Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukałem na forum o temacie odpalania tego typu ciągnika, ale nigdzie nie mogę znaleźć. Mianowicie ciągnik mf 6475 dyna 4 rok 2004 ciężko odpala jak jest nie rozgrzany, a nawet gdy jest rozgrzany to musi kilka razy przekręcić aby załapał. Dodam że gdy już załapie i zacznie pracować na wolnych obrotach lub dużych, to chodzi idealnie nie kopci nie skaczą obroty itd. Proszę o pomoc, może ktoś już miał tego typu problem?. A może macie jakiś kontakt do mechaników, elektryków ?

Opublikowano (edytowane)

Możliwe, że masz nieszczelność i paliwo Ci się cofa. Wtedy musi trochę pokręcić aby nabić ciśnienie w pompie wtryskowej i już działa prawidłowo. Nie wyświetlają Ci się żadne kody błędów? Skąd jesteś?

Edytowane przez marian3p
Opublikowano

Pewnie już jest na Common Rail. W takim przypadku możliwą przyczyną jest awaria wtryskiwaczy. Znajomy w tym samym modelu miał praktycznie takie same objawy, z tym że on bez wspomagacza (plak, samostart) nie mógł go wcale odpalić, nawet ciepłego latem, ale jak zaskoczył to już chodził idealnie. Okazało się że padły 4 z 6-ciu wtryskiwaczy. Naprawa nie była tania, coś ok. 20k.

Opublikowano

mój model nie jest na common railu, akumulator jest bardzo dobry, to nic z tych rzeczy niestety, bo raz jeszcze napiszę że ciągnik nawet gdy pracuje 4 godz w polu, zgaszę, następnie odpalam, zachowuje się identycznie, czyli kilka razy zrobi "łeh łeh łeh łeh łeh" 

Opublikowano

To samo mam w kombajnie MF 29XP że zanim odpali to łeeh łeeh łeeh i tak z 10sec zanim załapie. Na ciepłym jeszcze gorzej wogóle nie odpali trzeba plaka w filter i dopiero. Myślę że to jest wina popmy paliwowej. Albo jakaś nieszczelność albo już swoje przeżyła. 

Opublikowano

kolego tylko że akumulatory ma bardzo dobre, aj jak jest ciepły, to trochę lepiej odpala, a jak już odpali to jest wszystko ok, bez żadnych problemów chodzi, jest moc, wkręca się w obroty normalnie, nie dymi, itd...

Opublikowano

zrobiłem taj jak mówiłeś założył zawór zwrotny, wyczyściłem wszystkie rurki paliwowe, pompkę paliwa, membrana nie uszkodzona i nic nie pomogło. Słyszałem, że common rail tak odpala że musi ze 3 razy wałem przekręcić ale to nie jest żaden taki typ silnika, dalej jest to samo.... masz jeszcze jakiś pomysł?

Opublikowano

Ale tam nie masz common raila tylko pompę vp. podaj mu jeszcze paliwo grawitacyjnie z banki prosto do pompy, jak dobrze odpali to nadal wina leży gdzieś po stronie zasilania paliwa, jak nie będzie poprawy to niestety tyloo pompa wtryskowa zostaje i wtryskiwacze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v