Grzesiek44

Ursus C-360 3P nagrzewnica żuk

Polecane posty

Grzesiek44    4

Witam :) Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa :)

I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 

 

 

post-2664-0-34658300-1414097726_thumb.jpg

 

 

Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Ja bym się wpiął do przewodu 3. Jak kabina nie ma bardzo dużych nieszczelności to można zakładać bo taka nagrzewnica to dobra sprawa w chłodne dni. Zawór warto założyć bo nie ma sensu żeby w letnie upały nagrzewnica dalej grzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Jest oryginalne wyjście na nagrzewnicę. W termostacie z prawej strony, jest korek wkręcony, na kwadrat w środku, wykręć go i wkręć nypla, do niego wąż, Tak mieli Tarpany. Ja miałem nagrzewnicę, pomagało w zimie, ale jak się dłużej jeździło, bo ten silnik nie lubi się nagrzewać, szybko ją schładzało, trzeba dobrze kabinę uszczelnić i dużo jeździć.

Dobrze by było jeszcze na kolektor wydechowy zrobić osłonę i doprowadzić te powietrze do nagrzewnicy, wtedy zdaje to ładnie egzamin.

Ja tak miałem zrobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiek44    4

Jeszczę kilka poprawek ale już próba była :)
 

post-2664-0-77483700-1414319056_thumb.jpg

 

post-2664-0-58643300-1414319080_thumb.jpg

 

Zasilanie :

 

post-2664-0-10668100-1414319202_thumb.jpg

 

Powrót :

 

post-2664-0-10015700-1414319189_thumb.jpg

 

Nagrzewnica przed kierownicą w ogóle nie przeszkadza wcale nie wchodzi w pole widzenia :) 

Koszty poniesione : 

Nagrzewnica : 50 zł

Opaski : 20 zł

Wąż Fi16 6m : 72 zł

Trójnik miedziany i redukcja x 2 : 60 zł

Elektryka : 18 zł 

Razem 220 zł :)

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian
      Witam czy ktos z forowiczow wymienial silnik w C 360 tzn oddawał swój stary a bral w zamian " nowy" po regeneracji??
    • Przez krzeski
      w ktora strone zalocyc tarcze w 3peku? w zwyklej c360 zakladalo sie dluzsza strona flanszki do silnika a tutaj nie pasuje. tacza jazdy ma byc dluzsza strona w w strone skrzyni a tarcza womu dluzsza strona w strone silnika?
    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
    • Przez PrzemuJadewski
      Witam. 
      Mam problem ze złożeniem zwolnicy w Ursus C385. Wiem że się składa tak jak się rozbiera ale właśnie mam z tym problem. Problem jest z założeniem pokrywy zwolnicy do tylnego mostu, brakuje 0,5cm do końca a nie chce skręcać żeby niczego w środku nie zerwać. Jeśli ktoś wie co może być to proszę o pomoc. Pozdrawiam. 
    • Przez Jurasik
      Witam kolegów,chciałbym założyć do 385 na przód koła od stara 660
      Problem w tym że piasta od 80 ma 6 szpilek a felga od stara 8 otworów 
      Pytanie moje to jak to zrobić żeby to jakoś weszło,czytałem o flanszach ale za bardzo nie wiem jak one wyglądają 
      Jak by jakiś kolega miał poratować zdjęciem takiej o to flanszy albo wytłumaczenie jak ją wykonać 
      To z góry dziękuję  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.