Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio popaliło mi trochę instalacje w c 330 ale ciągnik jest mi na jutro potrzebny więc na razie muszę zrobić na "krótko".

Potrzebuję tylko ładowania, grzania świec i odpalania. Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

9c81b613d65079d2med.jpg

Druga sprawa to że pali z przełącznika świec ale nie ma grzania chociaż że kabel od świec jest podłączony, gdzie podpiąć masę od nich?

W stacyjce mam tylko podłączone 30 - zasilanie i 54 - rozrusznik 

Panowie proszę o pomoc bo sprawa pilna

Opublikowano

Witam, ostatnio popaliło mi trochę instalacje w c 330 ale ciągnik jest mi na jutro potrzebny więc na razie muszę zrobić na "krótko".

Potrzebuję tylko ładowania, grzania świec i odpalania. Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

9c81b613d65079d2med.jpg

Druga sprawa to że pali z przełącznika świec ale nie ma grzania chociaż że kabel od świec jest podłączony, gdzie podpiąć masę od nich?

W stacyjce mam tylko podłączone 30 - zasilanie i 54 - rozrusznik 

Panowie proszę o pomoc bo sprawa pilna

Pytasz  gdzie podpiąć   masę   od  świec? 

Nie kombinuj nic przy  tym  traktorze  bo  i tak nic  z tego nie  wyjdzie .

 

 

Świadomie  cytuje poprzedni post , zeby uniknąc  edycji...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

Do kontrolki ładowania. Ale nie dotykaj tej instalacji, bo raz spaliłeś ciągnik i spalisz go drugi raz po tych modyfikacjach. Wezwij fachowca niech doprowadzi instalację do porządku.

Opublikowano

Do kontrolki ładowania. Ale nie dotykaj tej instalacji, bo raz spaliłeś ciągnik i spalisz go drugi raz po tych modyfikacjach. Wezwij fachowca niech doprowadzi instalację do porządku.

Spaliłem ciągnik? Ty wgl masz świadomość co piszesz?

Nie jestem elektrykiem tylko mechanikiem, c 330 na jutro potrzebna to musze to jakoś ogarnąć a potem instalacje zrobi się od podstaw...

Opublikowano

Chlopie skoro i tak nie potrzebujesz swiatel to wez na laduj dobrze akumlator a zamiast swiec daj mu poczytac i gotowe a nie kombinuj z instalacja skoro podstaw nie rozumiesz

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@ elektrotechnik czy Ty nie jesteś już moderatorem? że dopuszczasz takie tematy

Już dawno nie jestem i mam gdzieś co kto pisze. AF stacza się coraz bardziej, w dziale Elektryka już jest roz...bane, bo nikt się tym nie zajmuje. Właściciele sprzedali się reklamiarzom i nie zależy im na tym co kto pisze, chodzi tylko o to żeby było jak najwięcej użytkowników w statystykach.

Opublikowano

Temat dla mnie bez sensu. Jeśli Kolega nie wie co i jak podłączyć, to nie powinien się dotykać. Dałeś nam pokaz swoich nie-umiejętności. Żeby nie wiedzieć gdzie idzie cienki kabel z alternatora, czy jak podłączyć świece 'jednobiegunowe', gdzie drugim biegunem jest masa silnika. Daj zarobić komuś kumatemu, a będzie to zrobione dobrze.
Jeśli tytułujesz się "mechanikiem", to powinieneś umieć podłączyć wszystkie urządzenia w tak prostym ciągniku. Bo w taki sposób to tylko obniżasz poziom naszego fachu. W sumie może lepiej, więcęj zarobimy.

Opublikowano

brykacz jeżeli jesteś mechanikiem to chyba z programu ,,Uwaga usterka,, plus na masę był w C-25 ,C-28 ,w C-330 jak była prądnica to minus na masę

Coś  ci  sie  pokręciło , przy prądnicy  było  z  tym różnie  , przy  alternatorze  na mase  zawsze 

Opublikowano

Coś  ci  sie  pokręciło , przy prądnicy  było  z  tym różnie  , przy  alternatorze  na mase  zawsze 

Bujda, są alternatory z dodatnim potencjałem czyli + na obudowie ciągnika czyli na tzw. "masie". 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v