jabkogizmo

Massey Ferguson 6150 palący się bezpiecznik

Polecane posty

jabkogizmo    0

Witam ja mam problem MF 6150 miga kontrolka włączonego wałka WOM mimo tego że jest wyłączony. Poza tym nie działa rewers i podnośnik. Przy przełączeniu rewersem kierunku jazdy piszczy czujnik tak jakby nie było wciśnięte sprzęgło. Gdy sprawdziłem bezpieczniki jeden okazał się spalony (dokładnie licząc od strony kierowcy 1 w drugim rzędzie (biały 25) według książki 12 jest on odpowiedzialny za Komputer PM, Sygnalizator hamulca postojowego, Pneumatyczne zawieszenie fotela, Gniazdo wewnetrzne Hare / Tortoise, Podnośnik, Przełącznik PTO, Autotronic) wymieniłem go ujechałem kawałek i znowu się spalił. miał ktoś coś takiego proszę o szybką odpowiedz 782642076 najlepiej sms 


Instrukcja obsługi do massey serii 6100
https://pl.scribd.com/doc/243356945/773-Servisno-Uputstvo-Za-Massey-Ferguson-Traktore-Serije-6100-6190

post-151887-0-01587500-1502463074_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jabkogizmo    0

dodatkowy wykryty błąd to że fotel pneumatyczny nie działa (fotel się nie pompuje, sprężarka od fotela nie działa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    14

Kolego na odległość nikt tu nic ci nie pomoże. Jak przepala bezpiecznik znaczy jest gdzieś w obwodzie jest zwarcie. Koniecznie najpierw trzeba przejrzeć obwody za które odpowiedzialny bezpiecznik. Możliwe że przetarł się jakiś kabelek i robi zwarcie do masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witam panowie mam pytanie jaka może być przyczyna grzejącego się bezpiecznika po prostu sie topi bezpiecznik nie przepala a topi wkładałem słabszy i to samo bezpiecznik od halogenów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    150

Cześć, od czasu do czasu przepala mi bezpiecznik nr 12, jak u autora. Ostatnio był problem jakoś w sianokosy po żniwach rok temu. Później prace polwe jesień, wiosna był spokój. Dziś znowu dwa razy mi przepaliło. Raz w czasie koszenia, i w drodze powrotnej. Objawy to brak podnośnika, polbiegow, rewersu, womu to tak z grubsza. Rozprulem skrzynkę bezpieczników i dochodzą pod ten bezpiecznik dwa czerwone kable po jeden konektor. Drugi jest wolny. Przejrzałem tak na szybko instalacje i na moje oko nic nigdzie nie jest poprzecierane. Odłączyłem jeszcze grammera i jutro będzie test. Ktoś może miał podobny problem? 


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maxifarmer
      Jakie usterki najczęściej występują w Massey Fergusonie 3080 i jakie są jego wady.
    • Przez Piasek186
      Witam. Mógłby mi ktos dokladnie powiedziec lub moze ma zdjecie gdzie znajde filtr siatkowy oleju hydraulicznego w mf 3080 ? Nie znalazłem dokładnej odpowiedzi
    • Przez pawel131
      jak naciskam przycisk uruchamiający przyśpieszacz mf nie przyśpiesza. Co może byc powodem?
    • Przez john1
      Witam wspomagane ciężko chodzi pół roku temu kupiłem nowy orbitrol czyżby tylko tyle wytrzymał sprawdziłem ciśnienie  tu koło pompy mógłby ktoś mi powiedzieć czy to dobre cisnienie wstawię link do filmiku 
       
    • Przez tomuss17
      witam wszystkich forumowiczów
      mam problem z moim 3095 juz tłumacze problem. Ostatnio podczas cofania z wycinakiem do pryzmy z sianokiszonką "tradycyjnie z przednim napędem" dało sie zauważyć wyraźny brak "przedniego" pomimo ze byl on włączony zaciekawiło mnie to i z ciekawości zachamowałem dość ostro na mokrej trawie kontrolka przedniego na konsoli zareagowała poprawnie zapalając sie lecz nie zauważyłem blokady czy poślizgu przednich kol pomyślalem ze pewnie zawór sie zacioł lub zepsuł czytając forum zrobilem juz różne rzeczy przekladalem kable od blokady mostów lecz nie dało to efektu brałem na krótko zarór przy wylączonym ciągniku i było go słuchać jak cyka ale jeszcze nie sprawdzałem czy w czasie jazdy bedzie dzialać licze na wszystkie podpowiedzie właśnie ide coś pogrzebać może to włącznik liczy sie każda podpowiedz pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj