Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja także mam problem panowie z hamulcami w 60 nowe cylinderki roczne nowe przewody bębny okładziny ok bo prawie pół życia nie używane i mianowicie po odpowietrzeniu hamulce nie działały  cały czas płyn przy odpowietrzaniu leci także odpowietrzone są . na złączone nie hamowały prawe koło hamuje lewe nie pojeździłem na lewym hamulcu na prawym do zatrzymania , później na złączonych i jeszcze raz analogicznie czynność i zaczęły hamować jak brzytwa . przyszła akcja obornik po tygodniu postoju brak hamulców . prawe koło jak do końca wduszę hamulec hamuje brzytwa , lewe nic ... może pompki do wymiany ? nie uśmiecha mi się zwolnic zrzucać bo cylinderki nowe ....

Opublikowano

 

ja także mam problem panowie z hamulcami w 60 nowe cylinderki roczne nowe przewody bębny okładziny ok bo prawie pół życia nie używane i mianowicie po odpowietrzeniu hamulce nie działały  cały czas płyn przy odpowietrzaniu leci także odpowietrzone są . na złączone nie hamowały prawe koło hamuje lewe nie pojeździłem na lewym hamulcu na prawym do zatrzymania , później na złączonych i jeszcze raz analogicznie czynność i zaczęły hamować jak brzytwa . przyszła akcja obornik po tygodniu postoju brak hamulców . prawe koło jak do końca wduszę hamulec hamuje brzytwa , lewe nic ... może pompki do wymiany ? nie uśmiecha mi się zwolnic zrzucać bo cylinderki nowe ....

 

 

Opublikowano

uu nie powiem ci bo fakturka poszła ... poziom płynu cały czas ok .

Opublikowano

Mam pytanko od czego w Ursusie C-4011  mogą piszczeć hamulce podczas hamowania a także dlaczego tak jakby zacinają się gdy traktor postoi z parę dni to wtedy gdy próbuję ruszyć zawsze koła strzela bo tak jakby hamulce odbijały. Zaczęło to sie dziać od wtedy gdy napadało mi tam trochę wody. I chciałem jeszcze dodać że jednego cylinderka nie mogę odpowietrzyć, bo nie można odkręcić odpowietrznika a nie chcę za mocno bo boje się że się ukręci urwie nie wiem co może się stać.

Opublikowano

Przecież to oczywiste  że bębna  złapie trochę rdza  to będzie piszczeć i nie zauważyłeś  skuteczniejsze są hamulce? Te zjawisko jest normalne  kiedy dostanie się woda do bębna przez pochwy zwolnicy.Z odpowietrznikiem musi pójść

Opublikowano

No dokładnie zauważyłem że jak jedzie do tyłu i zahamuje chociaż delikatnie to mi aż przód próbuje podnieść no ok dzięki jutro jeszcze z odpowietrznikiem postaram się podziałać. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

 

ja także mam problem panowie z hamulcami w 60 nowe cylinderki roczne nowe przewody bębny okładziny ok bo prawie pół życia nie używane i mianowicie po odpowietrzeniu hamulce nie działały  cały czas płyn przy odpowietrzaniu leci także odpowietrzone są . na złączone nie hamowały prawe koło hamuje lewe nie pojeździłem na lewym hamulcu na prawym do zatrzymania , później na złączonych i jeszcze raz analogicznie czynność i zaczęły hamować jak brzytwa . przyszła akcja obornik po tygodniu postoju brak hamulców . prawe koło jak do końca wduszę hamulec hamuje brzytwa , lewe nic ... może pompki do wymiany ? nie uśmiecha mi się zwolnic zrzucać bo cylinderki nowe.

Nawet nowe cylinderki (roczne) mogły ulec uszkodzeniu. Z jakiego płynu hamulcowego korzystasz ? czy hamulce masz zrobione na dwóch krótkich pomkach czy na jednej długiej i jednej krótkiej ?

 

Edytowane przez roberto20026
Opublikowano

U mnie to się dzieje tylko po długim postoju wczoraj go odpalałem dzisiaj znowu musiałem i nic nie było zatrzaśnięte. Więc myślę że jest dobrze. A z odpowietrznikiem podziałać zapomniałem bo cały dzień pracowałem

Opublikowano

Hmmm może być wina sprężyn czy cylinderka że się zacina.Rozważałem opcje zapowietrzenia  ale to nic nie ma wspólnego.Objaw taki  jakby od cylinderka nie odskakuje tłoczysko ale sprężyna ma zadanie żeby szczęki wróciły na miejsce,Bez rozbierania chyba raczej nie wskórasz tak jak powiedział seweryn

Opublikowano

Kupiłem trójnik SF grzybek bo podłączam 1 pompkę i leje. Wnioskuję że trzeba trójnik DF, jak w autach japońskich. Czy dobrze myślę?

 

http://allegro.pl/trojnik-przewodow-hamulcowych-m12x1-producent-i5089012614.html   taki mam

http://allegro.pl/trojnik-12x1-df-86-6-i6596720215.html  taki chyba potrzebuję

 

W innym ciągniku rozepchałem przewód  i nie leje, tutaj się nie dało

 

Opublikowano

Witam
Zna ktoś może wymiary trójnika żeby hamulce można było podłączyć tylko do jednej pompki Z góry dziękuję za odpowiedź. i jeszcze proszę o opinię czy to rozwiązanie spełni swoje zadanie.

Opublikowano

Trójnik M12x1. Ja kupiłem jak wyżej z linku, na drugi dzień miałem już w domu, przesyłka pocztą za 6 złoty. Tylko niech Ci ktoś potwierdzi jaki to ma być trójnik bo są 2 rodzaje mocowań przewodów. Ja kupiłem trójnik SF grzybek i nie pasowało, musiałem rozepchać koniec przewodu dopiero przestało cieknąć. Uważam, że będzie idealnie pasował trójnik DF stożek ale na zdjęciach nie widać dna otworów. Patrząc na dno gniazd na przewody w długiej pompce widać wypukły jakby stożek, i takie coś powinno być w trójniku. W moim trójniku SF jest stożek ale wklęsły do środka, nie może to pasować. 

Ja zrobiłem narazie hamulec na jedno koło to działa rewelacyjnie, lekko i bardzo mocny. Na dwa koła też powinno być dobrze, ponieważ 4011 miała fabrycznie 1 pompkę i było ok.

Opublikowano

Witam, 

Zamontowałem nową  pompkę dłuższą, bo stara się lała krótszą zostawiłem, teraz po  skręceniu wszystkiego do kupy  i zalaniu  płynu za chiny nie mogę odpowietrzyć  układu pompka wcale nie ciągnie płynu  tylko   wypycha  go  do zbiorniczka, w jaki sposób można  odpowietrzyć  pompkę długą, przez  pompowanie  i odkręcanie odpowietrznika nic nie daje ? 

Opublikowano

Dobrać inną nakrętkę na zbiorniczek, przewiercic w niej dziure 8mm, wcisnąć wentyl od samochodu kompresor podłączyć i koniecznie ustawić na małe ciśnienie np 1.5 Bar i płyn zapełni wszystko elegancko, i samemu sie zrobi.

Opublikowano

zabieram się za hamulce w c4011 / c 360 już sam do końca nie wiem co to jest.
zbędne blachy jak i koło zajęte i zastanawiam się czy mogę odkręcać całą zwolnice wraz z pochwą? na coś uważać przy demontażu? zacząłem od prawej strony.

Opublikowano

Razem z pochwą jak najbardziej.A uważać trzeba żeby cię zwolnica nie przygniotła przy zdejmowaniu lub na stopę nie spadła bo trochę waży.Taśmę recznego poluzuj na max bo będzie blokować .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v