Lubago

Members
  • Ilość treści

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Lubago

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

621 wyświetleń profilu
  1. 😅🤣coś w tym jest kolego. Jak sie nie obrucisz d*pa z tyłu 👀 A ktoś z szanownego grona wie chociaz jaką cene chce dac Trzemeszno na przyszły rok?🙄
  2. Ja dzis rowniez mialem telefon.. powiedzialem ze przy tych kosztach i ich cenie nie kontraktuje ani jednego grama. Ze jak podniosa cene to moga sie odezwac. I tyle. 🤷‍♂️
  3. Tym bardziej nie sadzic..a czekac az dadza godziwe warunki
  4. Podejrzewam ,ze maja jakies wieloletnie kontrakty z ktorych musza sie wywiazac.. a skoro 50% plantatorow im odejdzie bo UMIEJĄ LICZYĆ to zaklad szuka nowych .. proste.. tak czy siak duży przetrwa a maly dyma za free. Kilka mln starty.. no duzo ,ale jak na taki zaklad niekoniecznie. Wiadomo robi sie dla zyskow ale oni sobie odbiją my juz nie. U nich cena sprzedazy produktow moze sie zmieniac 100 razy rocznie- u nas stala . I za chwile 4 mln odrobia w miesiac .. A wiadomo cos jaka prognoza ceny na przyszly rok w Trzemesznie?
  5. Odnosnie ceny na przyszly rok mieli gadac?
  6. Dzieki, po 12 tendencja zwyzkowa?
  7. A jaka cena na dzien dzisiejszy?
  8. Kolego mowisz przeczekac? Ale skad wiesz kiedy bedzie lepiej? Za dwa lata? moze za 4 ? Albo 7 lat? .. lepiej to juz bylo. Teraz to coraz większe klody rzucają nam pod nogi . Jak nas 60% zrezygnuje i te dupki nie beda mialy towaru do przeróbki to wtedy moze zaczną podnosić tą żenującą cene. Inaczej nie ma szans. Ja to inaczej powtarzam.. my zbieramy raz w roku.. czyli powiedzmy 40 razy w całym życiu - CAŁYM ! ...to tak orientacyjnie.. i teraz powiedz mi kolego ja mam dwa lata z życia oddać (albo i więcej) i liczyć ,że sie poprawi? Robić za free ,żeby zakład mógł się na mnie dorabiać.. no chyba cos nie tak. Dlaczego oni mogą rok w rok zarabiać a ja nie? I to przy tak ciężkiej pracy.. czasami lepiej odpuścić . Uwierz.
  9. No przeliczając że paliwo nawozy i środki ochrony roślin podrożały to te 1.80 właśnie jest minimalną stawką przy której warto myśleć o ziemniaku..
  10. Na zebraniu w Iławie mówili że od 1,50 w górę .. Prezes nie znał jeszcze 100% ceny ..te z 1,55 to już pewne??
  11. Dzieki, a wiadomo czy teraz bedzie szla cena do gory jeszcze?
  12. Panowie A do kiedy działa Trzemeszno jaka teraz cena w tym zakładzie???
  13. No powiedzmy. Mam troche na pryzmach, troche na placu. Kopie jeszcze koncowke i duzo bryl leci..mokra ziemia. Lepiej nie bedzie wiec kombinuje jak to oczyscic ..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj