Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Warto jeszcze dokupić zestaw naprawczy do krotkiej pompki i go wymienić, jeśli pompka teoretycznie od nowości niesprawna, czy kupować kolejną? Sprawdziłem wczoraj na szybko i niezbyt dokładnie, ale odległość między pompkami w 80ce i 60 jest chyba taka sama, więc wyrównywacz można by zamontować. Problemem jest, gdy ciągnik ma ładowacz zamontowany w otworach skrzyni, wtedy wyrównywacz trzeba montować" do góry nogami" tzn, że przewody zamiast wychodzić od góry będą na dole. Myślę, że nie powinno mieć to żadnego wpływu na odpowietrzanie i działania hamulców.

Opublikowano

Kolego @majes  nie wiem czy sprawdzałeś tak ale sprawdz po kolei: czy tłoczek pompki cofa cię całkowicie i jest delikatny luz (ze 2mm) pomiedzy trzpieniem dociskajacym a tłoczkiem pompki  gdy pedał jest nie wcisniety(trzeba najlepiej zdjąć z pompy i odchylić mieszek ochronny inaczej ciężko jest wyczuć luz).

 

To było problemem, dzięki wielkie za podpowiedź, Tymi trzpieniami reguluje się również to czy obydwa koła hamują w tym samym momencie, prawda?

Opublikowano

Polecam odpowietrzać hamulce w mroźny dzień. Jak pisałem jesienią robiłem hamulce, ale nie idało się odpowietrzyć dobrze jednego koła. Kilka dni temu wielkie zaskoczenie, gdy po rozpięciu pedałów lewe koło hamuje. Myślę, że z powodu niższej temp. płyn trochę zgęstniał i pompka łatwiej zaciągnęła go ze zbiorniczka. Być może wina leży po stronie kiepskiego uszczelniacza, który przepuszcza rzadki płyn i stąd kłopoty z odpowietrzaniem.

Opublikowano

ja pompki kupilem firmy fragokow prawie miesiac byly maltretowane nie ciekna nic wywalalem wszystko cylinderki i sczeki z oringami  teraz pszyszlo kolej na pompe podnosnika piszcie czy ta wzmacniana od zetora jest warta mam tura na tyl i ta stara nie daje rady przy zwuzce balotuw sianokiszonki doradcie co zrobic

Opublikowano

dzieki kolego juz jest kupiona zobacze jak bedzie dygac a propo obroty trzeba dawac wieksze planuje zrobic osobno rozdzielacz z galka przy wysiegniku zeby lepiej bylo sterowac czekam na opinie 

Opublikowano (edytowane)

post-12033-0-58419500-1425488082_thumb.jpgPrzypomne stara sprawe  

dzis kupiłem dwa oczka z przejsciem na stożek z gwintem idealnie pasuje aby bezposrsdnio podpiac krutka pompe bez wyrównywacza

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

witam , po wymianie układu całego pompki cylinderki przewody dzieja sie cyrki otóz nie idzie odpowietrzyc czy lewy pedal czy prawy wogóle sie nie robi twardy .pierwszy raz mam taki przypadek pomóżcie bo już układ nerwowy na skraju wyczerpania

Opublikowano

Odpowietrz najpierw same pompki popuszczając przy nich przewody. Wciskając pedał niech wylot jest otwarty a puszczając zatkaj go palcem. 

Gumki w pompce działają jak jednostronny zaworek. Jeśli są twarde pulsuje powietrze w przewodzie i nie zaciąga oleju. Postaraj się w jakikolwiek sposób napełnić przewody i cylinderki. Im mniej powietrza tym większe podciśnienie przy puszczaniu pedału.

Opublikowano

przede wszystkim sprawdź czy jest luz 1 mm między sworzniem dociskowym a tłoczyskiem pompki jeśli luz jest ok spróbuj odpowietrzyć podając ciśnienie do zbiorniczka z płynem  jeśli to nie pomoże wymień wadliwe pompki

 

Opublikowano

bede kombinował w poniedziałek. kumpel mowił zeby sprezarka zrobic podcisnienie w zbiorniczku i powinno pojsc ale nie wiem czy to cos da.a i te dzwigienki co pchaja tłoczki to wysunołem na maksa zeby jak najdalej tłoczek chodził'

Opublikowano

bede kombinował w poniedziałek. kumpel mowił zeby sprezarka zrobic podcisnienie w zbiorniczku i powinno pojsc ale nie wiem czy to cos da.a i te dzwigienki co pchaja tłoczki to wysunołem na maksa zeby jak najdalej tłoczek chodził'

musi być luz- wysuwając na maksa popychacze ograniczyłeś skok tłoczków  :P ... a sprężarką zrobisz w zbiorniczku nadciśnienie  ;)

Opublikowano

czy może bęben hamulcowy się odkształcić ?

cylinder zapiekł sie i hamulce sie zagrzały i wymieniłem cylinder szczeki, i dalej jak jeżdżę to koło sie grzeje robiłem to 3 razy nowy cylinder i dalej to samo, myślę ze cos nie tak z bębnem jest ?

mieliście cos takiego juz ? wkurza mnie to 4 raz rozbierac musze.  co mam znowu wymienic ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v