Skocz do zawartości

Jak rozebrać to złącze chydrauliczne?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jak w temacie mam problem o tuz w mojej 60-siątce cieknie złącze hydrauliczne (wypchnęło oring) i teraz moje pytanie jak wyjąć ten element na załączonym obrazku ,żeby dało się to potem złożyć. Nie chcę kupować nowego, bo już 3 raz mi wypchnęło ten oring i chce coś innego tam dać.

post-216297-0-12499900-1506878702_thumb.png

Edytowane przez RometOgar200
Opublikowano (edytowane)

Ile kosztuje takie nowe , że koniecznie chcesz stare naprawić ?

A tak na marginesie to popraw błąd w tytule ! i w pytaniu .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano

Raz widziałem jak znajomy nie mógł rozłączyć złącza euro, z takim jak kolega pokazuje nie ma najmniejszego problemu najwyżej żaba potrzebna.

Euro szybsze w podłączeniu jak i rozłączeniu.

Opublikowano

Nie na ciśnieniu bo w gnieździe siedział już sam wtyk bez przewodu.

Tak euro a euro to różnica, było to przy ok. 70 km DF.

Powiem tak euro żeby działało trzeba o nie zadbać, bo te zakręcane to i z piachem skręcisz.

Opublikowano

Mam w przyczepie wąż do drugiej przyczepy ze złączami euro. Jak postoi dłużej ciężko wepchnąć, a w celu odblokowania od uderzeń w dyszel, aż końcówka się sklepała

Opublikowano

To mankament wszystkich złącz, kurz i piach ,ja w swoim rusku zmieniłem orginalne białoruskie na nasze z wyższej półki bo w tamtych ciągle zrywał sie  oring i ciekły ,do tego zamiast orginalnych wpinanych kapsli ,dopasowałem nakretki od jakis płynów do prania ,wsuwam na całe gniazdo i zawsze jest czyste B)

Opublikowano (edytowane)

E tam Mam euro bez zaślepek najwyżej jak pierścień nie chce się w gniazdach przesuwać to psiknę np WD poruszam wytrę szmatą i OK . A wtyki wystarczy tylko wytrzeć. Jak kopię buraki na dwie przyczepy na zmianę to 15 razy dziennie odczepiam i nic nie cieknie

Edytowane przez ansu
Opublikowano

Troche mnie nie zrozumiałeś ,ciekły orginalne białoruskie ,,co do twojej metody to ja nie dopiszczam do zacięcia ,nigdy nie stosowałem WD do czyszczenia gniazd , bo potrzeby nie bylo ,ale mniejsza o to ,czyszczenie gniazda dłużej trwa niż wetknięcie kapsla ,a o czystości oleju nie wspomnę ,

Opublikowano

Większość z was nie doczytała chyba do końca mojego posta polecam jeszcze raz i wszystko będzie jasne czemu chce wymienić. A te złącza zostają, bo te euro są do du** nieraz nie idzie ich wyjąć, a zdarzały się przypadki u mnie w okolicy ,że potrafiło ono wyskoczyć.

Opublikowano

Powymieniałem we wszystkim 10 lat temu Nawet C330 i MTZ gdzie wcześniej przykręcałem przejściówkę Nie mam żadnych problemów. Jedna wtyka w przyczepie ciągnęła się po drodze aż ją spiłowało i nic nie cieknie. Czasem odczepię dyszel, a przewody zaponę to się same wypną jak odjeżdżam. Wyskoczy jak się ciągnie za przewód.

[galleryimg=1524]

 

 

Opublikowano

Większość z was nie doczytała chyba do końca mojego posta polecam jeszcze raz i wszystko będzie jasne czemu chce wymienić. A te złącza zostają, bo te euro są do du** nieraz nie idzie ich wyjąć, a zdarzały się przypadki u mnie w okolicy ,że potrafiło ono wyskoczyć.

Jak nie wiedzą jak z tego korzystać to i wyskakuje. 

Pomijając sytuację gdy rozpina się hydraulikę pod ciśnieniem to normalnie nie ma z euro najmniejszego problemu.

Złączkę skręcaną rozbierzesz zdejmując nakrętkę i odkręcając część cylindryczną która wchodzi w złączkę w ciągniku.

Opublikowano

seweryn20 Nawet jak umiesz z nich korzystać to i tak potrafią wyskoczyć. Zastanów się dlaczego wszędzie na dźwigach i pochodnych wszystkie złącza są na gwincie bez powodu by takich nie dawali, ale to nie jest temat postu co kto uważa, że jest lepsze tylko zadałem pytanie jak wyjąć ten pierścień. 

Opublikowano

Niektóre się same zsuwają, przekręć pierścień na ścięcie, spróbuj potem lekko wbić pierścień na drugą stronę. Nie rozumiem tych,którzy są przeciwko, oring wymienić za parę groszy, skręcić mocniej niż fabryka i będzie trzymać.

Opublikowano

Niektóre się same zsuwają, przekręć pierścień na ścięcie, spróbuj potem lekko wbić pierścień na drugą stronę. Nie rozumiem tych,którzy są przeciwko, oring wymienić za parę groszy, skręcić mocniej niż fabryka i będzie trzymać.

Dzięki za radę spróbuję. Też nie rozumiem tych co są przeciwko, bo napisałem, że stało mi się to już 3 raz i nie chce kupować ciągle nowych tylko to rozebrać i spróbować coś innego tam zastosować.

Opublikowano

W tych chińskich złącza to się zdarza. Staram się montować Vosvinkel, bo z nimi nie ma nigdy problemu. Waryńskiego też są dobre. Co do trudności z podpięciem to zależy od temperatury otoczenia. Rozszerzalność temp oleju robi problemy.

Opublikowano

Wypnie się jak syfu za tulejką nawalone i do końca nie blokuje kulek. A to wina użytkownika perfidnie. W robocie mamy takich w maszynach kilkaset w palnik dostają jak diabli bo najmniej 6 dni pod ciśnieniem, olej przepływa z prędkością jakiej nie spotkasz w rolnictwie zasilane z akumulatorów i nic się nie wypina. Producent najczęściej parker i stucchi Feler właśnie problem rozpiąć i zapiąć pod ciśnieniem nawet niewielkim. W miejscach gdzie jest to potrzebne są skręcane. Ale zaś one się rozkręcają, albo nakrętka albo złączka na pół.

Skręć swoje na kleju jak nie popuści to i oringa nie ma prawa wycisnąć.

Opublikowano

Napisałem ci wyżej jak.

Musisz zdjąć tuleję z gwintem. W środku jest seger jak go wyszarpiesz to ona zejdzie. Złap w imadle przez klocki z twardego drzewa by nie uszkodzić za tą część która wchodzi w złączkę przy ciągniku, gładką po której ślizga się oring i wykręć drugą stronę z gwintem na węża. Odtłuścić, nowy oring, klej i musi trzymac. Poszukam przekroju kiedyś widziałem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v