Skocz do zawartości

Zetor Major 80 - Rosnący poziom oleju w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , posiadam ciagnik zetor major 80 silnik zetor ( jak wychodziły pierwsze majory ) , i mam pewien problem a mianowicie  , w bloku  mam coraz więcej oleju około co 2 dni przybywa z liter albo i więcej , conajmniej , płyn chłodniczy nie ubywa  i z skrzyni  też nie ubywa  , jeynie co mi się wydaje to  więcej paliwa pobiera  , i  dodatkowo ciągnik dziwnie chodzi przy cięzkiej pracy np. przy pługu 4 skiby , dziwne odgłosy daje ,  tak jak by dudni

Opublikowano

zobacz czy to nie z silnika ubywa u mnie z czola misy zucalo na koko zebate rozruchowe i lecialo otworem u dolu

Opublikowano

pierwsza sprawa-odstaw ciagnik do czasu naprawy,chyba ze chcesz go zatrzec..

 nawet wujek google nie wie jak wyglada taka pompa :P  :P  :P  jesli jest tam pompka zasilajaca pod pompa paliwowa -tak jak w starszych modelach-to ona jest do wymiany.

Opublikowano

nie lekceważcie wtrysków. Przybywa i od tego oleju i żadna to nowość.
Oczywiście może być nieszczelność w pompce napędzanej z bloku albo paliwo może się przedostawać piastą pompy wtryskowej ale o wtryskiwaczach trzeba pamiętać.

Opublikowano (edytowane)

Wtryski mogą zwiększać stan oleju,miałem tak w bizonie ale to wtedy kopcił biało niebiesko.Jak ten zetor nie dymi to sprawdz najpierw pompkę zasilającą,tłoczek w niej czy nie jest wyrobiony.

Edytowane przez krzysztofz14
Opublikowano

No tak paliwo całkowicie nie spalone spływa do dolnej części korbowej
Ale przez to że nie jest całkowicie spalone nie przybędzie 1 litr na dwa dni
Po drugie gdyby nie spalał to nie było by widać ciągnika w kłębach niebieskiego dymu
Moim zdaniem problem jest w pompie

Opublikowano

Miałem coś podobnego w 60 i też wymieniałem wtryski pompy i było bez zmian i się okazało ze miałem klawiaturę do wymiany. Po prostu była tak dojechana że nie otwierała zaworów tak jak powinna. Może sprawdź po prostu luzy zaworowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v