Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie, robimy prawą zwolnice w 60 bo coś poważnie chrobotało tam. Zwolnica już rozkręcona. Ciągnik jest z 83 roku i mamy go od nowości, zwolnica była nie ruszana do dzisiaj. Problem jest taki że "brakuje części" w ciągniku ;[ . Rozbieraliśmy wg. katalogu by niczego nie pogubić, i wg. tablicy 29 nie mamy simmeringu 14, oraz łożyska 15 i reszty 16, 17, 18, 19. Był tylko oring tak sobie wciśnięty, prawdopodobnie nr 33. I teraz pytanie czy tak mógł wyjść z fabryki ? Wg katalogu na półoś powinny iść 3 łożyska a u nas były 2. Czy mamy wymienić tylko to co jest zużyte i złożyć czy uzupełnić to czego brakuje ?

Opublikowano

No tak tylko że zwolnice w 355 były od 4011 w latach 72 chyba do 73albo 74roku w tych zwolnicach były inne wsporniki szczęk z taką pokrywką na 3śruby i tam jest uszczelniacz 45*62,10

Opublikowano

Witam panowie, robimy prawą zwolnice w 60 bo coś poważnie chrobotało tam. Zwolnica już rozkręcona. Ciągnik jest z 83 roku i mamy go od nowości, zwolnica była nie ruszana do dzisiaj. Problem jest taki że "brakuje części" w ciągniku ;[ . Rozbieraliśmy wg. katalogu by niczego nie pogubić, i wg. tablicy 29 nie mamy simmeringu 14, oraz łożyska 15 i reszty 16, 17, 18, 19. Był tylko oring tak sobie wciśnięty, prawdopodobnie nr 33. I teraz pytanie czy tak mógł wyjść z fabryki ? Wg katalogu na półoś powinny iść 3 łożyska a u nas były 2. Czy mamy wymienić tylko to co jest zużyte i złożyć czy uzupełnić to czego brakuje ?

Ja ci powiem że miałem inne jaja ojciec za komuny dał ciągnik do naprawy bo mu zwolnica wyła co najlepsze zrobili wymiane zwolnic dali mu zwojnice nowego typu gdzie stara była jak w 40-stce i ma teraz jedną z 40 a drugą ze 60 chodź są tam inne przełożenia chyba że ta nowsza ma stary system przełożeń co do twojego przypadku to masz nowy typ hamulców w katalogu masz stary typ według mnie lepszy jest ten stary typ( bemben bardziej szczelny z tym dodatkowym simeringem) to co masz jest jak najbardziej orginalne przy okazi polecam wymiane simeringa w moście na wszelki wypadek tam gdzie bemben wchodzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak piszecie, nie dopatrzyłem w katalogu że to było montowane do takiego i takiego nr. ciągnika. Wszystko się zgadza. Simmering w pokrywie od blokady także wymieniony. Okazało się że łożyska za półosi miały duży luz, oraz sama półoś miała zniszczone tryby.

 

Mam jeszcze pytanie, czy ten simmering co jest w pokrywie, on pracuje po tych frezach za półosi ? Jeśli tak to jaki większy sens to ma ?

Edytowane przez misio2614
Opublikowano (edytowane)

Tak jak piszecie, nie dopatrzyłem w katalogu że to było montowane do takiego i takiego nr. ciągnika. Wszystko się zgadza. Simmering w pokrywie od blokady także wymieniony. Okazało się że łożyska za półosi miały duży luz, oraz sama półoś miała zniszczone tryby.

 

Mam jeszcze pytanie, czy ten simmering co jest w pokrywie, on pracuje po tych frezach za półosi ? Jeśli tak to jaki większy sens to ma ?

ten dodatkowy simering jest w mocowaniu szczęk hamulcowych czeski patent w polskiej wersi jest to zastąpione gumowym oringem no i już niedali dodatkowego łożyska w te frezy jest taki uszczelniacz gumowy z takimi ząbkami (ala koronka) a ten simering z tego mocowania szczęk wchodzi do bębna tak jak kolega wyżej napisał

Edytowane przez heniek47150
Opublikowano

Mam problem z hamulcami w 60. Jak są pedała rozłączone to wciśnie się je pojedynczo z 5cm. Ale jak są złączone to nie da rady wcisnąć ich nawet 5cm i jak się naciśnie oba na raz to strasznie zapowietrza się układ. Dopiero jak się odpowietrzy to można jechać dalej. Dzieje się tak za każdym razem jak sie wciśnie hamulec. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ?

Opublikowano

witam panowie wczoraj zauwazyłem ze pedał hamulca zrobił sie twardy i słabiej hamje wiec mysle odpowietrze moze pomoze i bedzie tak jak wczesniej ale efektem tego było ze w jednym kole zaczeły trzymac hamulce a w drugim z gineły a wczesnij były w obu tylko ze ciezko było pedał wciskac pco moze byc przyczyna?

Opublikowano

Mam problem ze światłami stop w 3P. Założę kabelki na czujnik wcisnę pedał i nic, światła się nie świecą. Ale jak dotknę jednym kabelkiem o drugi to światła są. Co może być tego przyczyną ?

Mam zamiar założyć czujnik z C330. Polecacie ten czujnik czy nie ?

Opublikowano

Witam. Ja wczoraj rozebrałem lewy hamulec bo nie hamował tz pedał twardy i tzw poślizg koła. Po rozebraniu okazało się, że w środku jest olej tak gdzieś około 0.2l. Tylko jak on tam się dostał simeringi zdrowe uszczelnienia bębna też. Jazda przy dużych przechyłach bocznych nie powinna mieć na to wpływu a jest to olej z skrzyni w zwolnicy stan jest do kontrolki. Ostatnio kosiłem trawę z kosiarką nad traktorem w jedną stronę bo na drugą by się wywalił Czy jak się olej rozrzedził to simering przepuścił?

Opublikowano

Może być to olej ze zwolnicy.W moim też tak było a okazało się że pół oska latała luźno w zwolnicy i przy przechyleniu na bok wysuwała się do bocznego dekielka a miała bardzo mało miejsca zostawionego na uszczelniacz i jak przeszła na bok to wysunęła się z uszczelniacza.Pół oś wymieniłem bo miała już tryby wydarte ale na niej było więcej miejsca zostawionego na uszczelniacz koło 5 mm więcej i problem znikł.A rozbierałem już 2 rasy do uszczelniacza i za każdym razem działo się to orkach a tak przez cały rok nic czyli po przechyleniu ciągnika.

Opublikowano

U mnie jakoś dziwnie sie hamulce zachowują.

Jak rozdzielę pedały na prawy i lewy to pompując po kilku razach czuje jakiś mały opór ale i tak moge docisnąć do końca. Jak są złączone to dwa razy wcisnę i jest od połowy twardy a hamulce prawie żadne.

Przewody odpowietrzone wiec nie wiem co to może być

Opublikowano

Nic nie robilem. Jak ponad rok temu gdzieś je wcielo tak jezdze do dziś. Do tej pory pedały wpadały całkowicie. Dopiero jak wczoraj pogrzebalem przy przewodach zaczęły się "pompowac" ale hamulce i tak marne. Teraz trochę malo czasu na ściąganie kol i myślałem ze się obedzie.

Opublikowano

Koledzy mam taki problem w c-360 nie hamuje mi lewe koło nawet odpowietrzyć się nie da bo pedał wpada do końca, wymieniłem nawet pompkę tą długą z wyrównywaczem i nic to nie dało. Prawe koło to bardzo dobrze hamuje nawet się normalnie odpowietrza co może być tego przyczyną? czy może być wina tej krótkiej pompki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v