Skocz do zawartości
michu20

uslugi rolnicze pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michu20    89

witam od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł żeby świadczyć usługi rolnicze w mojej okolicy
miało by to być tylko dodatkowe zajęcie dla mnie ponieważ trochę swojego pola obrabiam co za tym idzie cały potrzebny sprzęt już posiadam jestem rolnikiem ryczałtowym i tu moje pytanie zakładając firmę usługową musiał bym przejść na VAT czy wiążą się jakieś dodatkowe koszty z prowadzeniem takiej firmy i jak to ogólnie działa może ma tu ktoś taka firmę i mógłby mi napisać jakieś przydatne informacje

bolid20    52

nie musisz byc na vacie no chyba ze chcesz bo w sumie odliczysz sobie vat od paliwa i wszystkich czesci itp. placisz krus od 3 lat bez przerwy??? jezeli tak to tylko skladka Ci wzrosnie o pare groszy i ewentualnie ksiegowa do oplacenia.

-----

Wiadomość z agroFakt.pl

Miniasz    3

ja własnie jestem na takim etapie zakładania firmy usługowej i automatycznie wchodzę na vat bo u nas od razu masz kontrole z urzędu skarbowego bo takich mam uczciwych sąsiadów 

lolq1660    39

Też zamierzam otworzyć taki biznes z tym że ja muszę wpakować sporo na start bo te maszyny które ja mam to ma praktycznie każdy z tym że teraz po wejściu 500+ nie ma kto tych maszyn obsługiwać;) koledzy jak będziecie coś wiedzieć więcej w kwestii założenia firmy oraz opłat z tym związanych to piszcie

michu20    89

nikogo nie będę zatrudniać a mam płacić podwójna stawkę w KRUS to trochę przesada i tak już place tą drugą stawkę bo hektarów doszło
kolego miniasz to może napisz coś więcej jak to dokładnie wygląda chciałbym świadczyć usługi zgodnie z prawem ogłosić się w okolicy

bolid20    52