Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to zostaje Ci uszczelniacz na pompie wtryskowej... skąd w ogóle podejrzenia że to przez komorę spalania idzie? przecież ten nadmiar paliwa by się spalił a nie poszedł przez pierścienie do oleju... dla mnie to nierealne
Przecież przy zużytych pierscieniach lub tulejach olej się spała więc niby co innego ma się dziać z paliwem?

Opublikowano

no właśnie którędy? temu diagnoza bez sensu. Też miałem w U5314 lejące wtryski i to na wszystkich cyl bez jakichkolwiek objawów typu ciężkie odpalanie, dym czy brak mocy z poziomem oleju w normie. Wtryski wyjąłem bo się paliwo sączyło obok wtrysku na zewnątrz i tylko dlatego poszły do sprawdzenia

Opublikowano

lukbold -nie masz racji, lejące wtryskiwacze przez dłuższą chwilę mogą takie objawy powodować. 

 

Celem sprostowania: Olej napędowy się nie pali, musi być mieszanka paliwo-powietrzna ale to też się w silniku nie zapali jeśli nie będzie odpowiednio zmieszane ( dlatego wtryskiwać podaje mgiełkę która jest mieszana z powietrzem i odpowiednio zawirowana.

 

Nadmiar oleju może przedostać się przez nieszczelności cylinder-pierścień-tłok a jak wiadomo żaden silnik nie jest w 100% szczelny tym bardziej kilkunastoletni.

 

MF675ursus - ciągników ani innych maszyn przez forum się nie naprawia. Tu możesz dopytać, poczytać ale nikt z nas nie wie co w Twoim sprzęcie siedzi.

Przeczytałeś zapewne cały ten wątek, kilka rzeczy jak pompka czy świeca możesz sprawdzić samemu, lejące wtryski to jak masz czym zmierzyć, to samo z kompresją. Uszczelniacz pompy - nie sprawdzisz jak nie zdemontujesz. 

Opublikowano

No pasuje.. ale znów ile tego nierozpylonego paliwa musi być aby to poszło w olej równocześnie facet nie odczuwa spadku mocy?

tak czy siak wtryski zrobi i będzie obserwował... Mam nadzieje że napisze czy dalej przybywa oleju

Opublikowano (edytowane)

Małego spadku mocy można nie odczuć, ewentualnie nie ma z czym porównać bo może miał tak od kupna. 

Wtryskiwacze widać po tłumiku, nie ma możliwości aby było ładnie pięknie a wtryski leją.

A może ten nadmiar to trudne palenie w zimne dni? Dużo go odpalałeś? Jak długo kręci zanim złapie?

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Około 10 sekund potrzebował żeby załapać. Jesienią było ok, a zimą pracował tylko w rozrzutniku 4,5 tony po zmarzniętej ziemi więc tak naprawdę ciężko stwierdzić czy moc spadła, bo obciążenia porządnego nie dostał. I nie naprawiam go przez forum, chciałem tylko potwierdzić diagnozę mechanika. Bo wydało mi się mało prawdopodobne że w miarę sprawny silnik może puścić ON do oleju tylko przez lejące końcówki wtryskiwaczy. Dam znać co było jak już będzie ok

Opublikowano

Wtryski wymienione, były w opłakanym stanie. Po wymianie, szczególnie na wolnych obrotach silnik równiej pracuje. Odpalanie w mrozie- nie ma mrozu więc nie wiem czy się poprawiło. Czy znów będzie ON w oleju dowiem się dopiero jak pójdzie w cięższą robotę, mam nadzieję że wymiana wtrysków go uleczyła.

Opublikowano (edytowane)

Witam, podłączam się , bo admin wykasował mój temat (słusznie istniały podobne wcześniej)

Do rzeczy: na wiosne okazało się, że z baku MF255 zeszła cała ropa. Jak wyciągnałem bagnet do sprawdzania ilości oleju w silniku to dosłownie lało się jak woda- olej wymieszał się z ropą (wąchałem ) . Z tego co tu czytam to problemem najprawdopodobniej jest pompa. Ze mnie mechanik żaden, ale zapału mi nie brakuje. Teraz nie wiem o jaką pompe chodzi. Czy o pompe zasilającą paliwową http://allegro.pl/pompka-zasilajaca-paliwowa-paliwa-mf-235-mf-255-i5268638941.html#imglayer  

nie wiem gdzie ten element się znajduje, nie mogę go zlokalizować. Czy moze chodzi o pompe wtryskową ? Rysunek ponizej. Jeśli to pompa wtryskowa to powinienem ją dać do regeneracji-ile moze to kosztować?

Ps. Tam są trzy śruby , zaznaczyłem na rysunku - czy po ich odkręceniu pompa zejdzie bez problemu czy są jeszcze jakieś niespodzianki?

676411331_1_1000x700_pompa-wtryskowa-mf235-mf-255-c360-3p-myslenice.jpg

Edytowane przez blackfish
Opublikowano

musisz zdjąć pokrywke przed pompą i odkręcić trybo.

Wymień na początek pompkę zasilającą tak jak w linku choć widząc Twój słomiany zapał to oddaj go do mechanika bo i tak nie odpowietrzysz tego traktora

Opublikowano
2 godziny temu, lukbold napisał:

musisz zdjąć pokrywke przed pompą i odkręcić trybo.

Wymień na początek pompkę zasilającą tak jak w linku choć widząc Twój słomiany zapał to oddaj go do mechanika bo i tak nie odpowietrzysz tego traktora

Gdzie jest ta pompka zasilająca? po tej samej stronie co wtryskowa czy pod drugiej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v