-
Podobna zawartość
-
Przez piter1081
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jak podnieść napięcie ładowania prądnicy. Słyszałem że trzeba robić coś z regulatorem. Teraz mam napięcie 13,2 V przy pełnych obrotach więc trochę mało.
-
Przez misiu125cm
Witam sedecznie. Interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania regulowane przez mechaniczny regulator napięcia ciągnika ursus c 330. Ogólnie wiadomo że w instalacjach samochodowych napięcie ładowania wynosi 14,2 -14,4 V. Analizując instrukcję napraw dotyczącą regulatora zauważyłem, że napięcie ładowania powinno być w zakresie 15+- 0,5 V. Co więcej na stronie improdus w danych regulatora RG 15 C znalazłem także informację, że napięcie regulowane biegu jałowego zawiera się w 15+-0,5V. Czy może wie ktoś z czego wynikają te różnice tzn. czy wynika to z małej mocy prądnicy (150W P20c) która oddaje max prąd 12,5A, czy może dawniej były inne normy dotyczące napięć ładowania?.
Ps. To mój 1 post na tym forum więc wybaczcie ewentualne niedociągnięcia
-
Przez elefantenen
Panowie. Na jakich śrubach w alternatorze jest napiecie ładujace akumulator i ile powinno wynosić. U mnie w T25 w ogóle wskazówka amperomierza ładowania nie wychyla się. Moze to byc problem kabli ale na poczatek chcialem sprawdzic czy w ogole alternator podaje napiecie na akumulator.
Dzieki za info.
Jezeli znacie przeznaczenie wszystkich srub z tyłu alternatora to pomoglo by mi jeszcze lepiej.
-
Przez AgroUrsus3512
Witam mam problem ze swoim ciągnikiem Zetorem Forterrom 11441 albowiem po wymianie świeć żarowych ciągnik ma problem z odpalaniem, napięcie przy rozruchu jest w granicach 12,4 V a cięgnik kręci i kręci i nawet dymku nie puści gdy podładuje prostownikiem do 12,8 V wtedy zapali, czy może na pompie ma on może jakiś zawór który potrzebuje wyższego napięcia.
-
Przez MichaBonin
pytanie dotyczy redukcji napięcia z 24v na 12v . Chcę założyć kabinę do mojego z056 i wykonać nową instalację elektryczną. Dokładnie chodzi o dwie instalacje. 24v zasilającą odbiorniki oryginalne poza oświetleniem i wyposazeniem kabiny oraz 12v zasilającą resztę (klimatyzacja, dodatkowe oświetlenie, itp.) Wiem że można podłączyć się do jednego akumulatora i mieć 12v i jednocześnie 24v z dwóch. Tak jest w oryginale w bizonie. Ale czy pobierając stale 12v w dużej ilosci przez kilka godzin dzienne nie uszkodzę jednego z akumulatorów? Czy może lepiej przetwornicę zainstalować?
-

Rekomendowane odpowiedzi
Stół do rzepaku
Ursus 5714+prasa kostkująca sipma Z-224/1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się