Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

a wiesz ile on mu pali i jakie byś kupił do niego pługi lekkie ziemie 4, 5, 6 klasa mój ma 95 koni

Edytowane przez lukaczmarek
Błędy
Opublikowano

cewki czy cewka ? Może być ten elektromagnez walnięty czy tam zawór . Musisz zobaczyć czy do cewki dochodzi prąd "+" .Znajduję się z prawej strony stojąc za ciągnikiem . Jest pod takim kwadratowym deklem na 4 śruby przykręcony i od tego odchodzi taka rurka . jest to tam pod dołem na pewno zauważysz. koło koła

Opublikowano (edytowane)

wielkie dzięki jutro popatrzę a macie do case 4240 może instrukcje obsługi bo nigdzie niema na necie

 

mam jeszcze jedno pytanie czy żeby sie dostać i do tego elektrozaworu czy tam cewki od napędu trzeba ściągnąć bak bo gadałem z jednym mechanikiem to powiedział że trzeba ściągnąć bak i że on niema na to czasu

Edytowane przez lukaczmarek
Kup sobie słownik
Opublikowano

Do cewki nic nie zdejmujesz tylko to pokrywę . jest przykręcona na 4 śruby 10 klucz . Sprawdzasz czy tam prąd dochodzi , jak nie to puszczasz kabel z aku i zobacz czy coś przeskakuje tzn go załącza to sobie puść ten kabel przez kabinę i włącznik do tego , cała filozofia, :D A jak jest prąd a nie reaguje to albo się zaciął elektromagnez albo cewka spalona. Cewkę możesz zamówić orginał albo poszukać po sklepach co mają części do gazowni ,lub do tirów . powinni ci dopasować podobną jakaś o podobnej wielkości mocy i średnicy

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie a dokładniej problem ze swoim Case 4240 po około 2 godzinach ciężkiej pracy ciągnik traci napęd a dokładniej albo ślizga się sprzęgło lub poślizg na tarczkach zmiennika żółw - zając. Obstawiam to drugie rozwiązanie ponieważ dzieje się tak kiedy jest olej rozgrzany. Może z was ktoś już to rozbierał bądź naprawiał ponieważ nie wiem od czego zacząć i jak do tego się zabrać. Wszelkie informacje w tym temacie mile widziane.

Opublikowano

Witam ,

Mam podobny problem jak kolega wyżej . Mionowicie straciłem napęd w case 4240 a objawia się to poslizgiem któregoś sprzegła.. Ciągnik przestał reagować na sprzegło głwne-mechaniczne . Rusza z opóźnieniem tylko na niskich biegach głównie polowych. Nie reaguje na obroty silnika . Co za tym idzie pod obciążneiem w ogóle nie rusza. Mogę go zatrzymac hamulcem (bez wciskania pedału sprzegła) a obroty silnika nie spadają. Tak jak by w którymś miejscu rozłączyło skrzynie z przekłądnią główną. Myślę że to coś z półbiegami ponieważ usterkę poprzediło zacinający się zawór półbiegów ( żółw / zając) .

 

Czy ktoś wię gdzie znajduję się elektrozawór od pólbiegów ??

Czy mozliwe jest by elektrozawór zacią się w pozycji "środkowej" ?? - chyba mało prawdopodobne ;/

Czy może być to uszkodzenie mechaniczne tarczek półbiegów lub jakiegoś mechanizmu im towarzyszacemu.

 

 

Z góry dzięki , jeśli ktoś podejmię się rozwiązania problemu !

Opublikowano

Najprawdopodobniej jest tak jak piszesz tarczki cierne od półbiegu się zużyły. Z tego co się orientuję jest co częsta usterka w tej serii jak i cx, Elektrozawór od półbiegów jest chyba pod kabiną na obudowie skrzyni biegów prosto pod nogami, problem z tym że tam niema okienka, jest tylko z przodu i pod siedzeniem. Często przerabiają to na zwykłą skrzynię 8x4 i jest spokój. zobacz czy na żółwiu dobrze ci ciągnie czy również się ślizga.

Opublikowano

Witam! Mam problem z CASE 4240. Najpierw przestał działać "żłówik" półbiegu a później zatrzymał się "króliczek". Traktor nie jedzie. Sprzęgło główne działa bo bez wciśnięcia go nie wbije się biegu. Przy trzęsieniu kabiną ciągnik na chwilę zaczynał jechać. Doszedłem do wniosku że to sprzęgło półbiegów. Rozpołowiłem ciągnik i nie wiem jak wyciągnąć wałek z sprzęglem połbiegów. Wygląda jak by coś go blokowało.  Tarcze są zużyte. Miał ktoś styczność i wie jak wyciągnąć to sprzęgięłko? 

Opublikowano (edytowane)

witam mam pytanie  czy da sie  wyjąć tylny  podnosnik bez sciagania kabiny  case 4220 

kabina xl

Edytowane przez dejek
Opublikowano

 

Witam, Mam prozbe czy orientuje sie ktos jakim olejem w case 4240 jest zalana skrzynia kupilem ow ciagnik jest w nim malo oleju w skrzyni a jakiego dolac nie mam pojecia wymienial ktos ? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam

 

Opublikowano
5 godzin temu, Perko09 napisał:

Mam pytanie . W którym miejscu znajduje się miarka poziomu oleju skrzyni biegów Case 4230 ?

obok plecaka podnośnika z lewej strony. 

 

Potrzebuje informacji skąd idzie przewód hydrauliczny do hamulca hydraulicznego przyczepy?

Opublikowano
  Dnia 21.02.2022 o 16:55, Perko09 napisał:

Mam pytanie . W którym miejscu znajduje się miarka poziomu oleju skrzyni biegów Case 4230 ?

obok plecaka podnośnika z lewej strony.

Kobrarj455 czy masz może zdjęcie miejsca tej miarki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v