Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no w tłumiku od spodu po wyjściu nad maską mam otwór, nie jest to jakaś dziura wypalona tylko otwór....

Ten otwór jest po to by woda z tłumika miała szanse wyciec, po postoju na deszczu itp.

Opublikowano

ciśnienie na cylindrach to nie wiem a jak je można zbadać??

bo ciśnienie oleju co pokazuje ten zegar w ciągniku to na zimnym oleju przy 1000 obrotach wynosi 4 a przy rozgrzanym spada do 2.

Opublikowano
ciśnienie na cylindrach to nie wiem a jak je można zbadać??

bo ciśnienie oleju co pokazuje ten zegar w ciągniku to na zimnym oleju przy 1000 obrotach wynosi 4 a przy rozgrzanym spada do 2.

Ciśnienie badasz manometrem z zaworem zwrotnym zakładasz ten zegar w miejsce wtrysku (wymontowujesz wtrysk i zakładasz manometr)

ciśnienie oleju nie ma nic do dymienia ale skoro po rozgrzaniu ma 2 to ma trochę mało jak po remonie chyba że nie był szlifowany wał.

Opublikowano

były tylko wymieniane pierścienie na tłokach bo miał wcześniej robiony remont tzn kilka lat wcześniej a potem stał tylko u wuja na podwórku i rdzewiał... ostatnie 2 lata dopiero chodził w polu ale ubywał olej małe ciśnienie i było trzeba coś zrobić a jak rozebraliśmy tłoki i cylindry w porządku panewki także więc tylko na wymianie pierścieni pozostaliśmy...

z porównaniem z przed remontu ciśnienie podniosło w ciągniku o prawie 2 atmosfery na gorącym silniku...

Wogule wziąłem się za remont silnika ponieważ ubywał olej w silniku fakt nie dużo bo na 200mth dolałem z około2 litry oleju a drugi powód to że nie miał takiej mocy jaką powinien mieć ale teraz wiem że za moc to głównie odpowiadał lejące wtryskiwacze. Mogłem wcześniej sprawdzic te wtryski no ale nie pomyślałem że wina może po ich stronie leżeć....

Opublikowano

Jeśli podniosło się ciśnienie oleju bez zmiany oleju, to świadczyło o silnych przedmuchach do skrzyni korbowej. Gorące gazy rozgrzewały olej i spadało ciśnienie. Nowe muszą dopasować się do tulei. Wyreguluj wtryskiwacze, zawory i powoli pracuj, a sytuacja powinna sie poprawiac.

Opublikowano

Kupiłem 12 letnią 1614 i gdy trochę depnę po gazie nawet na sucho, to kopci jakby z tej chmury z tłumika miał podać śnieg i grad :angry:

a paliwa to czasem potrafi wziąć jak k-150 lub więcej! :)

Proszę o konkretne porady bo niedługo w pole trzeba ruszać, a sąsiedzi się śmieją z mojej "fabryki" czarnego dymu! :)

Opublikowano

a ile dales z aniego??

pokaz fotki.

A jak u niego z siłą??

dusi sie czy ma kopa??

Bo jak nie ma kopa to pewnie tloki tuleje i pierscienie pojda do wymiany...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia doładowania. Sprawdź też czy turbosprężarka nie puszcza oleju.

Opublikowano

Dałem za nią 50 kawałków. Jest z kraju od gospodarza.Jak kupowałem to wydawała się być dobra.

Pompę już wcześniej dałem do przeglądu i okazało się że jest ok tylko dawkę miała zwiększoną ale pompiarz ustawił i dalej tak jest jak było. Wtryskiwacze są dobre bo tez sprawdziłem.

Mierzyłem ciśnienie na cylindrach i wyszło prawidłowe-16.8 atm.

Kopa to ma dobrego w porównaniu z 1214. O wiele silniejsza.

Nawet kompresji nie puszcza przez odpowietrznik a turbo nówencja ze sklepu brane.

I o co w tym chodzi?? :)

Opublikowano

Kolego niedawno przerabiałem podobny problem w swojej 16. Trzeba sprawdzić czy pod wtryskiwaczami niema zbyt wiele podkładek tak jak to było u mnie motor miał kopa ale dymił. Po dokładnej kontroli gniazd wtryskiwacza okazało się że siedzi po dwie miedziane podkładki co powodowało nieodpowiednią głębokość montażu wtryskiwacza. Paliwo było rozpylane nad tłokiem zamiast w komorze tłoka i silnik mocno dymił. W miejsce tych starych podkładek założyłem nowe niezbyt grube w porównaniu do tego co tam znalazłem i jest dobrze naprawdę teraz niema dymu.

PS Trzeba tam dobrze podłubać aby je wydobyć z gniazda wtryskiwacza.

Opublikowano
Dałem za nią 50 kawałków. Jest z kraju od gospodarza.Jak kupowałem to wydawała się być dobra.

Pompę już wcześniej dałem do przeglądu i okazało się że jest ok tylko dawkę miała zwiększoną ale pompiarz ustawił i dalej tak jest jak było. Wtryskiwacze są dobre bo tez sprawdziłem.

Mierzyłem ciśnienie na cylindrach i wyszło prawidłowe-16.8 atm.

Kopa to ma dobrego w porównaniu z 1214. O wiele silniejsza.

Nawet kompresji nie puszcza przez odpowietrznik a turbo nówencja ze sklepu brane.

I o co w tym chodzi?? :)

 

 

musisz ja sprzedać i przestanie kopcić, przynajmniej u ciebie na polu, u nas taki kolo ma 1634 i kopci nonstop nawet z pustymi przyczepami, jezeli wszystko jest ok to moze wina paliwa jakies mieszane ( choć pewnie mało prawdopodobne)

Opublikowano

Właśnie że dawałem nowe podkładki i dokładnie sprawdzałem czy tam właśnie niema starych no i nie było.

black08-u co do tego kopcenia to ona kopci bez przyczep a paliwo z Orlenu biorę.

Opublikowano

Kolego a jak zdejmiesz ten przewód co idzie od kolektora powietrznego do pompy paliwowej (korektor nadciśnienia) to widać jakieś objawy czy cały czas jest tak samo. Wtedy powinien mieć mniejszą dawkę paliwa nie wysterowaną przez turbodoładowanie. Jeżeli zdjęcie tego przewodu nic nie zmienia to znaczy ze coś jest nie tak pompą paliwową jest jednak zbyt duża dawka paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v