MichaBonin

Members
  • Ilość treści

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O MichaBonin

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

988 wyświetleń profilu
  1. 1985 rok produkcji . Sprowadzony z Danii w 2009 a u mnie od września 2019 . 17000 pln . 3500 mth ... kiedyś miał tyle na pewno 😉 ale jest w dobrym stanie . Owszem ma kilka mankamentów takich jak zuzyta pompa hydrauliczna , cieknący siłownik wspomagania, drobne wycieki ze skrzyni . Ale działa wszytko prawidłowo . Pali na dotyk . Dosłownie. Porównując do zwykłej c 360 to jest ogromna różnica . Przyjechałem nim na kołach ( ok 100 km w 5 h ) i jedynie siedzenie to jest jakiś żart ... ale ani nie byłem zmęczony ani ogłuszony ☺️ . troszkę głośniej niż w np forterze. Przede wszystkim jakość wykonania jest lepsza . Jak widać mogli ...szkoda że na eksport tylko 😐 A z danych technicznych : Silnik S 4003 A . Reszta parametrów taka jak w c 360 2 zbiorniki paliwa - 75 litrów ( łącznie ) 1 akumulator 12v 125 Ah Przednie koła 7.50-16 Tylne koła 14.9-28 lub 12.4-36 Wspomaganie kierownicy, ogrzewanie, szczelna kabina z płaską podłogą, Przedni zaczep nie jest oryginalny . Powinien być z c 385 tak jak obciążniki przednie . Taka c 360 po tuningu fabrycznym .
  2. Z tego co widziałem to większość ma dwa zbiorniki małe. Po lewej i prawej stronie. Na zdjęciach nie widać za dużo a w okolicy nikt nie ma C362. Dokładnie chodzi mi o połączenie pedału hamulca z zaworem sterującym. Tym co jest po prawej stronie skrzyni sprzęgłowej. Bo w C 362 są wiszące pedały w kabinie
  3. Witam forumowiczów! Od niedawna jestem posiadaczem C-362 deluxe z 1985 r i ogólnie ciągnik jest naprawdę spoko. Jedynie brakuje mi układu hamulcowego do przyczep. Tzn jest sprężarka i odolejacz, ale jedynie jako układ do pompowania kół. Mam instrukcję i katalog części, ale tam nie ma nic na temat pneumatyki poza tym do pompowania kół. Ze zdjęć w internecie wnioskuję, że jest prawie taki sam układ jak w zwykłej c 360, ale w jaki sposób jest zawór połączony z pedałami w kabinie ? Czy byłby w stanie ktoś kto posiada c 362 zrobić zdjęcie mniej więcej jak to wygląda ?
  4. Znajomy mi podpowiedzial zeby zamienic elektromagnesy . Zamienilem i dalej to samo . Czy mozna uzytkoeac ciagnik dalej bo pilnie go potrzebuje ( innego nie mam) ?
  5. witam! jaka może być przyczyna że drugi półbieg się ślizga a pierwszy normalnie działa ? Ciągnik to forterra 135 z 2012 roku . Elektrozawór czy cos poważniejszego? Rozebrałem podłogę żeby dostać się do zaworów , sprawdziłem napięcia na złączach i jest ok. Olej też jest w normie. podejrzewałem że może sprzęgło ale jest w porządku. P.S. nie wiem czy jest taki temat już bo nie mam czasu na szukanie .
  6. Jaka jest różnica między 3512 a 4512. Czy silnik a4.236 pasuje zamiast ad3.152ur? Czy pasuje na wspornik osi przedniej i skrzynię biegów? Z moich poszukiwań wynika że to bliźniacze modele z innymi silnikami . Kwestia jest taka czy skrzynia wytrzyma te 60 KM? Pytam tylko z czystej ciekawości ☺
  7. Bizon ma mi służyć jeszcze kilka ładnych lat więc warto go trochę "poprawić". czy to się komuś opłaca czy nie to sprawa indywidualna . Mi opłaca się jak najbardziej
  8. Może faktycznie na 12v zrobić minimum a pozostałe na 24v. W kabinie nie ma instalacji bo jest "goła", nawet wycieraczki w niej nie ma...
  9. trochę by obciążenia było: 7 reflektorów roboczych, św mijania/drogowe, klima, nawiew w kabinie.
  10. najlepiej byłoby tylko radio na 12v Ale problem w tym że mam części z poloneza ( włączniki podświetlane , wentylator , przekaźniki, bo dobrze by było na przekaźnikach oświetlenie robocze zrobić , mikroprocesor sterujący światłami , wycieraczkami, kierunkowskazami ) :mellow: A co do świateł roboczych to warto bawić się w LEDy czy pozostać przy H3 ?
  11. szukałem w internecie ale niestety za bardzo nie idzie znaleźć konkretnej odpowiedzi gdyby istniały owe podzespoły elektryczne do bizona na 12v, to już dawno bym zamienił (a należałoby wymienić: wskaźnik zespolony; obrotomierze; nadajniki obrotów; czujniki; sygn. dźwiękowy; przekaźnik; przerywacz kierunkowskazów; żarówki; kogut; alternator z regulatorem i rozrusznik).
  12. pytanie dotyczy redukcji napięcia z 24v na 12v . Chcę założyć kabinę do mojego z056 i wykonać nową instalację elektryczną. Dokładnie chodzi o dwie instalacje. 24v zasilającą odbiorniki oryginalne poza oświetleniem i wyposazeniem kabiny oraz 12v zasilającą resztę (klimatyzacja, dodatkowe oświetlenie, itp.) Wiem że można podłączyć się do jednego akumulatora i mieć 12v i jednocześnie 24v z dwóch. Tak jest w oryginale w bizonie. Ale czy pobierając stale 12v w dużej ilosci przez kilka godzin dzienne nie uszkodzę jednego z akumulatorów? Czy może lepiej przetwornicę zainstalować?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj