Marek7536

Turbo vs Kompresor do C330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Turbo
Marek7536    0

Witam,zastanawiam co lepsze do c330 Turbo czy Kompresor od Merca? trochę mu brakuje mocy,na yt jest jedna c330 z kompresorem i nieźle idzie z talerzówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1634    11

Jak mocy brakuje to może remont by się zdał. Chyba że myślisz ciągać 7m talerzówkę C-330 to pokusił bym się o silnik od czołgu i napęd gąsienicowy. Bo ci wirtuozi rolnictwa z yt ciągają pługi na 5 biegu tylko wpuszczone na 3cm choć założysz turbo to ten ciągnik nie podoła większym maszynom jak pługi 2, talerzówka 1,8 i kultuwator 2m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    218

Taa, a jak mój pomysł na silnik 3 P we Wladku negowali, a teraz znalazł się jeden gość który zbudował przystawki i drugi, który założył to do ciągnika.

.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Założyć lepszy silnik a kombinować z turbiną czy kompresorem do 30-ki to jednak dwie różne sprawy.

Korzysci z pierwszego stuprocentowe i wiadome, z drugiego raczej marne. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2485

sprzedaj c 330, kup c 360, kasy Ci zostanie a bedziesz mial 2 gary i prawie 2x tyle mocy co masz i nie rob lipy, bo wkladanie turba do ciapka nie ma sensu.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek7536    0

Jak mocy brakuje to może remont by się zdał. Chyba że myślisz ciągać 7m talerzówkę C-330 to pokusił bym się o silnik od czołgu i napęd gąsienicowy. Bo ci wirtuozi rolnictwa z yt ciągają pługi na 5 biegu tylko wpuszczone na 3cm choć założysz turbo to ten ciągnik nie podoła większym maszynom jak pługi 2, talerzówka 1,8 i kultuwator 2m.

Była robiona cała kapitalka silnika w 2014 mam ziemie cieżkie.

 ta z kompresorem

 

Taa, a jak mój pomysł na silnik 3 P we Wladku negowali, a teraz znalazł się jeden gość który zbudował przystawki i drugi, który założył to do ciągnika.

.

Też się zastawiałem na silnikiem 3p i liczyłem wszystko z przeróbkami i wyszło mi koło 8tyś zł lepiej sprzedać c330 i dołożyć te 8-12tyś zł i mam 2812.

 

sprzedaj c 330, kup c 360, kasy Ci zostanie a bedziesz mial 2 gary i prawie 2x tyle mocy co masz i nie rob lipy, bo wkladanie turba do ciapka nie ma sensu.

C360 też żłopie nieźle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2485

jak pompa i wtryski zdrowe to nie ma tragedii, po za tym c 360 szybciej zrobi, na to samo wyjdzie.

 

ta zolta c 330 to na pusto ledwo kolami mieli.

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matias95    79

Robiłeś 3 lata temu kapitalke? Założysz turbo czy tam kompresor i za rok przy dobrych wiatrach dwa lata będziesz szukał drugiego silnika ;) Jak nie silnik, to skrzynia nie wytrzyma obciążenia. One nie są przystosowane do takiej mocy. Wymienić ciapka na 2812? Średnio opłacalny interes, żeby zyskać niespełna 6-7km. Wiesz, ja też myślałem, że c360 strasznie dużo pali do momentu gdy zrobiliśmy pompę paliwowa, rozrząd i wtryskiwacze. Oczywiście, swoje spalić musi, bo nic na samo powietrze chodziło nie będzie. Jak na swoją mizerną moc, to te ciągniki dosyć ładnie sobie radzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

Takie rzeźby jak komuś się nudzi czemu nie, ale moim zdaniem jak ciągnik wyjechał z fabryki i ma moc 30km to jego podzespoły są przystosowane właśnie do takiej mocy. U nas we wsi pozakładali niektórzy większe koła do t-25 i już problemy bo, a to silnik do remontu a to skrzynia nie wytrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KaRpiK_3W    0

Małe pytanie czy jak kupie sobie opony 13,6-28 do c330 to czy nie będę miał problemów z zamknięciem drzwi od kabiny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Kiedyś 60-ki miały 13-ki z tyłu. Po co ci takie opony do 30-ki walec robisz?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0931    0

jak już to kompresor bo przy dwóch cylindrach są duże wahania ciśnienia w kolektorze a turbina długo tego nie zniesie ale osobiście odradzam takie modyfikacje bo skrzynia może nie wytrzymać, no i większą mocą uciągu nie zwiększysz, musiał byś koła inne założyć pytanie tylko czy jest sens się bawić w takie modyfikacje ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek7536    0

Ciekawe jak upchał silnik 4p do c330,jeszcze jedna zastanawia mnie rzecz jest tam filmik że orze pługiem 3 skibowym,a mógł spójnie zapiać 4-5 skibowy pług niby do 4p 140 koni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz Macura
      W miejscowości Łętownia w woj małopolskim spotkałem Ursusa C-330 4x4.
      Przedni dyfer pochodzi od "Uaza", wał wychodzący ze skrzyni biegów pochodzi od "dużego Fiata". W chwili obecnej cena takiego napędu wynosi ok. 5 tyś. zł.
      Rozmawiałem z właścicielem tej maszyny i mówi, że w górach przedni napęd w "30" jest niezastąpiony.

    • Przez denis914
      ma ktoś założone w c 330 koła przednie 10/80r12
    • Przez Luki1988
      Witajcie,
      Zakupiłem grzałkę bo znudziło mi się noszenie i przelewanie ciepłą wodą układu w większe mrozy, ale żeby nie było za łatwo to...pojechałem do sklepu po nowy wąż wodny na którym chce obsadzić grzałkę a sprzedawca jak usłyszał o grzałce to przyniósł mi trzy plastikowe tulejki i karze mi wyjąc termostat i wsadzić te tulejki ( takie co się wsadza jedną przed termostat) bo inaczej nie będzie grzać bloku. To że termostat trzeba wyjąc bądź rozwiercić to wiem ale z tymi tulejkami to czegoś nie rozumiem...bo jak je założyłem to tym samym zatkałem dwa króćce, od pompy i od górnego krótkiego węża. Więc jak to ma działać? To jest takie rozwiązanie tylko na czas zimy?? 
      PODPOWIEDZCIE..
    • Przez usiu4513
      Witam czy kabina od c 360 podejdzie do c330 ? I jesli nie to czy duzo trzeba przerabiać? 
    • Przez Kubotadzikr
      Może ktoś mi powiedzieć jak zamontować to?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.