Lukasz1987

Members
  • Ilość treści

    1819
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

61 Excellent

8 obserwujących

O Lukasz1987

  • Ranga
    Scania king of the road

Kontakt

  • ICQ
    -
  • Yahoo
    -
  • Jabber
    -

Informacje

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Jestem, jestem
  • Zainteresowania
    motoryzacja, militaria, off-road

Ostatnio na profilu byli

24144 wyświetleń profilu
  1. nie wiem czy to dla mnie ten wykład na temat spalania, ja tylko chciałem wiedzieć czy TM dostał trochę koni
  2. yyy TM am ponad 300KM? czy masz dwa JD 7430 i coś koło 100KM?
  3. john deere 6230 moc na kołach 80.9KM spalanie 284g/kWh nh t5060 moc na kołach 80.7KM spalanie 300 g/kWh dane nebraska tyle w temacie szarywilk ale to święta wojna której nikt nie zakończy
  4. w temacie JD vs Fendt przedstawiłem dowód na to, że 6430 jest oszczędniejszy od 412 i ma więcej mocy na kołach http://www.agrofoto.pl/forum/topic/834-john-deere-czy-fendt/page__view__findpost__p__925962 od tąd się zaczyna
  5. Jak ty tak interpretujesz wyniki to gratuluje, Ja tam widzę 10l, z beczką ponizej 5l
  6. Jaro 4m aktywne przy 150KM znamionowej, na suchej cieżkiej glebie? Dziwne że z tym pracował. Widać JD jak trzeba to spali więcej niż max może ale robotę zrobi Normalnie to by 200KM trzeba było zapiąć, a ta kruszynka 150KM sobie dała radę.
  7. Mariusz a po co więcej lać do baku? skoro jazda na max mom obr który dostępny jest w szerokim zakresie daje nam i niskie zużycie paliwa i brak potrzeby mieszania wajchą To co Ty piszesz tyczy się starszych jednostek obecnie się już tego typu zaleceń nie stosuje bo są nie ekonomiczne. Jak masz 100 Nm to łatwo to zdusisz i nawet 200 Nm może nie pomóc w zatrzymaniu tego spadku, ale mieć 200Nm cały czas to opór musi być dużo większy aby taki silnik zdławić. Muszę poszukać referatu Pana Poncyliusza tam to fajnie wszystko opisane. Guzik na filmiku widać, że Fendt na ponad 2000 obr ( pewnie to przemek testował ) spala mniej niż NH na 1700 Fendt 380 KM na PTO i 64,5l/h 54,18 kg 183g/kWh 2030 onr/min NH 347 KM na PTO i 61,2 l/h 51,4 kg 201g/kWh 1720 obr/min
  8. z tego co zauważyłem to ty kreujesz się na znawcę czytania wykresów wypaczonych ale niepodważalnych na tym forum. na farmfoto ( nie podałem prawdziwej nazwy forum rolniczego tylko podobną, aby nie dostać bana) był kiedyś temat o błędach w prasie niestety został usunięty pod naciskiem pewnych środowisk, DLG i profi były najczęściej krytykowane Robert Finką nie ma sprawy innym nie da rady
  9. a bezmyśle nie jest jak o spalaniu najwięcej do powiedzenia mają właściciele nie JD? i nie wiem coście się tak DLG z WOMEM czepili jak ciągnik pracuje na kołach i nebraska się kłania
  10. tak czytam i czytam i zastanawia Mnie jedno czy kłócą się posiadacze JD z osobami które myślą, że wiedzą ile te ciągniki palą czy tylko tak mi się wydaje? A tak swoją drogą Agroplus 95 ma 43%, 70-20%, DT ma 50 http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Deutz-Fahr_Agrotron_K_430_0609.pdf a K430 to prawdziwy oszczędny ciągniczek Mariusz, chłopaki z IC zapraszają Cię na wystawę, bo nie użyczają za darmo swoich materiałów edukacyjnych a co do momentu to w polu które zaznaczyłeś Scanie palą 33l/100 km a na jeździe na tym płaskim mom 28l warzywko zadowolony z infomax>
  11. Żebyś się nie zdziwił, jak byś taki zestaw w pole wpuścił. 5 skib UG to już sporo. Poza tym Ibis jest do 5 skib wyżej jest Vis. I dlaczego każdy chce 300ha
  12. @PatrykGY jak już to Valtrę N82 i T172 Versu Ja to bym dokupił jeszcze dwie T182 Versu albo T202 Versu a do nich jakieś przyczepki Krampe Kipper albo Wielton w wersji budowlanej
  13. Aha, ale Ja i tak od kwietnia ruszam :)
  14. Do końca marca nie wolno stosować naturalnych nawozów azotowych. Ale na początku kwietnia Ja zaczynam wozić na swoją.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj