Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, złożyłem wniosek na dotacje na maszyny w 2016r. . Między innymi wybrałem opryskiwacz Krukowiak Orion 3000 PHB ( 3 tys ltr) (komp. Bravo 180) . Cena na ofercie 107500zł netto.

 Ze względu ,że jest możliwość zmiany chciałem spytać Was o porady czy ten opryskiwacz wart jest takich pieniędzy.. a może polecicie w podobnej kasie coś lepszego co u was sie sprawdza ??  Od razu powiem ,że orientowałem się przed złożeniem wniosku w konkurencji ale skoro kase wydaje raz to może polecicie cos lepszego na dzień dzisiejszy? .  Dzięki za każdą informacje ;)

Opublikowano

bury chyba lepszy. belka się prowadzi a nie jedzie na kółkach jak w srakowiakach

Opublikowano (edytowane)

belka się prowadzi a nie jedzie na kółkach

 

Co robi? Jakich kółkach?! Kolego widzę, że w myśl zasady "nie wiem, ale się wypowiem" wrzucasz komentarz nie dość, że nic nie wnoszący do sprawy to jeszcze z wełnianej czapki wzięty...

W żadnej marce polskich opryskiwaczy (żadnej!) nie ma belek jeżdżących na kółkach. Takie rozwiązania są stosowane za oceanem do niektórych zabiegów, ale nie u nas. Te kółka (na zdjęciu), które widziałeś na starszych belkach Krukowiaka (typ PHN - zależne) nie służyły (bo już ich się nie stosuje) do jazdy, były to odbojniki, które miały zapobiec zaryciu się końcówki belki w gruncie. Były to kółka a nie sprężyny, bo belka PHN była dość ciężka i sprężyny nie wytrzymywały. Ponadto była to belka zależna, dlatego nie było możliwości np. zastosowania zmiennej geometrii i na bardzo nierównych polach ryzyko zahaczenia belką o grunt było duże. Obecnie ten typ belek został zmodernizowany, belki są lżejsze i wystarczą sprężyny, kółka nie są potrzebne.

Czasem lepiej się nie odezwać i być uważanym za głupiego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...

post-36258-0-42165500-1487325599.jpg

Edytowane przez maniek83
Opublikowano

Jak nic nie wnoszący? Może i już zrezygnowali z tej żenady ale co z tego skoro belki do dnia dzisiejszego odbijają się od ziemi od prawej do lewej. Ceny z kosmosu jak za taki szajs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v