Zaloguj się, aby obserwować  
Rafallo15

Do czego to służy??

Polecane posty

Rafallo15    0

Witam. Mam ciągnik Renault Ceres 95 rocznik: 1996. Do czego służy żółty przycisk z prawej strony deski rozdzielczej. Jeden jest od włączania przedniego napędu , a ten bliżej kierownicy od czego?? Pomóżcie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssamik    0

a Wom ?? sprawdzałeś albo blokada


Na wszystkie foty nie swojego sprzętu mam zdgodę właścićela. W razie niejasności proszę o kontakt PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    10

jeżeli jest to przycisk obok przedniego napędu to może jest to blokada na 4 kola?.jast jakiś symbol na tym?


sprzedam kombajn fortschritt E 517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Jeśli to nie jest blokada dyferencjału to jest inna opcja.

W Renault 103-54 jest przycisk, który służy do podnoszenia cięgieł. Kiedy, dajmy na to orzesz, i dojeżdżasz do końca pola to nie manipulujesz pokrętłami jeśli masz EHR czy też gałką od pompy tylko wciskasz przycisk i pług idzie w górę. Nakręcasz, wciskasz ponownie przycisk i pług jest w ziemi. Bardzo praktyczne!


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emsi1903    0

Panowie a co to może być że na panelu sterowania podnośnikiem świeci się (mryga) pomarańczowa kontrolka? Mimo kręcenia pokrętłami i wciskania pomarańczowego guzika ona mryga i nie da się sterować TUZem z kabiny. Czy to może być uszkodzony jakiś moduł elektroniczny albo coś takiego, a może jest zalączona jakaś blokada? Dodam że można podnośnikiem sterować tylko z tylnego błotnika. Sprawa dotyczy modelu 120.54 z 95r. Pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

emsi1903: jeżeli świeci CI się ta kontrolka to nic nie zrobisz z podnośnikiem... wtedy musisz pokręcić pokrętłem tylko nie pamiętam którym... pokręć każdym po kolei i bedziesz wiedział którym :) do oporu czyli np od 9 do 1 :) i zgaśnie wtedy bedziesz mógł sterować z kabiny jak zgasnie :) Ja mam tak samo w swoim i też mam 120.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emsi1903    0

No i właśnie tu jest problem :) Bo kręciłem już pokrętłami po sto razy każdym i nic kontrolka miga jak migała. Coś mi się wydaje że to będzie problem z elektroniką w tym całym sterowniku. A tak przy okazji to możesz mi powiedzieć do czego każde pokrętło służy? Jest ich 4. 2 małe i 2 duże. Traktor sprowadziłem z Francji na jesieni i było ok. Przez zime postał i teraz jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

To może ja...

Od lewej: regulacja wysokości podnośnika, następnie dopuszczalna poziom opuszczania, pierwsze małe - docisk, drugie małe płynność ruchów podnośnika.

chyba się nie mylę..

A z tą kontrolką to jeszcze pokombinuj. Nie wykonuj gwałtownych ruchów pokrętłami. Chyba wszystkie renówki tak mają.


Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

A ta kontrolka to przypadkiem nie od diagnostyki EHR? Miga jednostajnie czy ma jakąś sekwencje? Mozliwe że chce coś pokazać.

 

TUZ może zostać w pozycji podniesionej i już nie opaść jeżeli pokrętło do regulacji szybkości opadania jest ustawione na minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emsi1903    0

Dzięki kolego FISH. Wszystkie możliwe ustawienia pokręteł już sprawdziłem i nic. Kontrolka mruga z tą samą częstotliwością. Dzisiaj był gościu z serwisu. Brat go przyjmował i tamten mówił że nic na ten moment nie powie bo nie wie. Zabrał cały panel sterowania ze sobą i ma go sprawdzić w innym 120.54. Wtedy powie czy coś w traktorze czy coś w panelu sterowania TUZem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

PIerwsze małe pokrętło to jest docisk????? hmmm mi się wydawało ze wysokość podnoszenia... bo jak nacisne przycisk i bede tym pierwszym małym kręcił to ustawiam sobie wtedy wysokość do jakiej dochodzą mi ramiona i stop... na 5 mam najniżej i tego urzywam np przyyy sianiu jak robie siewnikiem i agregatem zebym nie musiał wysoko podnosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redek    47

Raffallo15:mam trochę nowszy Renault Ceres, ale też są dwa żółte przyciski, jeden od przedniego napędu, a drugi od koguta na dachu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj