farmervip

Renault ares problem z układem paliwowym/elektrycznym

Polecane posty

farmervip    78

Koledzy chodzi dokładnie o aresa 696 2003r  problem polega na tym że ciągnik gdy dostanie obciążenia dusi się jak by mu brakowało paliwa i oświeca się kontrolka wskazująca jakiś błąd, filtry wymienione i nic nie pomogło, gdy zacznie go duśić to wystarczy przegazować i jest troche lepiej lecz śilnik dalej chodzi jak by na 5 cylindrów dodam jeszcze że po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie ale po ruszeniu np w orce traci moc, miał ktoś może taki przypadek lub wie co może być?

Z góry dzięki pozdrawiam


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ten ciągnik to nie jest pełen mechanik tylko włożono już weń elektronikę i bez podpięcia programu diagnostycznego się nie obędzie, bo za dużo jest czujników, które mogą sprawiać, że komputer nieodpowiednio steruje silnikiem.

Typowanie na odległość, czy teksty typu "u mnie to było ...." na niewiele mogą się przydać i są że tak powiem wróżeniem z fusów.

Podpinasz METADIAG-a  i wszystko jasne.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

można też sprawdzić najpierw podstawowe rzeczy tj wszystkie przewody gumowe od paliwa podkładki miedziane na śrubach przelotowych jeśli masz pompke zasilającą mechaniczną to też wypadało by sprawdzić chyba że jest elektryczna to można by też zobaczyć czy daje odpowiednie ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Śrubki,podkładki,pompka,przewody na 100% odpadają jeździłem ponad rok bez pompki i palił idealnie,  kolego @AlaCapone pewnie tak się to skończy tylko niestety u mnie serwis claas który jest dość daleko i dziady kasują jak za złoto a pojęcia o robocie zero! wiecie może czy gdzieś w internecie można sobie kupić jakiegoś kompa by pokazał błędy?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Wpisz w wyszukiwarkę frazę: "metadiag interfejs renault claas" a z pewnością wyskoczy lista. Na olx coś znajdziesz.

Byłoby dobrze, gdybyś znalazł z softem "PL" oraz interfejsem zarówno CAN, jak i ISO ze wszystkimi kablami, czyli pełen zestaw diagnostyczny.

Przed zakupem musisz wiedzieć co kupujesz i jak go obsługiwać, bo po zakupie mogą być problemy. Cena ...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

zależy z jakich okolic jesteś jeśli gdzieś pomorskie warmińsko-mazurskie lub okolice to mam gościa z którym współpracowałem i zajmuje się claas MF jd fend i podobnymi diagnostyka i naprawa gość długo robił w dużej firmie z Tarnowa jakbyś chciał to pisz na pw dam ci nr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Dzięki ale jestem troche dalej bo Małopolska, może jest tutaj ktoś co miał podobny problem?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

interfejs diagnostyczny dobry jest na abonament, a abonament jest drogi, a kupić byle jaki to na nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

TROJAN Tech Agro Sp. z O.o.
oddział: Grodkowice 110
32-015 Kłaj
tel. (12) 284 29 48

tam zadzwoń może pomogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

prawie dwie stówy za godzine posiedzenia .......chyba przyjmę się do serwisu Classa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli jesteś niewykwalifikowanym, niezdyscyplinowanym, bez polotu i większego pojęcia o mechanice i elektronice pracownikiem to w serwisie będziesz czuł się, jak ryba w wodzie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.

To po co płacić za nie zrobioną robotę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

te modele miały problemy z układem wtryskowym a właściwie z elektronika sterująca nim wadliwe umiejscowienie kompa skutkowało tym ze po iluś tam latach potrafił się spalić lub zwyczajnie od drgań popsuć czasami wystarczyło piny w kostkach poprawić a czasami kompa wymienić .moich dwóch kolegów to przerabialo , jeden w aresue697 zmieniał komp jakiś używany za 3500 z zaprogramowaniem a drugi w 816 piny robił i kompa do kabiny przenosił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6
Dnia 9.09.2017 o 21:37, farmervip napisał:

@zbych to mówisz żeby śmiało wołać serwis i nie płacić? :D

Nie bardzo rozumiem co w tym zabawnego, jeśli wołasz serwis Claasa to oczekujesz naprawy i płacisz za wykonaną usługę , a nie za miły przyjazd na podwórko... Jeśli przysłali "fajtłapę" który nie wie po co przyjechał to niech sami płacą za niego, a Ty czekasz na kolejnego który zrobi robotę i dopiero zapłacisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tak, na "chłopski rozum" powinno to działać, ale tak nie jest. "Life is brutal"! Też tego nie rozumiem i należałoby to ukrócić.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Zadajmy sobie pytanie czemu tak nie jest ? Może po prostu na to pozwalamy... Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru wykonania naprawy/usługi. Temat jest prosty tzn. sprzęt działa to podpisuję, jeśli nie działa to nie podpisuję. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Piszesz to z autopsji, czy wyrażasz pragnienie, żeby tak było?

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Staram się tak działać na codzień i nie wyobrażam sobie płacić kasy za coś czego nie mam ew. konsekwentnie korzystam z rękojmi/gwarancji która mi się należy. Sorry takie życie.

Nieraz kosztuje to dużo czasu i nerwów ale i tak warto, chociażby dla tzw. zasady żeby pokazać że rolnik nie zawsze jest przysłowiową piz...ą...

Cytat

 

 

Edytowano przez zbych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Czyli to są tylko marzenia. Trzeba je mieć, bo życie staje się weselsze.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj