Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest wbudowany w długą pompkę i pozostaje Ci wymiana. Wyrównuje ciśnienie w trakcie hamowania, by oba koła równo hamowały. Jak jesteś pewien, że szczęki i cylinderek nie są zapieczone to tylko pompka zostaje. W mojej hamują aż skrzypią. :D

Opublikowano

w 355 wył montowany do pompek, w 360 już w długiej

najprostszy sposób, co już wielokrotnie było powtarzane w wątku, to zostawienie tylko krótkiej pompki i zakup trójnika do podłączenia obu cylinderków z niej

Opublikowano

Dzięki za informacje kupię na razie nową pompkę, znacie jakieś sprawdzone firmy, na forum czytałem że szału z nimi nie ma i szybko padają ale jak ktoś zna dobrą firmę to niech napisze, miał ktoś do czynienia z czeską? 

Opublikowano

Mam cykinderki i pompkę krótką fragokov i na razie bez problemów. Długa to jakaś nieznana zamontowana ponad 10 lat temu.

Opublikowano

Mam pytanie remontuje właśnie hamulce w moim 3p rocznik 87 i muszę wymienić bęben hamulcowy na składnicy się dowiedziałem, że są dwa typy tych bębnów nowy i stary. Może mi ktoś podpowiedzieć czym się one różnią i jak rozpoznać jaki mam typ?

Opublikowano

oj to zmień sklep bo jeśłi coś sprzedają to powinni wiedzieć co do czego. Wyjmij stary, sprawdź numer kat i po problemie

 

Sklep jest ok niestety dzisiaj natknąłem się na praktykantów i stąd ten problem :D ja tez się na codziennie w hamulcach nie grzebie więc nie wiedziałem, ale dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Powinni się domyśleć skoro jest to 3p to na 100% jest nowy typ.

 

Podejrzewam, że w ogóle nie są z tym związani tylko są na jakimś profilu handlowym w zawodówce i załapali się na praktyki, a właściciel wiesz po co komuś ma płacić półtora tysiąca pensji jak można zapłacić dwie i pół stówy praktykantom. 

Opublikowano

Witam przerobiłem hamulce z 2 pompek na jedną krótka (lewą) podłączyłem hamulce przez trójnik http://poludniowcy.home.pl/grelpol1/?1808,trojnik-przewodu-hamulcowego-fiat-126p-fso-polonez-m10x1-25-oe-4077589-n19r192 do tego redukcja z 12 na 10 http://archiwum.allegro.pl/oferta/redukcja-przewodu-hamulca-zew-10x1-wew-12x1-25-i5288028801.html i za chorobę nie mogę go odpowietrzyć, dodam że lewa pompka jest nowa a przy próbie odpowietrzania płyn ze zbiorniczka nie ubywa  ;[ Proszę o szybką pomoc z góry dziękuje.   

Opublikowano

Założyłem drugą nową także Fregokov i ta niby ładnie pracuje odpowietrzyłem hamulce ale co z tego jak jest za małe ciśnienie (nie świecą światła stop), z odpowietrzników rzyga jak pojebane a jak chce zahamować to się normalnie toczy jakby wcale cylinderków nie rozpierało dodam że cylinderki wymieniane 1 miesiąc temu. Chyba zrezygnuje z tego trójnika i wrócę do dwóch pompek bo już nerwy tracę. 

Opublikowano

nie wiem po co te kombinacje z jedną pompką i trójnikiem... jakoś wszystkim to działa i jeśli szczęki czyste to hamulce brzytwa... czy jedna pompka ma odpowiednią wydajność aby napełnic 2 cylinderki hamulcowe? Przecież jeden suw pompki to pare gramów tłoczonego płynu hamulcowego a jakby nie było to cylinderki są dość duze

Opublikowano

Założyłem z powrotem dwie pompki , odpowietrzyłem i hamulce żyleta, tylko że przejechałem jakieś 3 km i z prawej strony zaczął dym się wydobywać dodam że koło się kręci lekko a ciągnik się toczy bez problemu, palcem dotknąłem cylinderka to był strasznie gorący, co to może być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v