Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
i stal nie potrzebny praktycznie wiec poszedl do ludzi na miedzynarodowke ;)

na miedzynarodówkę?? ja takim złomem to bym nawet po kraju sie bał jezdzić :o

 

adaskupodkarpacie Napisano May 10 2007, 07:21

Mercedes 307D maszyna nie do zajechania

mercedes wogóle jest maszyną nie do zajechania :lol:

Opublikowano (edytowane)

Mój kumpel co ma dużo ziemi, ma stara i przyczepę 6t i pracuje ją tylko w żniwa a mówi że robi dobrą robotę.

 

 

 

 

 

 

Nie wiem co Twój post wnosi do tematu no ale ok :D

Edytowane przez Pixel
Ort.
Opublikowano

Mieliśmy Stara 200, rocznie wyjechał może z 10 razy, a płaciliśmy chyba po 400zł na kwartał, z tego co pamiętam. Zapytam jeszcze taty to powiem dokładnie

Opublikowano

6x6 (rozumiem ze ma naped na 6 kol, blokady, reduktor), cyknij jemu fotke i to koniecznie, chyba jakis z demobilu, ojciec mial kiedys ife 4x4 z wojska wlasnie i musze przyznac ze taki sprzet w gospodarstwie bardzo pasuje, tylko jest troche malo wydajny :/

Opublikowano

chota to jest star266

młody87 owszem musi uiszczać takowe opłaty, ale jeśli jeździ tylko na własne potrzeby to nie potrzebuje licencji na transport kursu na przewóz rzeczy itp...

zetor5340 widzę że mamy wspólne zainteresowania :) :) :)

Opublikowano

OOO temat do mnie <_< Stary są dobre do transportu (najlepiej bel). Many, Scanie, Volvo itd. mają dużo mocy, komfort, napędy na wszystkie koła aha i jeszcze z wymienionych to Star najtańszy :rolleyes:

Opublikowano
OOO temat do mnie ;) Stary są dobre do transportu (najlepiej bel). Many, Scanie, Volvo itd. mają dużo mocy, komfort, napędy na wszystkie koła aha i jeszcze z wymienionych to Star najtańszy :P

Zapasowe też jest napędzane? :) . Wersje budowlane lub terenowe mają więcej napędzanych osi, podstawowe modele mają jedną oś pędną.

Opublikowano

Man stara nie polecam ale to twój wybór jak juz to wez normalnego mana najwyzej trche starszego a za te 50 tys na stara to juz cos wybierzesz albo volvo fl chyba najtwardsze w swojej klasie i wogóle volvo chyba jest najlepsze ;)

Opublikowano
chodzi ci o "Dzienna karte pracy pojazdu"??? jezeli tak to taka karte musisz wypelniac co dzien,lub odkaladac jakis czas i pozniej z tarczek spisywac prace (przebieg,ilosc spalonego paliwa itd..ile km...)a to chyba nie jest potrzebne zeby pojezdzic sobie wkolo "komina" po gospodarce tylko raczej na dlugie trasy..wiec nie rozumiem dlaczego macie tacha w swoich ciezarowkach.pozatym gdybyscie jezdzili na tacho to wedlug tego musielibyscie robic tzw: "pauzy",chodzi tu o przerwe w prowadzeniu ciezarowki,z tego rozliczaja sie np:zawodowi kierowcy ciezarowek,ale rolnika nikt przeciez nie bedzie rozliczal z czasu spedzonego za kolkiem ciezarowki a juz napewno nikt z was nie bedzie robil przerw np w trakcie jazdy na pole po zboze czy inny ladunek wymagajacy transportu do danego celu..nie wiem moze sie myle ale to chyba logicze,to co napisalem.. :P

 

 

Ps:Tarczke tachografu trzeba zmieniac co 24h..i komu by sie chcialo na gospodarce gdzie sa inne roboty do wykonania pilnowac takiego czegos???..sa wazniejsze rzeczy..

 

 

Rolnika tarczki nie obowiązują mimo że w aucie jest tachograf takie prawo. Musi mieć tylko licencje wydana przez gmine w której jest zapisane że jest rolnikiem i używa akurat to auto na własny użytek (niezarobkowo). Do tego zawsze przy sobie musi mieć zaświadczenie o ukonczeniu kursu na przewóz rzeczy ( jeżeli wozi słome, siano, itp.) lub na przewóz zwierząt ( jeżeli przewozi żywe zwierzęta) i badanie psychologiczne. Pisałeś logicznie tylko że prawo polskie jest mało logiczne. A co do tarcz to nie ważne czy jedzie 30 czy 3000 km tego nikt przecież nie ma możliwości sprawdzenia. Kontrolować możę ITD a jakaś nieprawidłowość to kara kilku tysięcy złotych czyli dużo więcej niż policja. A co do opłat to nie jestem pewny ale prawdopodobnie nie obowiązują rolnika. Chodzi mi o winiete. Tutaj podpina sie do grupy szczególnej. Tak przynajmniej bylo tłumaczone na kursie

Pozdrawiam :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v