Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursus3502PL    2

i ja tez już zadnej małolaty nie chce bylem raz z jedną to same klopoty albo nie rozumie , albo jak jej sie zachce ja mam juz byc u niej :/ , teraz mam taką w swoim wieku i jest ok i zawsze znajde czas i ona też wie jak to jest pomagać przy gospodarstwie i wie ze trzeba cos zrobić teraz a nie odłożyć na później jak trzeba pryskac to zrozumie , czasem z bratem sie próbuje zamienic zeby smyknąć do niej udam ze mnie serce kuje albo noga bardzo boli i sprawa zalatwiona ale t bardzo zadko bo brata jeszcze trzeba podszkolić paru rzeczy jak robić w gospodarstwie ale jest ok i Czesiu nie wypuszczaj takiej dziewczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Ja już za młodszą od siebie się nie biorę, chyba że będę w 100 % przekonany, że nie jest taka stuknięta jak niektóre. Ale teraz już mi to nie będzie potrzebne... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

moja żona jest 3 lata młodsza ode mnie, czasem zdarzają się kłótnie, ale tak to już jest w związku dwojga ludzi. Ale powiem Wam że jak spojrzę na moją młodszą siostrę (ma 17 lat) lub szwagierkę (14 lat) to się płakać chce ;) totalna pustka w głowie, może to dzisiejsze pokolenie jest jakieś inne ( nie obrażając nikogo), ale kiedyś dziewczyny były inne.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0909    0

Ja dziś potwierdziłem związek z moją jest bardzo dobrze jest 3 dni starsza.Powiedziała że mnie Kocha i nich tak zostanie.Trochę się po lizałem z nią.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

moja sis wczoraj mi na gg napisała ze jest sama i zle jej z tym ja dlaczego a ona mam juz 17lat i nie mam chłopaka ja do mniej przeciez tydzen temu miałaś a ona tak ale juz nie. ze zaden jej niechce ja mówie ze ma czas a ona gdzie czas jak teraz niechce to pózniej tez nie i ze marta jej kolezanka pewnie mam natalia ( druga kolezanka)(obydwie moje sąsiadki) tez ma a ja nie :) :blink:co to sie dzieje :blink:nie pamiętam by któraś z mojego rocznika takie coś mówiła a tytm bardziej starsze :):):);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

Niby dziewczyny wcześniej dojrzewają niż chłopcy ale wcale tego nie potwierdzają ;) Wiele jest ładnych młodszych dziewczyn ale charaktery to lepiej zakopać głęboko po ziemie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Niby dziewczyny wcześniej dojrzewają niż chłopcy ale wcale tego nie potwierdzają ;) Wiele jest ładnych młodszych dziewczyn ale charaktery to lepiej zakopać głęboko po ziemie :)

 

To tylko teoria, a w praktyce ku...tasa. Dziewczyny tyle, że bardziej do nauki są zdolne (z tego co widzę w moim otoczeniu), a innej dojrzałości to u nich nie uświadczy... Zależy jeszcze o którą chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

Panowie, niemożna generalizować, ale kiedyś, tak 10 lat temu (jak byłem piękny i młody ;) ) i szło się na balety, to laski jakieś inne były, a teraz, to tona tapety, mini takie że "małą" widać, cycki na wierzchu, w reku piwo i fajka. A co gorszę że nie mają żadnych zachamowań....a potem dziwią się że dzieci rodzą dzieci, a ojciec nieznany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Wiadomo, że wszystkich nie wrzucimy do jednego wora. Każdy jest inny, ale mowa tutaj o ogóle często spotykanym. Tak samo jak np. mnie czy większości społeczności AF nie można utożsamiać z jakimiś przepitymi cwaniakami, tak samo nie każda dziewczyna jest taka głupia. Grunt, to trafić na tą odpowiednią. Ciągnie swój do swego, więc nietrudno rozpoznać w nowym towarzystwie ludzi godnych uwagi, chociaż zdarza się, że pozory mylą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

mam wrażenie że ten temat zszedł trochę z drogi, tzn.zamiast pisać o sposobie na kobietę, piszemy o kobietach. Może ja napiszę jaki był mój sposób (m.in.tak poderwałem moją żonę-> to ta traktorze :) ) zawsze na baletach, jak jakaś mi w oko wpadła to zwyczajnie pytałem jak ma na imię...potem mówiłem że pięknie, że może wypijemy coś, najważniejsze to przełamać pierwsze "lody", potem już samo idzie. Miałem też parę randek w ciemno, ale to były niewypały, same "pasztety" (choć sam piękny nie jestem) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

to taki mój nick "wszędzie" ;) poza tym to fajna babka, może trochę nerwowa, ale to cały jej urok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

no zona znajdzie i bedzie awantura w domu ;)

 

Ja przed chwila wrocilem do swojej kurde chora jest juz kilka dni ale jest coraz lepiej dzis jechalem z nia i jej rodzicami do bydgoszczy ale cienko mi szla jazda chyba mialem zly dzien a moja powiedziala ze pierwszy raz sie bala ze mna jechac.

 

Fart 10 lat temu ja smigalem na imprezy 3-5lat temu to bylo inaczej a teraz co nie impreza do jzu gimnazjum jest na niej a zawsze byly takie powazniejsze wieksze imprezy gzie byli starsi i powaznie ludzi a nie cwaniak w dresach z gimnazjum pelna kultura, mogles sie napic do upadlego jak ja raz wyniesli mnie chyba bo nie pamietam haha ale ocknelem sie siedzac kawalek od wejsca na sale na pustaku wszystko mialem w kieszeniach a teraz moment byc na gaciach lezal albo i bez a o laskach to szkoda gadac te starsze to sie bardziej szanuja ale te malolaty to masakra a pozniej zgwalcili mnie trzeba bylo przyjsc na impreze w samych gaciach bo i tak bylo je widac haa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Pani P**** mnie wku**ła niesamowicie pokazuje mi fochy gorzej jak dziecko one kilkanaście lat są przed mężczyznami ja widze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Jakieś obrażenia, d*py maryny. Jakiś czas temu gdy pisałem o moich problemach z tamtą panienką (już nawet nie pamiętam co to znaczy ,,zależy mi na niej'') zaczęła mi gadać, ze sie obraża o cośtam, no to mówię Obrażaj się, na co czekasz? No już, teraz, bo nie zdążysz. Trochę ją zgasiłem bo się nie odezwała i dziwną minę zrobiła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

oj z tymi fochami to szał hu..a normalnie. Moja P... to co chwila ma jakieś "ale", strzela focha czasem o wszystko. Najlepszym sposobem jest w/g mnie ignorowanie tego. Raz jak-żeśmy się pożarli to nawet chciała do swojej mamusi się wyprowadzić, to powiedziałem jej droga wolna, nie ty to inna, to jakoś jej przeszło. A jaki przeprosiny dostałem wieczorem..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Gdzieś czytałem że taka olewka to dobry sposób bo wtedy to jakoś tam działa na dziewczyny... nie znam sie mi to lata ja teraz w takie rzeczy sie nie angażuje nie potrzeba mi. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Albo mozna sie po bawic jak strzela focha (w sensie ze sie obraza) to mozna raz to olac a na drugi BARDZO sie tym przejac ze tak bedzie zle i tak haha .. bo tak ci powie ze sie nie przejmujesz a za drugim razem ze sie za bardzo przejmuejsz tym .. ciekawe co wtey te dziewczyny by zrobily haha .. no ale coz jakos trzeba sie przyzwyczaic do ich humorkow ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Jak to mówi mój tatko:Jak im źle to w pizdu drzwi otwarte!

Fart najlepsze w kłótni są przeprosiny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

z kobietą źle bez niej jeszcze gorzej :) jako mąż z półrocznym stażem hehe to mogę Wam powiedzieć że po ślubie wszystko wygląda inaczej. Trzeba z kuchni maminej przestawić się na kuchnie żony, niektóre nawyki trzeba zmienić no i trzeba się kasą dzielić :) Ale za to jest po bożemu i bez grzechu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      hejka!!
      czy wogóle są takie laski które związały by sie z rolnikiem??
    • Przez kubo123
      Próbowałem się podpiąć pod inny temat ale bez odezwy więc zakładam nowy bo strasznie jestem ciekaw czy kogoś z forum spotkało to co mnie. W Listopadzie do moich drzwi zapukali producenci polskiej edycji relity show "Rolnik szuka żony" nakręcili ze mną kawałek jednak nie podpisałem z nimi umowy na wykorzystanie mojego wizerunku. Słyszał ktoś o tym programie(wiem że pochodzi z Australii a w Niemczech jest kilka edycji)? co o nim myślicie ? a może ktoś się zgodził na udział w nim?? :-)
    • Przez Gorbaczow
      widze ze mój post o dziewczynach w starciu z maszynami cieszy się dość duzym powodzeniem i czytając wpisy nasuneła mi sie pytanie - Jak waszym zdaniem powinna wyglądać (jakie powinna mieć atrybuty) Idealna partnerka życiowa prawdziwego farmera
    • Przez Ansja
      Hej czy rolnicy i rolniczki z Podkarpacia na forum?
      Jeśli tak to z jaich powiatów ?
      Jak u Was wygląda życie na wsi i gospodarstwa rolne w rejonach?
      Samotnych rolników też pewnie wielu chętnych aby poznać kobietę na resztę życia...
    • Przez Lilii
      Zapraszam chętnych
×