Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lordhagen    280

Chcieliśmy właśnie w jakiś sposób rozweselić Andrzeja, a on się zdenerwowal i jeszcze nam %% wlepił :/

 

Dobre intencje się ceni, ale nie wyszło tak, jak chciało się na początku. Skąd ja to znam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze.... z dziewczynami mi nie idzie i nawet w temacie dałem d*py....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

@Pawelec nie jestem upoważniony do udzielania tego typu informacji ponieważ szeF wszystkich modów zabronił,a jego słowo jest święte nawet jak nie ma racji :D

 

 

Naczelnik chyba musi rozluźnić pośladki i napić sie Earl Greya :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

kolygo ini hopi dostoli procynty a jo ni ,bo cosa trza myśleci trocha co sie pisze wis ,ale yno sie nie obroź ty mi tylko chcys dosraci jakimiś tykstym @zenon1z2gor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

no jo nielubie robici przykrości panienkom,ale taką jak by powidziała wróci to bym se zostawił na dłużej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

O gustach sie nie dyskutuje, ale dla mnie to tam same porządne są :D Jak poszedłeś na kurs: schudnij 10 kg w tydzień, albo operatora wózków widłowych to mogłes nie spotkać :)

 

nie rozumien???? ja tu schudnę z tego wyzywienia w bursie;[ trzeba samemu dokupować no jeszcze nie widziałem za duzo sniegu na placu jest... a takich okło 18 lat lasek to tu mało jest a jak sa to nie ma jak się zakręcic a wiadomo nie jestem u siebie to nie bede wojny zaczynał z obcymi bo jestem tu tylko na miesiąc sa młodsze wolne ale to nie dla mnie...

 

widze ze jeszcze ktoś odp:) wiec byłem juz raz na kuesie 2 topnia w pazdzierniku 2008 i mi to się z leksza mówiąc prawie zle skonczyła mam na mysli wychodzenie na miasto daleko od bursy wiec nie próbuje bo nie mam takiej ekipy by iśc:Pale w szkole oko nacieszyć idzie sekretarka jest młoda:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Ja uwielbiam uczucie jak rzucam jakąś panienkę/ą, uwielbiam jak wtedy woła - wróć do mnie, a TY?

 

Weś się za naukę bo do panienek to ty nie dorosłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Czesio ja ci dam buractwo miejske to z filcakow wyskoczysz nie oceniaj wszystkich z miasta po wypowiedzi jakiegos buraka no chyba ze kolega jest z kowalewa pomorskiego no to samo przez siebie mowi ze burak z "miasta" bo nie wiem czy to mozna nazwac miastem :D

 

@Filipoo znam ten bol jak sie jej w opcym miescie wiem bo jezdze do swojej 2 lata i nikt nic do mnie nie mial az do pewnego momentu jakis frajerzyna do mnie cos plul sie jak stalem z dziewczyna kolo jej domu po imprezie, szczerze mowiac gdyby nie ona moze i bym mu obil maske co by mi to dala? bym potme mial problem z calym jej miastem, a nie raz chodze po nim sam, skonczylo sie tylko na jego gadce ja siedzialem cicho bo w sumie to moja mnie prosial zebym byl spokojny. no to zakrec sie kolo sekratarki na miesciac moze sie wam fajnie gadac moze nie bedziecie para bo za miesiac i tak wyjedziesz ale chociasz bedziasz mial kogos z kim mozesz sobie smialo pogadac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Nie nie mi chdozi ogolnie że takie typu buractwo najczęściej spotykamy w mieście ale tam i innego ciorstwa jest. Nie mówie przecież o Tobie, jednym z najlepszych na AF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

No ale w tym temacie. Konkretnie przadnie i najważniejsze skutrecznie. Skuteczne porady dajesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×