Brykacz

Instalacja na "krótko"

Polecane posty

Brykacz    2

Witam, ostatnio popaliło mi trochę instalacje w c 330 ale ciągnik jest mi na jutro potrzebny więc na razie muszę zrobić na "krótko".

Potrzebuję tylko ładowania, grzania świec i odpalania. Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

9c81b613d65079d2med.jpg

Druga sprawa to że pali z przełącznika świec ale nie ma grzania chociaż że kabel od świec jest podłączony, gdzie podpiąć masę od nich?

W stacyjce mam tylko podłączone 30 - zasilanie i 54 - rozrusznik 

Panowie proszę o pomoc bo sprawa pilna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Witam, ostatnio popaliło mi trochę instalacje w c 330 ale ciągnik jest mi na jutro potrzebny więc na razie muszę zrobić na "krótko".

Potrzebuję tylko ładowania, grzania świec i odpalania. Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

9c81b613d65079d2med.jpg

Druga sprawa to że pali z przełącznika świec ale nie ma grzania chociaż że kabel od świec jest podłączony, gdzie podpiąć masę od nich?

W stacyjce mam tylko podłączone 30 - zasilanie i 54 - rozrusznik 

Panowie proszę o pomoc bo sprawa pilna

Pytasz  gdzie podpiąć   masę   od  świec? 

Nie kombinuj nic przy  tym  traktorze  bo  i tak nic  z tego nie  wyjdzie .

 

 

Świadomie  cytuje poprzedni post , zeby uniknąc  edycji...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Czarny do lampki sygnalizacyjnej, świece masę mają z obudowy, pytanie czy przełącznik "puszcza" na świece?

 

 


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest założony alternator od czego jest ten czarny kabel obok białego? biegnie w okolice zegarów.

Do kontrolki ładowania. Ale nie dotykaj tej instalacji, bo raz spaliłeś ciągnik i spalisz go drugi raz po tych modyfikacjach. Wezwij fachowca niech doprowadzi instalację do porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

W C-330 wiele nie spali, najbardziej niebezpieczny to akumulator który podczas zwarcia może strzelić.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brykacz    2

Do kontrolki ładowania. Ale nie dotykaj tej instalacji, bo raz spaliłeś ciągnik i spalisz go drugi raz po tych modyfikacjach. Wezwij fachowca niech doprowadzi instalację do porządku.

Spaliłem ciągnik? Ty wgl masz świadomość co piszesz?

Nie jestem elektrykiem tylko mechanikiem, c 330 na jutro potrzebna to musze to jakoś ogarnąć a potem instalacje zrobi się od podstaw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi710    0

Chlopie skoro i tak nie potrzebujesz swiatel to wez na laduj dobrze akumlator a zamiast swiec daj mu poczytac i gotowe a nie kombinuj z instalacja skoro podstaw nie rozumiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    278

@ brykacz mechanikiem? chyba początkującym lub uczący skoro pytasz gdzie podłączyć masę od świec zarowych


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ elektrotechnik czy Ty nie jesteś już moderatorem? że dopuszczasz takie tematy

Już dawno nie jestem i mam gdzieś co kto pisze. AF stacza się coraz bardziej, w dziale Elektryka już jest roz...bane, bo nikt się tym nie zajmuje. Właściciele sprzedali się reklamiarzom i nie zależy im na tym co kto pisze, chodzi tylko o to żeby było jak najwięcej użytkowników w statystykach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Użytkowników może i jest ale treści to malutko.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    218

Temat dla mnie bez sensu. Jeśli Kolega nie wie co i jak podłączyć, to nie powinien się dotykać. Dałeś nam pokaz swoich nie-umiejętności. Żeby nie wiedzieć gdzie idzie cienki kabel z alternatora, czy jak podłączyć świece 'jednobiegunowe', gdzie drugim biegunem jest masa silnika. Daj zarobić komuś kumatemu, a będzie to zrobione dobrze.
Jeśli tytułujesz się "mechanikiem", to powinieneś umieć podłączyć wszystkie urządzenia w tak prostym ciągniku. Bo w taki sposób to tylko obniżasz poziom naszego fachu. W sumie może lepiej, więcęj zarobimy.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    278

@DTaras jak jest pradnica to tak jest jak piszesz ale przy alternatorze jest odwrotnie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3
Napisano (edytowany)

może świece są do wymiany? Sprawdź czy dochodzi do nich prąd.

Edytowano przez lisek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

brykacz jeżeli jesteś mechanikiem to chyba z programu ,,Uwaga usterka,, plus na masę był w C-25 ,C-28 ,w C-330 jak była prądnica to minus na masę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

C-330 ma też plus na masę taką ma sąsiad a ja mam minus na masę tylko mam C-330M.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

to widocznie były różne wersje bo sąsiad ma C-330 z prądnicą z minusem na masę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

brykacz jeżeli jesteś mechanikiem to chyba z programu ,,Uwaga usterka,, plus na masę był w C-25 ,C-28 ,w C-330 jak była prądnica to minus na masę

Coś  ci  sie  pokręciło , przy prądnicy  było  z  tym różnie  , przy  alternatorze  na mase  zawsze 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Pisze z sensem. Co ci nie pasuje? to ty przeczytaj te durnoty co napisałeś w cytowanym poście. Sensu to w nich nie ma ...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    243

Coś  ci  sie  pokręciło , przy prądnicy  było  z  tym różnie  , przy  alternatorze  na mase  zawsze 

Bujda, są alternatory z dodatnim potencjałem czyli + na obudowie ciągnika czyli na tzw. "masie". 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

zapodaj markę typ i fotkę alternatora z plusem na masę bo jako żywo nie widziałem i nie słyszałem o takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianhaczynski
      Witam 
      Mam problem z pływakiem paliwa s Bizonie  Z056, nie wiem jak poprawnie go podłączyć.

    • Przez lukasz13111
      Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy:
      1) Zmieniłem prądnicę na alternator i mam problemy odnośnie podłączenia go. Usunąłem regulator (stary) i przez przypadek przewody które nie usunąłem - styknęły się i zrobiły zwarcie. Nie mogę założyć klemy bo ciągle iskrzy, a gdy jakimś cudem uda się to zrobić to nie mam prądu w stacyjce. Co mam robić? Dodam tylko, że altek nowy i pod c 330.
      2) Wymieniłem rozrusznik na ten szybkoobrotowy bo stary nie chciał kręcić. A teraz gdy za długo trzymam przełącznik świec to rozrusznik tak jakby przeskakuje - zakręci wałem, ale jak za długo trzymam to słychać taki zgrzyt koła o koło. Jak mam go wyregulować by tego nie bylo? Widziałem, że tam w mocowaniu są śruby z jakąś regulacją. 
      3) Kontrolka oleju. Gdy odpalę ciągnik na niskich obrotach kontrolka ta mruga lub świeci, przy dodaniu gazu gaśnie. Czy to wina słabego ciśnienia czy czujnika? Nie mam manometru by to sprawdzić.
      Bardzo proszę o pomoc i o rady.
    • Przez dragonmt852
      Witam podłączyłem alternator tak że czerwony przewód (B+) do rozrusznika a przewód D+ czyli od kontrolki podłączyłem do pina widocznego na zdjęciu ( tylko od był wolny) i problem polega na tym że na tym wyjściu nie ma w ogóle napięcia, na alternatorze nie ma żadnych oznaczeń ale wydaje mi się że ten pin to jest D+.Co jest nie tak, alternator uszkodzony?


    • Przez Przemek2001
      Witam mam problem z traktorem marki Ursus 1212 po wyjeździe stał 1 dzień na dworze,na drugi dzień nie chciał odpalić.
      Przy odpalaniu słychać było ,,trrr,,(które robiło tzw,,zwora,,) po zajrzeniu na forum obejrzałem dokładnie zwore i akumulatory,okazało się że jeden miał zepsutą cele więc wymieniłem , zwore kupiłem nową (Polską) i niestety dzieje sie to samo czy to może być wina drugiego akumulatora czy coś w instalacji?
    • Przez krystian1983
      witam potrzebny mi jest schemat instalaci renki 110 .54 badz katalog napraw 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.