Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesiek44

Ursus C-360 3P nagrzewnica żuk

Polecane posty

Grzesiek44    4

Witam :) Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa :)

I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 

 

 

post-2664-0-34658300-1414097726_thumb.jpg

 

 

Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    24

Ja bym się wpiął do przewodu 3. Jak kabina nie ma bardzo dużych nieszczelności to można zakładać bo taka nagrzewnica to dobra sprawa w chłodne dni. Zawór warto założyć bo nie ma sensu żeby w letnie upały nagrzewnica dalej grzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    309

Jest oryginalne wyjście na nagrzewnicę. W termostacie z prawej strony, jest korek wkręcony, na kwadrat w środku, wykręć go i wkręć nypla, do niego wąż, Tak mieli Tarpany. Ja miałem nagrzewnicę, pomagało w zimie, ale jak się dłużej jeździło, bo ten silnik nie lubi się nagrzewać, szybko ją schładzało, trzeba dobrze kabinę uszczelnić i dużo jeździć.

Dobrze by było jeszcze na kolektor wydechowy zrobić osłonę i doprowadzić te powietrze do nagrzewnicy, wtedy zdaje to ładnie egzamin.

Ja tak miałem zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiek44    4

Jeszczę kilka poprawek ale już próba była :)
 

post-2664-0-77483700-1414319056_thumb.jpg

 

post-2664-0-58643300-1414319080_thumb.jpg

 

Zasilanie :

 

post-2664-0-10668100-1414319202_thumb.jpg

 

Powrót :

 

post-2664-0-10015700-1414319189_thumb.jpg

 

Nagrzewnica przed kierownicą w ogóle nie przeszkadza wcale nie wchodzi w pole widzenia :) 

Koszty poniesione : 

Nagrzewnica : 50 zł

Opaski : 20 zł

Wąż Fi16 6m : 72 zł

Trójnik miedziany i redukcja x 2 : 60 zł

Elektryka : 18 zł 

Razem 220 zł :)

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez adam1996s
      Ile wam pali taki ciagnik pytam tylko poglądowo
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.