Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam taki problem. Na moim 952 miałem zamontowany podnośnik Stoll na joystiku podłączony bezpośrednio pod pompę hydrauliczną. obecnie zdemontowałem go. Problem polega na tym, że nie wiem co zrobić z otworami gdzie podłączony był podnośnik? Zaślepić czy powinno się coś tam podłączyć, połączyć itd... Nadmienię że dwa węże były podłączone do pompy a trzeci do zbiornika oleju.

Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć coś w temacie, za co góry dziękuję.

Opublikowano

Zrobiłem zdjęcia miejsc gdzie podłączony był podnośnik czołowy i tak:

 

1. W tym miejscu przy pompie podłączony był rozdzielacz podnośnika.

2. W tym miejscu przy rozdzielaczu ciągnika podłączony był drugi wąż podłączony od drugiej strony rozdzielacza.

3. W tym miejscu przy zbiorniku oleju podłączony był trzeci wąż od rozdzielacza podnośnika.

 

Jak dokładnie przepływał olej tego nie wiem, ale być może z 1 do rozdzielacza podnośnika, dalej z rozdzielacza podnośnika do 2, a 3 była spływem do zbiornika. Mogę też się mylić.

 

 


Nie wiem czy to będzie ważne, ale mój 952 jest z 2011 roku i jest to wersja 952.2 sprowadzona z Niemiec.

post-186838-0-21890200-1488221532_thumb.jpg

post-186838-0-07484600-1488221533_thumb.jpg

post-186838-0-27368200-1488221534_thumb.jpg

Opublikowano

Na moje to pompa podawala do rozdzielacza tura ,przez niego przeplywal olej zasilająć rozdzielacz ciągnika ale w momencie położenia dzwigni w punt zero  ,jesli oba układy nie pracowaly olej przez rozdielacz wracał do zbiornika

Opublikowano

Tak na logikę tak by mogło być, tylko nie mając żadnego schematu (mam tylko instrukcję obsługi ciągnika z internetu) nie mam pewności czy połączyć wyjście z pompy 1 z rozdzielaczem ciągnika 2 jak na zdjęciach powyżej? Jeżeli tak to czy wlot do zbiornika oleju zaślepić? Może ktoś ma taka instrukcję połączeń lub wie gdzie to znaleźć w internecie, albo czy i gdzie ma być podłączone to wyjście z pompy?

Dodam że gdy na moment uruchomiłem pompę przy zaślepionym otworze (jak na zdjęciu) wyrzuciło mi na zewnątrz olej nawet nie wiem dokładnie skąd więc ją wyłączyłem.

Opublikowano

do Seweryn 20

Dziękuję za udostępnienie schematów. Obejrzałem hydraulikę w moim ciągniku i wygląda podobnie. Wydaje mi się że powinienem połączyć wyjście z pompy1 z rozdzielaczem 2. Jak to zrobię powiadomię czy działa.

Opublikowano

do Seweryn 20

Połączyłem hydraulikę tak jak napisałem wcześniej i działa. Sprawdziłem pompę i podnosi. Wygląda na to, że tur był podłączony szeregowo w układ zasilania.

Dziękuje za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v