Skocz do zawartości
Ferdek07

mf 255 ropa dostaje się do oleju silnikowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ropa
Ferdek07    63

podnosi się stan oleju silnikowego miałem ten przypadek 8 lat temu (od tamtego czasu mf bezawaryjnie służyłc :) ) winna wtedy była pompa paliwowa przeszła regenerację i wymiaę symeringu tera znowu podejrzewam pompe paliwową bo membrana w pompeczce podającej wygląda nienajgorzej, więc czy poza pompą paliwową możliwe jest ine źródło?

Ciągnik pracuje normalnie jakąś tam moc ma więc raczej niemożliwe ży wtrysk lał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

Moim zdaniem jest to pompka od paliwa poprostu membranka ci pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

obejrzałem dokładnie membranę jedna warstwa faktycznie lekko uszkodzona ale są jezcze 2 czy 3 warstwy, pozatym 8 lat temu miałem to samo i membrana nie była winna tylko pompa paliwowa teraz podejrzewam wtryski że leją no ale normalnie pracuje, co dziwne 8 lat temu to lało strasznie i wyrzucało nadmiar sprężarką a taz bardzo powoli przybywa oleju tzn ropy w oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    54

U nas było to samo w 330 i do konca nie wiadomo czy to byla wina pompy :) na pierwszy rzut oczywiscie- pompa ale u pompiarza wyszło ze nie jest ona w najgorszym stanie cos tam w niej pogrzebał ale konkretnie nie powiedział ze to moze byc jej wina. Dodam ze objawy były takie ze bylo paliwo w oleju i miała nie rowne obroty do tego ogien z komina. Po wizycie u pompiarza i załozeniu pompy ustąpił aby ognien

Obroty nadal byly nie takie jak trzeba i ciagnik chodzil jak zdechły ;D

 

dopiero ustawienie rozrządu pomogło ale czy przez zle ustawiony rozrzad paliwo moglo isc do oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

radziłem się mechanika i obstawia że wtryski leją ale ciągnik ani nie dymi i chodzi jak zegareczek więc na mój gust to wtryski niewinne, rozebrałem membranę w popmeczce podającej wygląda raczej ok, jak już wyżej pisałem kiedyś winny był simering na pompie paliwowej ale czyżby znowu to samo?

wtedy bardzo szybko przybywało ropy w oleju a teraz bardzo powoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie świeca płomieniowi leje, miałem kiedyś taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

o płomieniowych nie pomyslałem w poniedziałek mam zamiar wyjąć wtryski i dać do sprawdzenia, ale jak by lała płomieniowa to by chyba dużo palił, a ostatnio mój mf jest bardzo a nawet wyjątkowo oszczedny, chociaż czuje jak by mu kilka km brakowało, na wolnych obr chodzi jak zegareczek ale na wysokich przy obciążeniu jakby trochę modulował tzn nie spada z obrotów a jakby inaczej silnik pracował jakby w delikatne drgania wpadał ale może to tylko takie wrażenie.

ps. da sie jakoś sprawdzić czy to świeca płomienowa leje a jeśli tak to co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak świeca puszcza paliwo to przelatuje ono przez cylindry do miski. Można ją wykręcić i przy zapalonym silniku patrzeć czy z niej nie kapie ropa, jak kapie to świeca do wymiany. jak by to były wtryski to by dymił na biało i ciężko palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

wykręciłem świecie zapaliłem i nic nie kapie, na wolnych ani na wysokich obr, w kolektorze jest trochę jakby syfu oliwy ale to może z filtra nie wiem, w pompeczce podającej ojciec zmienił membrankę, stara wydaje się byc ok ale za mocno nie była skręcona, no i mały zonk ojciec zmieniał membrane i dzwigienka do pompowania ręcznego nie ma oporu, chyba źle włozył grzybek od membrany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kony4    0

Sądze ze masz uszkodzony uszcelnicz na pompie paliwowej. W moim przypadku jak świeca lała w 3-P to dostawał dzikich obrotów i ciężko było go zgasić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Może mam jakiś dziwny ciągnik ale u mnie pompa zasilająca ma opor na dźwigni tylko w pewnych ustawieniach wału korbowego.Jeżeli jest w fazie podawania paliwa, czyli pompka wciśnięta przez ciągnik to na dźwigni ręcznej oporu nie będzie albo będzie tylko częściowy. Oczywiście sam montaż grzybka w membranie jest kłopotliwy. Swoim 3512 latałem z 6 lat na barszczu i ostatnio przy okazji robiłem pompe, facet wymienił łopatki i prowadnice łopatek w sekcji tłoczącej, a na pytanie czy może lać paliwo do misy to stwierdził że w tych pompach to sie zdarza bardzooooooooooo rzadko. Facet nie z przypadku ale fachowiec. Dzwi sie praktycznie nie zamykały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

pokręcałem wałem bo wiem że może sie tak ustawić wał że nie ma oporu i dalej nie ma oporu, co do lania, to włąsnie z 8 - 10 lat temu lało na uszczelniaczu na pompie ale wtedy szybko przybywało oleju a teraz przybywa powoli, właśnie wykręciłem wtryski i dasm do sprawdzenia, bo nie wydaje mi się żeby tylko po 8 latach znowu lało na uszczelniaczu na pompie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    27

Wina pompy zasilającej ręcznej, przepuszcza Ci membrana.. U mnie tak bylo w 3P ledwo dojechałem do domku a oleju z ropa bylo az az :-)


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Po sprawdzeniu wtrysków okazało się że 2 wtryskiwacze "leja" mam nadzieje ze teraz już będzie wszystko ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lesio27    0

witam panowie ,jest sprawa w moim fergusonie 255 przybywało paliwa do oleju ,uszczelniacz wymieniłem na pompie i dwa wtryski ,i nadal tak sie dzieje na dodatek dostaje dziwnych obraotów ,poprostu nierowno pracuje ,i kopci na niebiesko-biało ,pompka zasilająca sprawdzałem niby membranki były dobre niedziurawe ,a płomienowka tez sprawdzana ,niewiem kopletnie co to jest ,prosze o pomoc , ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsiok    1

Jak sprawdzić czy pompka jest dobra?? Bo rozebrałem ją i membrany wyglądały dobrze( jedna leciuteńko była podtarta, ale nie na wylot druga była spoko) próbowałem pompować ręcznie jak była odkręcona od silnika i sprawdzić czy nie będzie ciekła i okazało się ze nie puściła ani kropelki, a olej rzadki i jakby było go trochę więcej liczę na wasza pomoc. Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

po remoncie silnika ok 200 mth, przybywa oleju i ciśnienie oleju się pali na niskich obrotach :) , gdzie szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Pompka zasilająca i pompa wtryskowa-jesli ma centralne smarowanie. Paliwo dostaje się do oleju i go rozrzedza. Zaczynaj od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    626

Sprawa pierwsz jesli olej jest biaały robi się "mleko" do oleju leci woda prawdopodobnie prze uszkodozną uszcszelke pod głowicą. Jeśli olej ma kolor czarny jest to ropa może dostawac się przez membrane pompki zasilającej lub przez pompe wtryskowa przy kole rozrządu. Jesli pali sie kontrolka czeka cię szlif wału może wymiana panewek wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Wymiana panewek na pewno nie wystarczy,czeka cię szlif.Chodzi o panewki środkowe.One są wąskie i mają jeszcze kanał olejowy,i na nich zawsze wał się wydziera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsiok    1

jak wymontować pompę wtryskową z fergusona, bo wydaje mi se ze ona puszcza paliwo przez simering, czy wystarczy wykręcić te trzy śruby przy pompie wtryskowej???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Odkręć trzy nakrętki mocujące pompę, odkręcasz dekielek od rozrządu i tam będą trzy srubki mocujące głowicę pompy do koła zębatego wykręć je i wszystkie przewody paliwowe dochodzące do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsiok    1

Dekielek ten mały co się wlewa olej?? Czy trzeba coś znaczyć żeby nie przestawić zapłonu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Dekielek od rozrządu, on moze być cześciowo zasłonięty rurką gumową od wody. Patrz po znakach później na zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferguson95
      Witam. Podczas pracy w polu ferdek mi 2 razy podskoczyl  (dziury w ziemi) i coś zazgrzytalo w skrzyni. Dojechałem powoli do domu. Czasem podczas jazdy zazgrzyta, na każdym biegu. Jak wcisne sprzęgło to przestanie. Nie zgrzyta cały czas. Co to może być?  Sprzęgło? Coś w skrzyni? 
      Proszę o pomoc i z góry dzięki. 
    • Przez krzysiek1979
      Witam ,dzisiaj podczas jazdy z przyczepą przestały działać kierunki w mf 675 .Po właczeniu prawego lub lewego kierunku nic nie dziala ,nie działają także awaryjne .Bezpieczniki ok.żarówki także .Masa wyczyszczona na przerywaczu, sam przerywacz na 8-em pinów .Na jednym przewodzie do przerywacza jest prąd .Przerywacz tylko jeden raz charakterystycznie pyknie  ale kierunki nie błysną ani razu -stale świeci się kontrolka od kierunkowskazów jak włącze kierunek....jakies sugestie jak to ogarnąć ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.