zbigniew1968

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O zbigniew1968

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. do Seweryn 20 Połączyłem hydraulikę tak jak napisałem wcześniej i działa. Sprawdziłem pompę i podnosi. Wygląda na to, że tur był podłączony szeregowo w układ zasilania. Dziękuje za pomoc.
  2. do Seweryn 20 Dziękuję za udostępnienie schematów. Obejrzałem hydraulikę w moim ciągniku i wygląda podobnie. Wydaje mi się że powinienem połączyć wyjście z pompy1 z rozdzielaczem 2. Jak to zrobię powiadomię czy działa.
  3. Tak na logikę tak by mogło być, tylko nie mając żadnego schematu (mam tylko instrukcję obsługi ciągnika z internetu) nie mam pewności czy połączyć wyjście z pompy 1 z rozdzielaczem ciągnika 2 jak na zdjęciach powyżej? Jeżeli tak to czy wlot do zbiornika oleju zaślepić? Może ktoś ma taka instrukcję połączeń lub wie gdzie to znaleźć w internecie, albo czy i gdzie ma być podłączone to wyjście z pompy? Dodam że gdy na moment uruchomiłem pompę przy zaślepionym otworze (jak na zdjęciu) wyrzuciło mi na zewnątrz olej nawet nie wiem dokładnie skąd więc ją wyłączyłem.
  4. Zrobiłem zdjęcia miejsc gdzie podłączony był podnośnik czołowy i tak: 1. W tym miejscu przy pompie podłączony był rozdzielacz podnośnika. 2. W tym miejscu przy rozdzielaczu ciągnika podłączony był drugi wąż podłączony od drugiej strony rozdzielacza. 3. W tym miejscu przy zbiorniku oleju podłączony był trzeci wąż od rozdzielacza podnośnika. Jak dokładnie przepływał olej tego nie wiem, ale być może z 1 do rozdzielacza podnośnika, dalej z rozdzielacza podnośnika do 2, a 3 była spływem do zbiornika. Mogę też się mylić. Nie wiem czy to będzie ważne, ale mój 952 jest z 2011 roku i jest to wersja 952.2 sprowadzona z Niemiec.
  5. Jutro postaram się zrobić zdjęcie i oznaczyć te miejsca. Dzięki za zainteresowanie.
  6. Witam, mam taki problem. Na moim 952 miałem zamontowany podnośnik Stoll na joystiku podłączony bezpośrednio pod pompę hydrauliczną. obecnie zdemontowałem go. Problem polega na tym, że nie wiem co zrobić z otworami gdzie podłączony był podnośnik? Zaślepić czy powinno się coś tam podłączyć, połączyć itd... Nadmienię że dwa węże były podłączone do pompy a trzeci do zbiornika oleju. Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć coś w temacie, za co góry dziękuję.
  7. Dzięki za informację nt tego na co zwrócić uwagę kupując MF 30XX. Są bardzo rzeczowe i na pewno mogą się przydać przy oględzinach. Sprawdziłem też co kryje się pod nazwą MF 375-399 (informacja powyżej). Wydaje się że te modele są prostsze w budowie. Czy ktoś może użytkuje podobny? Jeżeli tak to prosiłbym o jakieś informacje na ten temat.
  8. Cześć. Jestem tu nowy i od niedawna czytam porady innych użytkowników ciągników. Ja obecnie także jak kolega powyżej noszę się z zamiarem kupna ciągnika z napędem na 4 koła o mocy 80-100 kM. Sam obecnie jeżdżę 30-ką i 3P. Zaoferowano mi min. Massey Fergusona 3070, ale niektórzy koledzy bardzo odradzają kupno tej marki ze względu na awaryjność skrzyń biegów. Z drugiej strony czytam opinie tych którzy maja takie ciągniki i o nie dbają i nie wybraliby innych. Niektórzy w rozmowach mówią ze tylko Fendt powinien być brany pod uwagę lub Deutz Fahr, no co najwyżej jeszcze JD. Bardzo zależy mi na rzetelnej ocenie tych co mają MF i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie? Z drugiej strony nie upieram się że to musi być MF, ale gdyby się zdarzył to co robić? Czy nie kupować, czy dobrze sprawdzić i kupić? Zadbać o sprzęt umiem, ale nie chciałbym potem popaść w kłopoty a co najgorsze w dodatkowe koszty.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj