyć w skonstruowanej przez siebie komorze ... w razie awarii tłumika.

 

Już zakupiłem obudowę termostatu i kolanko i wszystko dałem do ślusarza do wspawania. Mam już nagrzewnice od Fabii. Jeszcze do kupienia obejmy i przewody i coś koło świąt, jak będzie więcej czasu, a nie będzie jeszcze bardzo mroźno, będę kombinował. Mam nadzieję, że to będzie działać. :)

Opublikowano

Zasilanie nagrzewnicy powinno być z możliwie najcieplejszego miejsca w silniku. W 60-ce to na pewno ostatnia głowica. Tam taż maja wpiętego węża zetory.

A powrót w przewód ssący pompy. 330 - 360 ma dwa. Jeden idzie od chłodnicy a drugi od termostatu. Możesz się wpiąć w oba. Przeciąć węża i zrobić wstawkę z króćcem na węża.

Opublikowano

Jeżeli kabina jest w miarę szczelna to bez wiatraka powinno dać radę. Ja mam wentylator od komputera 120mm i wieje tyle co nic. W tym tygodniu będę uszczelniać podłogę, a w przyszłym jadę do lasu, więc będzie test.

Opublikowano

Nie da rady. Pomyśl jaka jest powierzchnia przez którą kabina oddaje ciepło a jaka nagrzewnicy. Musisz przez nagrzewnicę przepompować powietrze by było ciepłe w całej kabinie a jeśli nie chcesz zakładać wentylatora to pozostaje ci wcisnąć dwumetrowy kaloryfer. Może da rady.

Opublikowano (edytowane)

Niestety wentylator 120mm od komputera nie wiele daje. Coś tam grzeje, ale w jedną nogę bardzo ciepło a druga marznie. W najbliższych dniach zostanie wymieniony na taki od auta.

 

A, tu fota, gdzie w trzydziestce można się wpiąć i jest zasilanie.

post-15075-0-53217200-1393405359_thumb.jpg

Edytowane przez michal009

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v