Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Panowie to jest temat o hamulcach, a nie o blokadach, nie róbcie OT.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A po co budować sobie gorszy układ niż ten który jest? Chcesz przy każdym zawracaniu przekładać dźwignie pod siedzeniem?

Ja zrobiłem w c 360 układ na dwóch krótkich pompkach, pompka z korektorem siły hamowania jest awaryjna i lepiej jak jej nie ma <_< .

Opublikowano

Opisz jak to zrobiłeś na dwóch krótkich może jakieś fotki są na AF które wstawiłeś??Opisz jak to zrobiłeś a co z tym przewodem który idzie od krótkiej pompki do długiej?? Proszę opisz mi to dokładnie

Gość Profil usunięty
Opublikowano
A po co budować sobie gorszy układ niż ten który jest? Chcesz przy każdym zawracaniu przekładać dźwignie pod siedzeniem?

Ja zrobiłem w c 360 układ na dwóch krótkich pompkach, pompka z korektorem siły hamowania jest awaryjna i lepiej jak jej nie ma <_< .

To nie jest korektor hamowania, tylko wyrównywacz ciśnienia. Jest on zastosowany po to aby oba koła hamowały z taką samą siłą. I wcale nie jest on awaryjny. Jak już wcześniej pisałem przy regularnych wymianach płynu i zachowaniu ogólnej czystości układu posłuży długie lata. A w układzie jaki Ty masz przy dużej prędkości możesz po prostu się wywalić w przypadku zaistnienia konieczności nagłego hamowania.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak jak piszesz jest to wyrównywacz ciśnienia, odpowiada on za to aby oba koła hamowały z równa siłą. Jest to jednak tylko teoria, wystarczy, że jedna strona będzie zaolejona i wyrównywacz nam nie pomoże.

W układzie z dwiema krótkimi pompkami trzeba hamować z wyczuciem, jedna strona zawsze chwyci szybciej, jedna nie przeszkadza mi to(c 360 nie jeździ w transporcie, z wyższych prędkości zaczynam od hamowania silnikiem i daje rade). Wiadomo jeśli wszystko jest sprawne to jest ok, ale ja nie mam cierpliwości do tego układu i musiałem go uprościć.

Sam układ jest prosty, z pompek wychodzą tylko przewody na cylinderki, nie są one połączone ze sobą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czujnik jest na lewej pompce. Jak bym nagle zahamował to mogło by mnie znosić na bok, kwestia odpowiedniego wciśnięcia obu pedałów.

Opublikowano

A moze ktoś pamieta hamulce w 55 bo kiedys miałem takie ze dwie krótkie pompki a na końcach był taki jakby zbiorniczek który obie łączył... moze takie tez by były dobre napiszcie jeśli ktoś posiada takie

Opublikowano

Mi są potrzebne bardzo dobre hamulce które mnie nie zawiodą w naj mniej nie spodziewanym momencie bo jak się wozi kukurydze albo zboże to musze mieć hamulce jak brzytwa więc chcem to usprawnic tak aby zawsze działało

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Złóż wszystko jak w oryginale, na dobrych częściach. Masz wtedy spokój na parę lat, tylko nie oszczędzaj na częściach, bo każda naprawa to kupa roboty.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale tam nie ma co usprawniać. Ten system, który zamontowano fabrycznie jest na tyle doskonały, że nie potrzeba żadnych przeróbek. Napiszę jeszcze raz, tym razem po raz ostatni, może to do Ciebie dotrze: zamontuj nowe pompy i cylindry hamulcowe FRAGOKOV, szczęki URSUS Chełmno, nowe uszczelniacze na półosiach, (ewentualnie bębny jak są mocno zużyte), zalej to wszystko płynem DOT 4 i gwarantuję Ci, że będzie działać perfekcyjnie. Ja jeszcze dodatkowo mam odłączone cięgło sterujące zaworem pneumatycznym, wtedy pedał hamulca wciska się lżej niż w samochodzie. Wystarczy dotknąć i kała zatrzymują się w miejscu. Kolega @miszka ma rację. Ty lubisz komplikować sobie życie.

Opublikowano

Ja nie komplikuje sobie życia tylko lubie być orginalny..Zrobię jednak hamulce tak jak były zrobione orginalnie nie będę oszczędzał na częściach w końcu chodzi o bezpieczeństwo.

Opublikowano

Witam

Mam pewien kłopot, gdyż kupuje od kolegi traktor c-360 ale ma pewną wadę i własnie o nią chcę zapytać, być może ktoś z Was jest mi w stanie pomóc. Mianowicie po zaciągnięciu hamulca ręcznego hamuje tylko jedno koło. Czy ktoś spotkał się z taką sprawą, być może wie co jest przyczyna takiego hamowania?

Pozdrawiam

Opublikowano

można jeszcze podciągnąć na cięgnach po obu stronach skrzyni biegów, cięgna wchodzą przez dolne otwory w moście pomiędzy skrzynkami akumulatorowymi a skrzynią.Jak cięgna latają luźno to może oznaczać że spadły z dzwigni hamulcowej,lub pospadały czopy ze wspornika taśmy hamulcowej.

Opublikowano

U mnie też ręczny hamuje tylko na jedno koło i nawet tego nie reguluje aby brał na dwa. Przecież to jest postojowy hamulec wiec wystarczy na jedno, nie hamujemy nim w trakcie jazdy, gdzie może ściągać :).

Opublikowano

Słuchajcie mam problem.Chciałem zregenerować pompkę w 3P i przy rozbieraniu stare części rozleciały mi się po garażu.Teraz nie wiem jak to złożyć bo nie wiem co idzie pierwsze i tak dalej.Może ktoś już to robił i mi mógłby powiedzieć po kolei części,albo najlepiej schemat pompki hamulcowej jakby ktoś miał bo ja jakoś w internecie nie mogę znaleźć.

P.S.Chodzi o pompkę od lewego hamulca(tą krótszą).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v