Dawid0510

Gdzie znajdują się bezpieczniki Renault 120.14

Polecane posty

corrado    401

Można zamykać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kadman
      Rano tata chciałgo odpalić słabo kręcił to podłączył prostownik. Potem go odłączył od prostownika i przekręcił kluczyk i zrobiło się zwarcie bo tak długo rozrusznik kręcił aż rozładował się akumlator cofnięcie kluczyka nic nic nie pomogo.:angry: Teraz żadna kontrolka się nie świeci nie reaguje na nic, mimo podłączenia innego akumlatora, bezpieczniki sprawdzałem są dobre co zrobić
    • Przez celeron59
      Witam ostatnio w moim 3095 wyjełem jeden akulumator zeby go podładowac. po paru dniach odpaliłem ciagnik ale nie działa dynashift oraz nie palą sie kontrolki od przedniego napedu i wom .Prosze o pomoc
    • Przez damianXXL
      Witam Jestem tu nowy i prosze o wyrozumiałość. Właśnie zakupiłem MF 3060 i potrzebuje opis bezpieczników- ktory do czego jest. Czy to prawda ze sterowanie ehr-em w zimie jest prawie nie mozliwe? Przy kupnie mf facet powiedzial ze bedzie wszystko dzialac jak olej sie rozgrzeje. Czy to prawda? Wczoraj po zjeździe z lawety sprawdzalem to i nic nie dzialalo, zadne kontrolki tez sie nie swiecily w panelu. Czy facet mowil prawde ze wszysto bedzie dzialac po rozgrzaniu oleju?
    • Przez marquez
      Mam problem z bezpiecznikami od oświetlenia roboczego. Było tak, że grzały mi się bezpieczniki od lamp roboczych do tego stopnia, że się trochę podtopił plastik w ich miejscu. Wstawiłem więc nowe oprawki bezpieczników, sprawdziłem instalacje, masę, wszystko niby ok, a bezpieczniki w dalszym ciągu grzeją się tak samo jak wcześniej, bezpieczniki założone takie jak powinny być - 25A, nie przepala ich. Dodam jedynie, że grzeją się w pobliżu oprawki bezpiecznika, przewody bliżej i dalej mają normalną temp. Moje wnioski, sprowadzają się do tego, że jest za duża rezystancja na stykach bezpiecznika i oprawki bezpiecznika dla takiego poboru mocy ( pod jeden bezpiecznik są podłączone 4 żarówki halogenowe 55W ). Wyjście: albo gabarytowo założyć większe oprawki, albo założyć np. 4 bezpieczniki. Czy ktoś miał podobny problem ?
    • Przez arista2
      OD czego są bezpieczniki które znajdują się nad światłami ? są dwa jeden i spalony 7.5 amper i taki sam który jest w kabinie w bezpiecznikach  7,5 A (Pierwszy od prawej strony) tez spalony po wymianie tego w kabinie po właczeniu świateł pstryk i spalony. Nie ma tylnego lewego i tej postojówki z prawej. Czy wina jest w kablu który idzie od aku ado tego pierwszego bepiecznika 7.5 nad światlami  ??  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj