Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

BIO to dziadostwo do naszych dziadków ( ursusów ) one tam wszystko wychlapią ale niesą tak efektywne jak na czystej. BIO nadaje się do silników disla ale nowych konstrukcji np takich jak są w tirach!!!!

Opublikowano

Ja zauwazyłem ,że na BIO 3512 pali strasznie cięzko :P a 385 nie wykazuje zadnych nieprawidłowosci :) ale bardzo mozliwe ze powrócę do zwykłego ON ale z innej stacji , bo jest tylko 14 groszy (obecnie) różnicy w cenie .

 

Opał polecam na zimę - zwykła ropa mi zamarzała a opał nigdy ;)

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu ursusa 902

Chcę się dowiedzieć na co zwracać uwagę!!

 

Powiem że z takim ciągnikiem nie miałem styczności

 

 

Czym się rożni ursus 902 od 912

 

Proszę o szybkie odpowiedzi !!

Opublikowano

NO to powiem Ci że kupujesz w najlepszym okresie jakim tylko można kupowac diesla, bedziesz wiedział jak odpala w niskich temperaturach, najlepej jak bedziesz jechał go oglądac to jedz do własciciela z zaskoczenia żeby nie zdązył go odpalic i rozgrzac. I jeśli w ogóle odpali w ujemnej temperaturze to już nie jest zły B)

Opublikowano

To nie do końca prawda .Zimą ciężej rozgrzać silnik aby zobaczyć ciśnienie oleju.Ja kupowałem zimą swojego -10 zapalił bez problemu i miał ciśnienie 4 atm na wolnych obrotach, ale jak potem poszedł u mnie w robotę to 0 atm. Silnik poszedł do remontu.

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu ursusa 902

Chcę się dowiedzieć na co zwracać uwagę!!

 

Powiem że z takim ciągnikiem nie miałem styczności

 

 

Czym się rożni ursus 902 od 912

 

Proszę o szybkie odpowiedzi !!

 

 

 

Jest kilka tematów na ten temat B) jak chcesz to pisz na moje gg - odpowiem w wolnej chwili.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi

 

Myślę że jutro lub pojutrze pojadę oglądnąć tą bestie ;d

Ursus będzie z 83r.

Jak myślicie czy 16 tyś będzie warty ??

 

A mam jeszcze pytanie ponieważ 902 ma tłumik w środku maski a czy wszystkie modele 912 miały tłumik z boku ??

Bo widzę dużo modeli 912 które mają tłumiki w środku maski ??

 

I bodajże 902 ma jedną parę wyjść hydraulicznych i nie ma siłownika wspomagającego ?? Czy to prawda ??

Opublikowano

Z 83 roku to jest 385.902 szły od 84.Różniły się silnikiem,nie miały dekli z lewej strony nad rozrusznikiem.W zasadzie cały silnik jest inny.Szybko złącza oleju powinny mieć 4 szt i siłownik wspomagający.I zwolnicę wzmacniane.

Opublikowano

No o silniku to już wiem że muszą być kółka ;d

A co do siłownika, to jeśli będzie to chyba muszą zostać ujęte dwa złącza ?? i czy zostaną dwa ??

A czy będzie siłownik i też będą 4 złącza ??

 

I też mam pytanie do wzmacniacz momentu obrotu, ponieważ wyczytałem że można go używać od 1200 obr/min ale czy mogę go używać bez maszyny ??

I jak powinna być ustawiona ta wajcha ??

powinna być bardziej w stronę złówia czy może na środku ??

 

Powiem że nie miałem jeszcze styczności z wzmacniaczem i dlatego pytam jak go używać

Proszę o opis !!

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak są 4 szt, złączy to powinien być siłownik.Ale ktoś mógł wyjąć 2 szt.Bo 1 złącze jest wpięte do węża co idzie do siłownika wspomagającego.A 2 złącze to rurka wchodzi do mostu.

Żółwia zawsze można używać,bez ograniczeń ale musi być olej bo jak ci go zabraknie to go spalisz.

Ustawienie no to na zająca to w lewo a żółwia to w prawo.Ale skok dźwigni jest mały.

Opublikowano

OK

Teraz rozumiem

Ale jeśli będzie ustawiony cały cza na zającu i gdy będę orał i mi zacznie ciągnik dusić i mogę tą wajchę szybko przełączyć na żółwia ??

 

I czy jest możliwość przetestowania wzmacniacza bez obciążenia ciągnika ?? Jeśli tak to po czym to poznać że wzmacniacz działa ??

Opublikowano

Jak jest z 1983 roku to już 902 bo ja mam z 83 roku 902

Przy ocenie sprawdzaj czy nie ma nigdzie przecieków, jak działa skrzynia biegów, czy mocno dymi i stan całego przedniego zawieszenia z układem kierowniczym

Opublikowano

Ciągnik poprostu zwalnia gdy włączasz zółwia ;[

 

Ursusa 902 produkowano od 1983 roku :http://www.serwo.yoyo.pl/902.html (modernizacja A)

... jednak pierwsze egzemplarze mogą miec jeszcze konstrukcję podobną do 385 np. zaczepy , felgi tylne , 2 wyjscia hydrauliki .

 

 

Prawdopodobnie dysponują tez mniejsza mocą , co wynika z dążenia do mniejszego spalania - zasługa pompy :huh:

Opublikowano

Ja Ci powiem tak: jak nie bierze oleju, lub gdy dolewasz mu dziennie tak z pół litra jak jakies górki lub gdy gorąco jest... to takie brudne bąki sa jak najbardziej naturalne. naoglądałem sie troche tego juz i nie jest źle. przy zmianie obrotów pod obciązeniem na większe z małych to nawet nowe maszyny przydymczą troche. Fajny zadbany sprzęt.

Opublikowano

witam mam problem z moim ursusem. Więc rano cięzko pali kopci na bialo dzisiaj chcialem go zapalic to nie zapalił akumulatory wyczerpalem a bylo tylko -5 stopni z ojcem wzielismy go na zaciąg to zapalił. Gdy silnik dluzej pochodzi a przewaznie przy pracach polowych to ponizej 1000 obr gasnie i jak mu dodam gazu to nie chce sie na obroty wkrecic jak go zgasze i zapale to normalnie chodzi i jest ok. Z plugiem 3 skibowym obrotowym zawsze oralem na 4 polowej a teraz na jedynce bo mocy mu brakuje :( silnik jest po remoncie w 2005 roku ma 2400 mth cisnienie na zagrzanym 4. Nie wiem czego to jest przyczyna ale podejrzewam ze to bedzie pompa wtryskowa i wtryski;/ z góry dzieki:)

Opublikowano

zacznij od wymiany akumulatorów filtrów i przepłukania układu paliwowego a to ze był w remoncie jeszcze o niczym nie świedczy zalerzy na jakich czesciach był złozony bo badziewia nie brakuje

byl na czesciach zetora złozony akumulatory są 2 letnie filtry byly wymienione 1,5 miesiąca temu przed orkami ale to jest moim zdaniem pompa pod z rułki nadmiarowej z oleju pompy paliwo kapie;/ jak oleju dolałem to wciągu 2 godzin orki go wyciepalo przez tą rurke;/ nic trzeba rozbierac dobrze ze tylko mi zostalo 3,5 ha do orania ale bede to chyba na wiosne oral bo pod qq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v