Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No właśnie... skoro  zwolennikiem archaicznego wspomagania jesteś jeszcze z samochodu który ogólnie za jeżdżącą porażkę uchodził bo dziś nie przetrwało ich wiele promy kosmiczne i wszystko inne co jest nowocześniejsze od lublina powinieneś zostawić w spokoju.

Opublikowano

No właśnie... skoro  zwolennikiem archaicznego wspomagania jesteś jeszcze z samochodu który ogólnie za jeżdżącą porażkę uchodził bo dziś nie przetrwało ich wiele promy kosmiczne i wszystko inne co jest nowocześniejsze od lublina powinieneś zostawić w spokoju.

Skończ waść pleść, bo jeszcze trochę to będziemy zakładać kwadratowe koła co by nie jeździć na tych okrągłych, archaicznych...

Dla tego ciągnika pod tura nie widzę nic lepszego jak kolumna, to jest MOJE zdanie jak masz inne to wiesz ;)

Opublikowano

Cześć

Nie zakładam nowego tematu, podłączę się pod istniejący. Słuchajcie, zamierzam zamontować wspomaganie do 3p. Wersja z siłownikiem pod osią bo jest mocniejszy. I teraz mam do Was pytanie. Co będzie tańsze? Kupić cały zestaw gotowy czy lepiej kupować osobno wszystko? Wiadomo, przy kupowanych częściach osobno można niektóre rzeczy kupić regenerowane. Orbitrol bez problemu dostępny po regeneracji na gwarancji w cenie niższej niż nowy. Nie wiem jak z pompami i siłownikami. Nowe wspomaganie z siłownikiem pod belką mam za 1900zł (po rabatach, mam znajomego handlowca a że bardzo dużo u nich biorę to może mi sprzedać po kosztach mówi). I tak myślę bo jakby przy zakupie pojedynczych rzeczy wyszło z 1700 czy 1800 to nawet nie opłaca się za 100 - 200zł bawić ale jak będzie przynajmniej 5 - 6 stówek mniej to już się opłaca. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez Poznaniak
      silnik 3p - proszę o informacje gdzie wykonują kompleksowa naprawe i udziela gwarancji, znalazłem w google narazie takie zakłady ale czy którys z nich to dobry wybór?
      Trzy z kostrzyna
      http://www.motorem.com/index.naprawysilnikow.
      html http://rolmix.eu/
      http://motoszlif.eu/tag/kostrzyn/
      i pniewy http://www.zakladnap...specjalnosc.htm
    • Przez AgroKarwowo
      Mam pytanie czy ktoś kiedyś widział słyszał o przednim womie do 3p w jaki sposób wyprowadzić wałek z przodu?
    • Przez Grzesiek44
      Witam Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa
      I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 
       
       

       
       
      Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii
    • Przez Damiano604
      Witam, mam do sprzednia kilka zbędnych częsci od Zetora 6711, wersja bez kabiny ale z pewnościa pasują do 4011 lub C-360 itp...Podana cena dotyczy całośći. Mogę sprzedawać pojedynczo. Pozdrawiam! Jak coś to dzwoń :-) 726467505

      tutaj fotki: http://olx.pl/oferta/blachy-podlogowe-podloga-mocowania-zetor-6711-4011-ursus-c-360-CID757-ID8spI7.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v