Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

@ Balcerek dzięki za linki, kupiłem prawy wspornik nowy (ten ze stopniem) i tą blachą. Nic nie pasuje, ani otwory, w dodatku po zamontowaniu jest krzywo względem skrzyni. Mam wrażenie że ktoś to produkuje na sztukę, bez jakich kol wiek przymiarek, kontroli jakości. Poszukuje używki która na pewno będzie pasować, może przypadkiem komuś zawadza w garażu ?

Edytowane przez UrsusFan1222
Opublikowano

już bęben git ze szczękami u mnie pisałem wcześniej wszystko dla niewtajemniczonych. następny problem a mianowicie z rurką jeśli wkręcę ją w cylinderek to pojawia mokro przy tej śrubie na klucz 14 nowy przewód niby odpowietrzyłem a na drugi dzień naciskam na pedał i do końca nie zszedł ale jest duży uskok za drugim razem już jest mniejszy ok i przez jakiś czas jest ok na drugi dzień to samo. dodam jeszcze że jeśli chwytam za rurkę przy cylinderku za śrubą to jakby był minimalny luz w tej śrubie

Opublikowano

I UWAGA! jak montujesz nowe szczęki to mają lekko się poruszać (jeszcze przed założeniem sprężynki). Gdyby ciężko chodziły to szlifierka i założyć jeszcze raz.

Nie radze montować nowych szczęk bo można sobie tylko potem narobić kłopotu. Nowa jakość odlewów woła o pomstę do nieba, ktoś zapyta dlaczego to odsyłam do mojego wcześniejszego posta. Lepiej kupić same okładziny i zakuć na starych szczękach, mniej roboty na przyszłość.
Opublikowano

Witam państwa, mam taki problemik-pytanie, wie ktos może z autopsji jakie będą najlepsze cylinderki hamulcowe D- C360 bo sąsiada perełka zaczyna odmawiać posłuszeństwa w prawym kole w tamtym roku 3 założyli i na dzień dzisiejszy cieknie znowu

Opublikowano

Cylinderki to faktycznie loteria Fragokov jak ciekną to do pudełeczka i paragonik i do sklepu. mi oddali przynajmniej kasę. Zastanawiałem się nad daniem do tych cylinderków innych oringów. Bo jak juz ktoś doszedł do tego, gdy się zapieką hamulce to uszczelniacze pięknie nam kruszeją i się wstępują przez co nie pełnią funkcji uszczelniającej tylko są na sztukę a płyn spier.nicza. Próbowałem znaleźć jakieś wysoko temperaturowe oringi lecz zwątpiłem i zostawiłem temat hamulców narazie. Moze za 2tygodnie się wezmę.

Opublikowano

Witam

Mam problem z hamulcami w 4011. Rok temu zmieniałem pompkę hamulcową, odpowietrzyłem i hamulce działały ok.

Ostatnio zauważyłem że coś słabe te hamulce i odpowietrzyłem na cylinderkach.

Efekty są takie, że pedał hamulca jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć, światła hamulcowe świecą cały czas i raz na polu zblokowało mi hamulce, że dopiero popuszczenie na przewodzie hamulcowym pomogło.

Wygląda to tak jakby po puszczeniu pedału płyn nie wracał i cały czas było ciśnienie w układzie.

Pompa, przewody, czy to dziadostwo co jest pod siedzeniem i rozdziela płyn na oba koła?

 

Witam

Zabrałem się w końcu za hamulce i okazało się, że szczęki hamulcowe były tak zardzeiwałe, że w ogóle się nie ruszały, nie mówiąc już o ściąganiu przez sprężyny.

Cylinderek rozpierał częki i tak zostawały.

Odbudowauję własnie cały układ hamulcowy i mam jedno pytanie.

 

W uchwycie szczęk hamulcowych jest łożysko, które po obu stronach ma uszczelniacze.

http://topagra.eu/ursus/c360/hamulce-nozne.php

Uszczelniacz nr 17 wychodzi razem z pokrywą, a jak wymienić uszczelniacz nr 14?

Trzeba zniszczyć stary, wybić łożysko, a potem włożyć uszczelniacz i wbić łożysko?

Czy uszczelniacz wychodzi drugą stroną i nie trzeba ruszać łożyska?

Opublikowano

u mnie cylinderki mają już z 13 lat i jak robiłem 2 lata temu hamulce to zostały cylinderki rozebrane i początkowo papier 600 i potem tysiąc żeby wygładzić no i na to nowe oringi i dwa lata już spokoju a hamulców używam często teraz myślę przerobić na dwie pompki krótkie i pompko wyrównywacz z ciężkiej serii

Opublikowano

W C 360 miałem słaby lewy hamulec, posprawdzałem wszystko i stwierdziłem że muszę ściągnąć zwolnice, po ściągnięciu zwolnic okazało się, że szczęki są zaoliwione, i wychodzi na to, że olej wydostaje się ze zwolnicy na szczęki, Jak zrobić żeby olej nie przeciekał na szczęki ze zwolnic??

Opublikowano

Ja maiłem taki sam problem w lipcu tz pojechałem z rotacyjną na takie zbocze, że jeździłem tylko w jedną stronę tz kosiarką w górę. Podczas zjazdu o mało się nie zabiłem bo zahamowało tylko prawe koło i musiałem blokadę na siłę wciskać,( pedał hamulca był twardy lecz lewe koło nie hamowało). Po rozebraniu okazało się, że cały hamulec jest w oleju, pomimo wymiany wszystkich uszczelniaczy na nowe w obudowie pochwy tj( łącznika po między mostem a zwolnicą)w najniższym miejscu wywierciłem otwór fi 6 na wylot. Na dzień dzisiejszy korzyść z tego jest taka, że wyciek jest dalej ale hamulce są suche bo na bieżąco olej wypływa na zewnątrz nie są to wielkie ilości ale jakaś tam kropla co jakiś cza spadnie. Najprawdopodobniej będę musiał wymienić bęben bo tam uszczelniacz przepuszcza bo jest to napewno olej z skrzyni bo w zwolnicy stan jest prawidłowy.

Opublikowano

jak byś wykręcił nawet 4 śruby to nic pod ciężarem się nie stanie bo tam jest zasada taka iż dociska od dołu te śruby a nie wyciąga je z mostu, mam nadzieję ze wiesz o co kaman. Ale nie ważne, mają być hamulce i to mnie nie obchodzi :D

Opublikowano

po wyjeciu zwolnicy na pół osi były patrzac od strony tylnego mostu zabezpieczenie, pierscien oporowy, uszczelka profilowa i znow pierscien oporowy i dalej był beben hamulcowy, czy ta kojenosc jest prawidłowa??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v