Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega wymienił dziś przewód hamulcowy zasilający pompki hamulcowe. Przy okazji po zakladał w nich jakieś zestawy naprawcze. Hamulce już od dłuższego czasu prawie nie działały. Problem w tym, że po zalaniu zbiorniczka płynem to płyn ten wcale nie idzie w układ hamulcowy. Czy coś może być źle złożone w pompce czy o co może chodzić?

Opublikowano (edytowane)

Rzeczywiście pomogło. Teraz tylko po rozłączeniu hamulców prawy jest dobry choć bardzo twardy, natomiast lewy pomimo licznych prób odpowietrzenia nie działa.

Edytowane przez thor1984
Opublikowano (edytowane)

różnica między starym, a nowym bębnem ?? chodzi o wymiary itd jaka ogólnie jest

@Borekk17 Ty się grzebiesz z tym chyba często ..

 

350px_50426010U1.jpg

images.jpg

Edytowane przez Gość
Opublikowano

stary typ od wewnętrznej strony ma dłuższy wypust pod simering a nowy jest krótszy i uszczelnia tylko oring na półosi reszta to to samo wieczorem będę u siebie w garażu mogę ci jakoś zwymiotować stary typ. bo mam rozebrany na stole

Opublikowano

Ok dzięki, jak możesz to cyknij fotkę, nie mam porównania starego z nowym ;)

Opublikowano

Witam mam pewien też problem z c 360 jest cały układ chamulcowy wymieniony papki nowe nowe węże cylinderki szczęki i gdy pojade trochę zaczynają mi się gotować idzie dym jak niewiem co może być przyczyną 

Opublikowano

Witam mam problem z hamulcami złożyłem obydwie strony z nowych części cykinderki szczęki pompka długa i bebny i w lewym kole szczęki trą o bęben i nie idzie ruszyć piasty i mam pytanie czy da się jakość cykinderki wyregulowac czy cofnąć o jakieś 3, 4 mm czy skrócić popychacze? Prawa strona jest okej bo start cylinderek został i szczęki też a z lewym jest problem i nie szło odpowietrzyc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v