Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio zmieniałem pasek ... na łożyskach w pompie nie ma wyczuwalnego luzu. Myślę, że jeszcze trochę pojeżdżę zanim zabiorę się a naprawę tej pompy. Minimalny wyciek nie czyni chyba aż tak poważnego problemu.

Opublikowano

Trochę można pojeździć, ja zatkałem ten otwór bo traciłem około 5 litrów dziennie:blink: i jakoś chodzi od lata do tej pory, aż mi się przypomniało że coś takiego się zdarzyło. Pewnie szlak strzelił już całą pompę.:blink:

Opublikowano

w nie kazdej pompie jest kalamitka.. ale remontowac pompy to nie ma sensu... bo to jest tylko doraźny srodek.. ja nie remontuje pom widnych tylko wywalam i wstawiam nową i ma spokuj.. a te nowe to juz nie maja kalamitek.. na jesieni wymieniałem w swoim 7211 to zapłaciłm chyba cos ok 150 zł za zamiennik polski (chyba z ursusa) bo te indyjskie to nawet nie chciałem ogladac :blink:

Opublikowano

Witam

Skąd takie dziwne pytanie? To zależy jakiej jakości jest,czy chodzi na płynie czy na wodzie.

U mnie jak kupiłem zetora to była jeszcze oryginalna pompa,wytrzymała 23 lata od nowości a ile mth to nie powiem bo licznik nie liczył mth.

Opublikowano

Dzięki za odp.

Pytam, ponieważ mam zamiar kupic zetora 5245 bardzo dobrym stanie o przebiegu max 2000 motogodzin.Byłem już oglądać 2 zetory, konkretnie:

http://olx.pl/oferta/zetor-5245-CID757-ID6foyX.html#9dc19001e0

http://olx.pl/oferta/zetor-5245-z-turem-CID757-ID63y7j.html#9dc19001e0

i każdy z nich mial wymienianą pompe wody co przy takiej ilości motogodzin jakie mają na liczniku byłoby bez sensu.Wnioskuę więc ze podany "przebieg" wyżej wymienionych ciągników jest niezgodny ze stanem faktycznym.Stąd moje pytanie :)

Opublikowano

W mnie było tak ,że obrotomierz pokazywał normalnie a cyferki stały w miejscu.W tym przypadku może tak samo być.Lub leci już drugi raz. Oryginalna pompa wody od nowości miała taką wkręcaną smarowniczkę dużą (przynajmniej mój miał) nowe pompy produkowane teraz tego nie mają.

Co do ogłoszeń to wg mnie ten pierwszy jest kombinowany coś maska odnawiana. A drugi wygląda na oryginał tylko ta cena chociaż opony przednie już zdarł a tylne to raczej od nowości są. No i masz ładowacz dodatkowo. Oba zetory z tego co widzę nie mają instalacji pneumatycznej do przyczep.

Opublikowano (edytowane)

w większości takich zetorów liczniki zatrzymują liczenie same z sieie i nie koniecznie musiały być "kręcone" !!

Przebieg widać po poduszkach siedzeń i pedałach sprzęgła albo gazu.

Pompa wody mogła być wymieniona na gwarancji w jednym i drugim , a może poszła taka seria uszczelniaczy skoro oba są po wymianie

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Zetor 9540, leci mi płyn tą dziurką, w nowej pompie, drugi dzień jeżdżone. Pompa, niby oryginał zetorowski. Czy uszczelniacze w niej powinny się dopasować, czy wadliwy towar?

Opublikowano

Mam pytanko. Jak najszybciej wyjąc chlodnice z zetora? Cieknie mi obok kranika chyba a chce go zalac płynem. Czy trzeba zdejmowac maske, zbiornik oleju wspomagania i filtr powietrza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v