Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem ze swoim ciągnikiem Zetorem Forterrom 11441 albowiem po wymianie świeć żarowych ciągnik ma problem z odpalaniem, napięcie przy rozruchu jest w granicach 12,4 V a cięgnik kręci i kręci i nawet dymku nie puści gdy podładuje prostownikiem do 12,8 V wtedy zapali, czy może na pompie ma on może jakiś zawór który potrzebuje wyższego napięcia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

iron    398

może zawór od zapłonu się nie domyka sprawdź wtyczki może trochę wilgoci jest i prąd słabszy przez to na elektrozaworze jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


fendt1992    0

poradziłeś sobie z tym zetorem?? no elektrozaworu nie ma . ale silnik jest tam DEUTZa sterowany silniczkiem moze tam jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez artek1981
      pompa (nowa) nie podaje oleju na klawiature(sucha) i na zegar - przy odlaczeniu przewodu do zegara nie"bije olejem" co moze byc przyczyna?
    • Przez piter1081
      Witam,
      Chciałbym się dowiedzieć jak podnieść napięcie ładowania prądnicy. Słyszałem że trzeba robić coś z regulatorem. Teraz mam napięcie 13,2 V przy pełnych obrotach więc trochę mało.
    • Przez misiu125cm
      Witam sedecznie. Interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania regulowane przez mechaniczny regulator napięcia ciągnika ursus c 330. Ogólnie wiadomo że w instalacjach samochodowych napięcie ładowania wynosi 14,2 -14,4 V. Analizując instrukcję napraw dotyczącą regulatora zauważyłem, że napięcie ładowania powinno być w zakresie 15+- 0,5 V. Co więcej na stronie improdus w danych regulatora RG 15 C znalazłem także informację, że napięcie regulowane biegu jałowego zawiera się w 15+-0,5V. Czy może wie ktoś z czego wynikają te różnice tzn. czy wynika to z małej mocy prądnicy (150W P20c) która oddaje max prąd 12,5A, czy może dawniej były inne normy dotyczące napięć ładowania?.
      Ps. To mój 1 post na tym forum więc wybaczcie ewentualne niedociągnięcia
    • Przez elefantenen
      Panowie. Na jakich śrubach w alternatorze jest napiecie ładujace akumulator i ile powinno wynosić. U mnie w T25 w ogóle wskazówka amperomierza ładowania nie wychyla się. Moze to byc problem kabli ale na poczatek chcialem sprawdzic czy w ogole alternator podaje napiecie na akumulator.
       
      Dzieki za info.
       
      Jezeli znacie przeznaczenie wszystkich srub z tyłu alternatora to pomoglo by mi jeszcze lepiej.
    • Przez juras
      Mam problem z Fendtem 311 LSA.Od jakiegoś czasu przedostaje się trochę oleju do płynu chłodzącego,wymiana uszczelek pod głowicami nic nie dała.Jeżeli ktoś miał z takim przypadkiem doczynienie bardzo proszę o radę.Nie sztuką jest rozebrać silnik w drobny mak i nic nie znaleźć.
×