Zaloguj się, aby obserwować  
MEMIO

MF6180 problem z instalacją elektryczną

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MEMIO    0

Witam

 

Mam problem z instalacja elektryczną w MF6180. Zaraz po kupieniu wszystko działało bez zarzutu. Niestety po remoncie, który głównie polegał na wymyciu i pomalowaniu elektryka umarła. W tej chwili mozna uruchomić silnik ale nie działa rewers (elektryczny), więc jeżdzi tylko do tyłu. Nie dział dynashift ani podnośnik. W zasadzie po uruchomieniu na chwile zapalają się wszystkie kontrolki by po chwili zgasnąć nie dając oznak życia.

 

Może ktos zetkął się z takim problemem ewentualnie mółby pomóc.

Z góry dziękuje za wszelkie informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne ze zalałeś układ sterujący auto-tronic z prawej strony pod kabiną już był podobny temat na forum że po myciu stracił w ciągniku podstawowe funkcje :lol:.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MEMIO    0

Witam

 

Z tego co wiem to myty był jedynie silnik natomiast podwozie było przedmuchane i oczyszczone ręcznie (bez wody). Sterownik raczej nie powinien być zalany.

Dziwi mnie natomiast fakt iż w zasadzie cała elektryka siadła. Wygląda mi to raczej na brak zasilania, jednak kontrolki zaraz po właczeniu zapalaja sie na krótka chwilę. Bezpieczniki były sprawdzane więc zasilanie powinno być.

W zasadzie to szukaj igły w stogu siana bo może to byc jakiś schowany bezpiecznik albo któraś kostka itd......

 

Czy może wie ktoś w jaki sposób można szybko zdiagnozować miejsce usterki?

A może jakiś schemacik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

No MF to lepiej nie myć za bardzo z prawej strony pod kabiną bo wychodzą efekty tego, że się potem wnerwiamy. Może jak myłeś silnik to gdzieś kostka się jakaś zasilająca lekko rozłączyła


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tony    0

Ja miałem identyczny przypadek, tylko nie po myciu a w czasie pracy (nie działał podnośnik i jechał tylko do tyłu na D). Po sprawdzeniu bezpieczników (głównie tych z przodu pod maską) i po kolei wszystkich połączeń masowych okazało się, że przyczyną były prześniedziałe kable zasilające ww. bezpieczniki, u mnie są przyłączone prosto do akumulatora (nie wiem czy powinno tak być). Także oprócz sprawdzenia bezpieczników sprawdź czy jest prąd na kablach zasilających.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj