Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po obrotach śrub nic nie zrobisz bo po to jest regulacja żeby ją regulować więc metoda prób i błędów w zależności jak chcesz mieć ustawioną ostrość hamulców w przyczepie, a co do uciekającego pedała to go odpowietrz i nie będzie uciekał tak daleko

Opublikowano

tzn.uciekanie to jest mały problem. Tylko jak mam spięte to mi całkiem hamulce nie biorą, bo pedał sie blokuje w pewnym momencie tak jakby kamień podłożył pod pedał. A z odpowietrzaniem to jest duzo roboty bo to jest c-362 i podłoge musze zdjąć, a najlepiej koło i zwolnice żeby wymienić cylinderek bo odpowietrznik jest ukręcony. Ale bardziej mi zależy nad regulacją pneumatyki.

Opublikowano

no to jak nie masz jak odpowietrzyć to masz problem i to duży bo nic innego nie zrobisz,

co do regulacji żeby ustawić ciśnienie musisz podłączyć jakiś manometr nawet taki od sprężarki do pompowania kuł podłącz po przez gniazdo hamulcowe które wykręć z przyczepy i ustaw, a ta druga regulacja: to musisz ustawić dzwignię tak aby gdzieś na 1/6wciśniętego hamulca była naciskana dzwignia od zaworu i wtedy na pewno będzie w miarę dobrze

Opublikowano

Czes mam podobny problem w c 355 i nie wiem co zrobici poluzowalismy niby przeszło ale ostatnio znowu to sam i zeby zdjaci zwolnice to trzeba ta górna pokrywe od podnosnika zdjaci i tam po zdejmowac segry żeby pół osika wyszła ??

Opublikowano

No wujek mowi ze trzeba i sie z nim kluciłem troche ale nie chciałem stawiac na swoje bo bo on juz to robił i mowił ze tak trzeba ;/

Ale to jest c 355 to mzoe jakas różnica jest

Opublikowano

Nigdy nie miałem styczności(mechanicznie) z C-360, ale podejrzewam, że półoś wkłada się tylko do koronki dyferencjału(tak jak w C-330), i to wszystko. Jeżeli ściągasz lewą zwolnicę, a potem wyjmujesz półoś trzeba jakoś zablokować sprzęgło kłowe blokady, inaczej po wyciągnięciu półosi może ono wypaść i później jest trochę gimnastyki.

Opublikowano

Mam problem z hamulcami w c-360, wszystko jest wymienione na nowe. Hamulce są niby odpowietrzone bo z odpowietrzników leci czysty płyn a pedały są nadal miękkie i wpadają do końca i zero hamowania.

Opublikowano

witam

mam taki proglem mam ursusa c 360 przed zima jeszcze mialem hamulce a po czterech miesiacach stania bamulce zniknely poprostu niema hamulca. dolalem plynu hamulcowego i zaluwrzylem ze plyn cieknie z pompy hamulcowej wiec wymienilem oby dwie pompy i krudka i ta dluga odpowietrzylem hamulce a pedal i tak wpada wpodloge i nadal hamulca niema prosze o rade co mam zrobic?

Opublikowano

Witam mam pytanie ponieważ mam 60 ale nie było tam hamulca ręcznego kupiłem cały zestaw i teraz mam pytanie jak go założyć co trzeba rozebrać aby go założyć i aby działał

Opublikowano

kupiłem nowe pompki i cylinderki hamulcowe niby powinno być ok.. a jednak nie jest lewa strona jest odpowietszona ale pedał hamulca wcale nie twardnieje. jak ktoś miał podobny problem prośiłbym o pomoc.

Opublikowano

Kiedyś miałem taki problem, była uszkodzona nowa pompka hamulcowa - ta długa. Ale na dwa spięte hamulce hamował. Wymieniłem potem tą pompkę (kolor brązowy) na znowu nową tylko że czeskiej firmy Fragokov (kolor srebrny) i do tej pory mam spokój.

Opublikowano

Ja miałem bardzo podobny przypadek, wymieniłem pompki i cylinderki na nowe, a i tak nie było hamulca z jednej strony, oczywiście od razu kupiłem tą droższą pompkę, ale i ona nic nie dała bo dalej nie było hamulca, w końcu odkręciłem zwolnice i jeszcze raz wymieniłem cylinderek, i było po problemie. Z tymi nowymi częściami do Ursusa nieraz tak bywa. pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v