Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrobię na początek tak że zaślepię jakimś klejem do uszczelniania ten jopek żeby płyn nie uciekał (a kto wie może wtedy będzie szczelne i wytworzy się ciśnienie i zacznie hamować- czary).

Nie wiem tylko jaki klej zastosować żeby łapał na mokro tzn.płyn hamulcowy (bo się cały czas sączy i nie wytrze tego) z tym metalowym jopkiem może ktoś coś poleci???

Opublikowano

moze to być głupie ale jak chcesz skleic to, to kup klej do płytek szybko schnacy nie pamietam nazwy juz tak zaklei ze bedziesz musiał dłutem później tłuc

Opublikowano

Ma ktoś jakiś sposób na ustawienie poprawnie hamulca ręcznego? Korzystając z instrukcji nie mogę go ustawić na 3 ząbek ponieważ nawet jak go delikatnie skręcę na tym pasie to mi i tak obciera o bębny w środku

Opublikowano (edytowane)

siema

 jak ustawic popychacz pompy hamulcowej w c360 ??

oraz jak odpowietrzac hamulce bo czytalem duzo postow i jakos kazdy mowi inaczej.

ja np robie tak. : mam podwojny pedał. pompuje dwoma i przy wcisnietych pedalach opowietrzam raz lewe raz prawe kolo az mi pedal wpadnie do konca. dobrze robie ??

Edytowane przez MirekWraga
Opublikowano

Witam!

Jakiś czas temu w 60-ce ,,zginął'' mi jeden hamulec na jedno koło.Po pewnym czasie z drugim stało się to samo.

Hamulce są odpowietrzone pompki sprawne płyn jest.Kiedyś zadział mi jeden lecz znów zginął.Co może być przyczyną?Jak to naprawić? 

P.S.Ręczny działa bez zarzutu i hamuje na darto.

Opublikowano

starość może być przyczyną :P jeśli zwolnica działa poprawnie nie hałasuje zbytnio nie drży to spróbuj dać nowe śruby i nowe podkładki sprężynowe. jeśli już tak zrobiłeś i się odkręca to połącz drutem śruby i lekko je do niego przyspawaj wtedy się nie odkręci ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v